کشتی کامیاران
Hell In A Cell 2014
Night Of Champions 2014



( تاریخ برگزاری :26 اکتبر ( 5 آبان
: مسابقات ثبت شده
John Cena --- Dean Ambrose
Seth rollins --- Cena VS Ambrose Winner
: مسابقات احتمالی
Aj Lee --- Brie Bella
Rusev --- Shamus
Goldust & Stardust --- Usos
Hell In A Cell 2014 Timer :


John Cena --- Brock Lesnar
Seth Rolins --- Roman Reigns
Shamus --- Cesaro
Dust Brothers --- Usos
The Miz --- Dolph Zigler
Rusev --- Mark Henry
صفحه اصلی عناوین مطالب آر اس اس آرشیو تماس با ما پروفایل طراح قالب
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کشتی کامیاران و آدرس koshti.kamyaran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قهرمانان فعلی




World Heavyweight Champion
Brock Lesnar




Intercontinental Champion
Dolph Zigler





United States Champion
Shamus






Tag Team Champions
Dust Brothers





WWE Divas Champion
Aj LEE


ارسال شده در : دو شنبه 21 بهمن 1393 ا 21:37
نویسنده :علی آرمین

مکمل های کراتین و منابع طبیعی کراتین

به طور کلی، فرد سالم به طور متوسط 1 گرم پروتئین از رژیم غذایی روزانه خود دریافت می کند. غذاهای زیر سرشار از کراتین هستند:

• شاه ماهی -- 3 تا 4.5 گرم کراتین در هر نیم کیلو از شاه ماهی.

• خوک -- 2.25 گرم کراتین در هر نیم کیلو گوشت خوک.

• گوشت گاو -- 2 گرم کراتین در هر نیم کیلو گوشت گاو.

• ماهی قزل آلا -- 2 گرم کراتین در هر نیم کیلو ماهی قزل آلا.

• ماهی تن -- 1.8 گرم کراتین در هر نیم کیلو تن.

• ماهی سفید -- 1.35 گرم کراتین در هر نیم کیلو ماهی سفید.

• شیر -- 0.05 گرم کراتین در هر نیم کیلو شیر.

• زغال اخته -- 0.001 گرم کراتین در هر نیم کیلو زغال اخته.

همچنین باید توجه داشت که مرغ حاوی مقدار قابل توجهی از کراتین نمی باشد.

حداقل، عاقلانه آن است تا حداقل 5 گرم کراتین در روز به عنوان مکمل استفاده شود. همانطور که می توانید در جدول مشاهده کنید، شما باید هر روز به میزان قابل توجهی گوشت بخورید تا 5 گرم کراتین جذب کنید. همچنین، همانطور که قبلا ذکر شد، پخت و پز حجم کراتین منبع غذایی را کاهش می دهد. منابع غذایی طبیعی به اندازه کافی شامل کراتین نمی باشند تا جایگرین خوبی برای مکمل ها باشند.



ارسال شده در : یک شنبه 20 بهمن 1393 ا 21:59
نویسنده :علی آرمین

اشتراک خبری فدراسیون کشتی با پیامک

سیستم اشتراک خبری فدراسیون کشتی، به منظور اطلاع رسانی و ارسال آخرین مطالب و سهولت دسترسی مخاطبان سراسر کشور به جدیدترین اخبار ورزش ملي كشور راه اندازي شد.

مشترکین خطوط همراه اول مي توانند با ارسال 56 به شماره 6080 از آخرین اخبار مهم مربوط به ورزش ملي كشور در کوتاهترین زمان ممکن اطلاع پیدا كنند.

همچنين مشترکین می توانند با ارسال عبارت 56 off به شماره 6080 ، این سرویس را در همراه اول لغو نمایند.

لازم به ذکر است هزینه اشتراک روزانه این اخبار به ازای هر خبر 50 تومان می باشد.


ارسال شده در : یک شنبه 20 بهمن 1393 ا 21:53
نویسنده :علی آرمین
کشتی گیران کردستانی در سه رده سنی نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان در بزرگترین ماراتن کشتی جهان در تهران 6 مدال رنگارنگ را کسب کردند.
درخشش کشتی گیران کردستانی در بزرگترین رویداد جهان در تهران

به گزارش پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان ،  بزرگترین مسابقات کشتی دنیا (رقابت های عمومی) گرامیداشت دهه مبارک فجر در سه رده ی سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و در دو رشته آزاد و فرنگی برگزار شد.

 

بر اساس این گزارش ، کشتی گیران شرکت کننده طی روزهای 16 و 17 بهمن ماه بر روی 15 تشک  در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران به رقابت پرداختند.
 
تیم کشتی استان کردستان با 76 ورزشکار در اوزان مختلف و 13 سرپرست و مربی در این رقابت ها شرکت کرد و موفق به کسب یک مدال طلا ، 3 نقره و 2 برنز شدند.
 
در پایان این رقابت ها ادریس ابراهیمی کشتی گبر عنوان دار و صاحب نام کردستانی توانست با اقتدار تک مدال طلای وزن 85 کیلوگرم تیم کردستان را به خود اختصاص داد.
 
در رشته کشتی فرنگی رده سنی جوانان آرمین میرزائی در وزن 55 کیلوگرم و میلاد سلیمی وند در وزن 96 کیلوگرم به مدال نقره دست یافتند و فرشید عثمانی در رشته کشته آزاد در وزن 63 کیلو گرم نیز مدال نقره رده سنی جوانان را از آن خود کرد.
 
در بخش کشتی آزاد شاهین حاجی میرزائی در جایگاه سوم وزن 96 کیلوگرم قرار گرفت و مدال برنز را بر گردن آویخت و وحید حاجیان در وزن 63 کیلوگرم نبز مدال برنز رده سنی نوجوانان را کسب کرد.
 
در رده جوانان سامان ولی پور و عرفان حسن نژاد در اوزان 60 و 120 کیلوگرم رشته فرنگی و پویا خز پوش در وزن 120 کیلوگرم کشتی آزاد در جایگاه پنجم این رقابت ها ایستادند.
 
گفتنی است مسابقات با شرکت 2800 کشتی گیر از استان های سراسر کشور برگزار شد و این رقابت ها یکی از رویدادهای مهم در جهان به شمار می رود که برای اولین بار در ایران برگزار گردید.


ارسال شده در : چهار شنبه 19 بهمن 1393 ا 22:41
نویسنده :علی آرمین

اهمیت خواب در بالا رفتن عملکرد ورزشکاران حرفه ایی

زمانی که ما در خواب هستیم چه اتفاقاتی در بدن ما می افتد؟

مترجم و تدوین عزیزاله اطاعتی

لری کمپ، دارنده 3 مدال طلا و یک برنزکشتی آزاد جهان و 4 مدال جام های جهانی در دهه 1970 و 1980 میلادی از امریکا و یکی از محققان و کارشناسان علوم ورزشی کمیته ملی المپیک این کشور، اهمیت خواب برای ورزشکاران به ویژه اهالی کشتی این کشور را مورد توجه قرار داده است.

وی در حال حاضر یکی از اساتید ایجاد انگیزه ( motivation ) در کمیته ملی المپیک امریکاست که هنر اصلی وی نیز سخنرانی برای ورزشکاران حاضر در مرکز آماده سازی کمیته ملی امریکا در کلرادو اسپرینگیز  (Colorado Springs)است.

لری کمپ در مقاله ایی که مدتي پيش در سایت اختصاصی فدراسیون کشتی امریکا به چاپ رسیده، از اهمیت خواب کافی برای کشتی گیران و ورزشکاران به عنوان یک عامل مهم برای دستیابی به موفقیت ها سطح بالا نام برده است که شاید آگاهی از مفهوم کلی آن برای ورزشکاران به ویژه کشتی گیران جوان و حتی رده بالای ما، خالی از لطف نباشد.

برگردان مطلب نوشته شده به وسیله وي که به اجبار با کمی هم ویرایش همراه است برای استفاده علاقه مندان به شرح زیر است .

آیا شما به اندازه کافی می خوابید ؟

با یک برنامه پرترافیکی که ما در طول روز داریم و اکثر اوقات هم تا دیر وقت گرفتار انجام این برنامه ها هستیم، یک خواب کافی و عمیق می تواند کاملا خستگی روزانه ناشی از کارهای مختلف از جمله تمرینات آماده سازی و حتی شرکت در مسابقات را از تن به در کند.

خواب طولانی و عمیق چنان نقشی در بهبود شرایط کشتی گیران و قهرمانان بازی می کند که حتی می تواند، روند بازی را به نفع آنها تغییر دهد و به همین خاطر در اصطلاح از آن به عنوان تغییر دهند بازی نیزنام برده می شود.

لری کمپ می گوید: شواهد بسیاری در تاکید موضوع تاثیر خواب کافی بر روی عملکرد جسمانی و کیفیت فنی ورزشکاران وجود دارد که یکی از معروف ترین آنها مربوط به تحقیق خانم " ما چه ری " ( ا (Cheri Mah از محققان دانشگاه استنفورد در کالیفورنیا امریکاست.

در این تحقیق آمده است، از زمانی که ورزشکاران تحت نظر "ما چه ری" که در تحقیق مشارکت داشتند، ساعت خواب شبانه خود را تا 10 ساعت بالا برده اند، توانایی های جسمانی و عملکرد فنی آنها با پیشرفت قابل توجهی همراه بوده است .

در واقع این تحقیق ثابت کرده است که عملکرد ورزشکارانی که مدت ساعت خواب شبانه شان را به 10 ساعت می رسانند، توانایی خود را نیز به میزان قابل توجهی افزایش می دهند.

در مقابل طبیعی است که اختلال در ساعات خواب شبانه، تاثیر منفی و مخرب بر توانایی ها فیزیکی ورزشکاران را به همراه خواهد داشت .

چرا خواب کافی در برنامه های ورزشکاران مهم است؟ 

افزایش ساعت خواب شبانه و رساندن زمان آن به سطح کافی، باعث افزایش شاخص های تعیین کننده در پیروزی های ورزشی مانند تمرکز، استقامت، قدرت ، رشد عضلات و بازسازی توان می شود.

به راستی زمانی که ما درحال خواب هستیم چه اتفاقاتی در سیستم بدن ما می افتد؟

تنظیم ریتم یا همان ساعت بیولوژیکی بدن برای فعالیت منظم در طول 24 ساعت، یکی از مهمترین اتفاقی که براثر خواب کافی می افتد.

زمانی که ساعت داخلی بدن مرتب کار می کند، ورزشکار احساس آرامش کرده و نیازی به کوک کردن ساعت برای بیدار شدن در زمان مشخص نمی بیند.

ساعت بیولوژیکی یا همان ریتم بدن به خودی خود تنظیم می شود و همین امر نیز تا ورزشکار هر روز به موقع بیدار شده و آماده فعالیت های سخت جسمانی و آماده سازی بشود.

در این خصوص لری کمپ می گوید: خوابی که مورد نظر ماست، همان خواب عمیق است، خوابی که حداقل 6 ساعت بدون قطع شدن تداوم داشته باشد، این بدان معناست که ورزشکار نباید در این مدت به دفعات بیدار، از رختخواب خارج شده،  استحمام کند و دوباره به رختخواب بازگردد، این شرایط اگر 10 ساعت هم ادامه داشته باشد، بی تاثیر خواهد بود.

زمانی که خواب شبانه ورزشکار با بی نظمی همراه می شود و وی نمی تواند به مدت کافی و عمیق بخوابد، ریتم یا همان ساعت بیولوژیکی بدن او به هم خورده و باعث اختلال سوخت ساز می شود که حاصلی جز توقف رشد شاخص های تعیین کننده بدن را به دنبال نخواهد داشت .

کاهش توان جسمانی ، استرس بیشتر برای وزرشکار در آستانه حضور در رقابت ها مهم یک فاجعه است که اختلال در ساعت خواب شبانه یکی از عوامل مهم تاثیر گذار در این اتفاق نا خوشایند است .

در واقع زمانی که یک ورزشکار از داشتن خواب کافی و مناسب برخوردار نیست، در معرض خطر کاهش جدی توانایی ها و عملکرد کلی جسمانی قرار گرفته و تمرکزشبرهم می خورد که این یعنی بالا رفتن احتمال آسیب دیدگی .

10 ساعت خواب شبانه در چرخه مناسب، بدین معناست که بدن در شرایطی قرار بگیرد که بتواند هورمون های لازم برای رشد عضلات و استخوان ها را تولید و زمینه تقویت سیستم کلی بدن ورزشکار را فراهم کند.

در این میان ورزشکاران می توانند از فواید خواب، از طریق خواب های کوتاه مدت 15 الی 20 دقیقه ایی که در اصطلاح به قدرت چرت معروف است، هم بهره مند شوند.

گاهی اوقات در پایان یکی از همین چرت ها، چنان احساس سرحالی به ورزشکار دست می دهد که احساس می کند از لحاظ بدنی آماده شروع فعالیت های ورزشی یا تمرینات آماده سازی خود  است .

در واقع خواب به 2 طریق بلند مدت 10 ساعته شبانه و خواب های کوتاه (چرت) در ابعاد مختلف به بدن ورزشکاران کمک می کند، اول اینکه دامنه گسترش عملکرد بدن مانند ایجاد هماهنگی لازم بین دست ها و چشم را فراهم می کند و دوم هم به ریکاوری ( بازپروری ) ورزشکاران پس از فعالیت های شدید بدنی ازجمله مسابقات کمک می کند.

تمامی ورزشکاران می توانند از این 2 دستاورد مهم خواب در بالاتر بردن دامنه عملکردشان در رشته های خود بهره مند شوند.

اهمیت خواب در ورزش سال هاست که برای مربیان و ورزشکاران آشکار شده است و در همین راستا بسیاری از تیم های ورزشی حرفه ایی در بهبود کیفیت و عملکرد ورزشکاران خود از توصیه های محققان مربوط به خواب استفاده های زیادی برده اند.

دکتر "چارلزکیسلر" مدیر بخش خواب درمانی دانشکده پزشکی دانشگاه هاروارد امریکا از جمله افراد صاحب نامی است که توصیه ها و نظرات وی مورد توجه مربیان و ورزشکاران مطرح بسیاری قرار دارد.

کمیته ملی المپیک امریکا پس از اینکه نظرات اثبات شده مارک روزه کیند (Mark (Rose kind دانشمند سابق سازمان ناسا و متخصص خواب این سازمان را مورد مطالعه قرار داد، تصمیم گرفت از سال 2005 میلادی به طور جدی توصیه های وی در خصوص خواب را در اردوهای آماده سازی ورزشکاران المپیکی، پیاده کند.

در راستای پیاده شدن تئوری های مارک روزکیند، تخت ورزشکاران از 2 طبقه به یک طبقه تغییر کرد به این خاطر که جابه جا شدن ورزشکاران باعث بیداری یکدیگر نشود.

پرده ها تعویض و کلفت تر شدند تا از نفوذ نور به اتاق ها جلوگیری شود و تمامی ساعت های زنگ دار نیز از اطراف ورزشکاران دور شد تا آن ها بدون مزاحمت و سرو صدا بتوانند در محیطی ساکت و آرام خوابی عمیق را تجربه کنند.

به دنبال این اتفاق روزه کیند و همکارانش ساعت خواب حاضران در اردوهای آماده سازی بازی های المپیک امریکا را از 5 الی 7 ساعت به 9 و درنهایت 10 ساعت تغییر دادندکه اکنون به یک قانون تبدیل شده است.

از آن زمان به بعد تمامی ورزشکارانی که در اردوهای آماده سازی کلرادو اسپرینگز شرکت کرده اند این توصیه روزه کیند هم را به خاطر می سپارند که ورزشکاران باید به همان اندازه که به تغذیه و تمرینات سخت اهمیت می دهند باید به خواب کافی نیز توجه داشته باشند.



گفته می شود، دیر اقدام کردن برای اخذ ویزا، علت اصلی بوده است

نخستین جلسه این کمیسیون قرار بود طی روزهای 24 و 25 دی ماه جاری با حضور نناد لالاوویچ برگزار شود

پیش از این 2 نیز مدرس ایرانی به خاطر بی توجهی و کج سلیقگی مسوولان فدراسیون کشتی از شرکت در کلینیک بازآموزی مدرسان اتحادیه جهانی کشتی باز ماندند

حمید سوریان دارنده 6 مدال طلای جهان و یک طلای المپیک که در کنگره اخیر اتحادیه جهانی کشتی که در خلال رقابت های جهانی 2014 در تاشکند ازبکستان به عنوان یکی از اعضای کمیسیون قهرمانان اتحادیه انتخاب شد، به خاطر دیر اقدام کردن فدراسیون کشتی برای اخذ ویزا از شرکت در نخستین جلسه رسمی این کمیسیون در لوزان سوییس باز ماند.

به گزارش سایت اخبار کشتی ایران www.iwn.ir این جلسه قرار است طی روزهای 24 و 25 دی ماه جاری با حضور نناد لاوویچ رییس اتحادیه جهانی کشتی و سایر اعضای کمیسیون برگزار شود.

براساس سرفصل های اعلام شده قرار است مسائل متعددی از جمله فراهم کردن امکانات رفاهی درخلال رقابت های مهم بین المللی ، قاره ای ، جهانی و المپیک برای کشتی گیران ، مربیان و داوران، ترانسپورت در خلال رقابت ها، تدارک سالن های مناسب برای گرم کردن قهرمانان در کنار سالن اصلی مسابقات، برنامه ریزی برای جذب قهرمانان طراز اول جهان برای فعالیت در مدیریت کلان کشتی در جهان، ترغیب قهرمانان با هدف مشارکت در تلاش جهانی برای جذاب تر شدن کشتی، شرکت قهرمانان در افزایش تبلیغات برای گسترش کشتی در سراسر جهان ، پیشنهادات ارایه شده در خصوص مقررات و قوانین حاکم بر مسابقات مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

گویا حمید سوریان هم پینشهاداتی را آماده کرده بود که در این کمیسیون به کمیسیون و لالوویچ ارایه دهد و در ضمن قرار نیز بود وی به عنوان یکی از اعضای این کمیسیون در جلسه مشترک با نمایندگان کمیته بین المللی المپیک در خصوص نقش قهرمانان در گسترش ورزش در جهان نیز شرکت کند.

از قرار معلوم دیر اقدام کردن برای اخذ ویزا علت اصلی بازماندن حمید سوریان از حضور در نخستین جلسه کمیسیون قهرمانان اتحادیه جهانی کشتی بوده است، چراکه نامه دعوتی از سوی رییس کمیسیون به موقع و در زمان مناسب به فدراسیون کشتی ارسال و تمامی اقدامات لازم نیز برای دریافت ویزا، رزرو هتل ، ترانسپورت از فرودگاه به محل اقامت از قبل صورت گرفته بود.

البته براساس مصوبه اتحادیه جهانی کشتی هزینه بلیت رفت و برگشت به اضافه هزینه هتل که روزانه بالغ بر 150 یورو است، به عهده فدراسیون کشتی ایران بود.

به هر صورت یکبار دیگر ایرانی ها شرکت در یکی از نشست های مهم اتحادیه جهانی کشتی را از دست دادند و هیچ دلیلی هم برای توجیه عدم اعزام حداقل حمید سوریان به شرکت در این کمیسیون قابل قبول نمی باشد .

یادمان نرفته است که همین یکی دو ماه پیش نیز 2 مدرس ایرانی دعوت شده از سوی اتحادیه جهانی کشتی برای شرکت در کلینیک باز آموزی مدرسان اتحادیه در فرانسه به خاطر ایرادات نامربوط و ناآگاهانه تصمیم گیرندگان فدراسیون کشتی از حضور در این کلینیک بازماندند.

به نظر می رسد، گویا فقط باید نام اعضای تیم حاکم بر دایره مدیریتی فدراسیون کشتی در فهرست نفرات اعزامی به مراکز آموزشی یا تصمیم گیری اتحادیه جهانی کشتی باشد تا ویزاها به موقع صادر ، بلیت ها با زمان مناسب تهیه شوند و هیچ مشکلی هم برای اعزام به وجود نیاید.



ارسال شده در : شنبه 18 بهمن 1393 ا 15:44
نویسنده :علی آرمین

اين رقابت ها طي روزهاي 23 و 24 برگزار مي شود

فدراسيون كشتي اسامی فرنگی كاران منتخب را براي شركت در رقابت هاي جام بين المللي تختي كه قرار است طي روزهاي 23 و 24 بهمن ماه در شهري كه هنوز مشخص نشده است برگزار شود، اعلام كرد.

به گزارش سايت اخبار كشتي ايران www.iwn.ir اسامي اعلام شده شامل نفرات اول تا سوم مشترک مسابقات قهرمانی کشور فرنگی بزرگسالان، کشتی گیران اعزامی به رقابت های جهانی جوانان در سال 2014 و نفراتی که توسط شورای فنی انتخاب شده اند، برای حضور در این رقابت ها به شرح زیر است:
59 کیلوگرم: محمد فقیری (تهران) محمد نوربخش (تهران) امید قهرمانی (خراسان رضوی) حمید زارع (فارس)
66کیلوگرم: محمدعلی گرائی (فارس) وحید میرفتح الهی (تهران) مجید یعقوبی (خراسان رضوی) احسان فراهانی (تهران)
71کیلوگرم: برومند اصلان (لرستان) عباس محب تاش (هرمزگان) پژمان پشتام (تهران) عظیم گرمسیری (خوزستان)
75کیلوگرم: وحید بابایی جعفری (تهران) محمد کریمی (البرز) فواد کریمی (کردستان) سعید غلامی (تهران)
80کیلوگرم: علی زینتی رفاه (قم) مسعود مرادی (خوزستان) یوسف اخباری (تهران) مسیح اسلامی (مازندران)
85کیلوگرم: سامان عزیزی (کردستان) میلاد خسروی (تهران) ابوالفضل فلاح دوست (تهران)
98کیلوگرم: سید مصطفی صالحی زاده (خوزستان) صمد کاظمی (لرستان) مهدی کشاورز (فارس) مجید علیاری (تهران)
130کیلوگرم: عباس نوری (قم) پوریا میرمعصوم زاده (تهران) آرمان نظری (لرستان)
نفرات منتخب شورای فنی: هادی علیزاده (قم) مجتبی کریم فر (خوزستان) پیام بویری (خوزستان) بشیر باباجان زاده (مازندران)

کشتی گیران اعزامی به رقابت های جهانی جوانان: رضا خدری (تهران) بهروز ملکی (خوزستان) علی ارسلان (مازندران) رامین طاهری (خوزستان) علی شریفی (خوزستان) محمد ابراهیمی (کردستان) بابک رزم پوش (مازندران)
سرمربی: احمد پازاج
مربیان منتخب سرمربی با استناد به بند 1 بخش و نظام نامه فنی کشتی کشور انتخاب مربیان تیم ملی: ناصر نوربخش، مجید جهاندیده، بهروز جمشیدی، مهدی شربیانی، حمید باوفا
مربیان منتخب استان ها: تهران 2 مربی – خوزستان 2 مربی – استان های لرستان، قم، فارس، کردستان، خراسان رضوی و هرمزگان هر کدام یک مربی معرفی نمایند.
سرپرست: حسن رنگرز



ارسال شده در : شنبه 18 بهمن 1393 ا 15:44
نویسنده :علی آرمین

اين رقابت ها قرار است طي روزهاي 16 و 17 بهمن ماه در سالن 12 هزار نفري تهران برگزار شود

فدراسيون كشتي امروز از جايگزين شدن تهران به جاي همدان به عنوان ميزبان رقابت هاي عمومي كشتي فرنگي و آزاد در هر سه رده سني شد.

به گزارش سايت اخبار كشتي ايران www.iwn.ir اين رقابت ها برای نخستين بار با شركت نزدیک به 3 هزار کشتی گیر بر روی 15 تشک، در سه رده ی سنی و دو رشته آزاد و فرنگی برگزار خواهد شد.

پیش از این همدان به عنوان میزبان این رقابت ها معرفی شده بود که به دلیل شرایط ویژه ای که برای اسکان کشتی گیران در خوابگاه های مدنظر به وجود آمد، تهران میزبان این رقابت ها شد.

با وجود اين فدراسیون کشتی با انتشار اطلاعيه ايي از تلاش و حمایت تمامی مسئولان ارشد استانی و مسئولان ورزش و هیأت کشتی استان همدان براي برگزاری این رقابت ها تشکر كرد. 



ارسال شده در : شنبه 18 بهمن 1393 ا 15:43
نویسنده :علی آرمین

مشاركت 3141 نفر كشتي گير،‌مربي ، داور ، سرپرست و دست اندركار در رقابت ها

ثبت مسابقات در کتاب گینس

بزرگترين مسابقات تبليغاتي كشتي جهان از صبح امروز با شركت3141  نفر در 3 رده سني نوجوانان ،‌جوانان و بزرگسالان در 2 رشته آزاد و فرنگي به طور همزمان روي 15 تشك، در ورزشگاه 12 هزار نفري آزادي تهران آغاز و فردا شب به پايان خواهد رسيد.

به گزارش سايت اخبار كشتي ايران www.iwn.ir و به نقل از سايت فدراسیون کشتی، اين رقابت ها با عنوان گرامیداشت دهه مبارک فجر برگزار مي شود.

این مسابقات که برای نخستين بار به ابتکار فدراسیون کشتی ایران و برای حفظ کشتی در المپیک برگزار می شود در کتاب رکوردهای جهان گینس نیز ثبت خواهد شد.

لازم به يادآوري است كه خانم یاکسی رودیکا ماریا عضو هيات رييسه، کمیته پزشکی و دوپینگ اتحادیه جهانی کشتی از کشور ترکیه به عنوان ناظر برای تأیید این مسابقات در سالن این رقابت ها حضور دارد.



ارسال شده در : شنبه 18 بهمن 1393 ا 15:42
نویسنده :علی آرمین

با این رقابت ها، ایران برای حقظ کشتی در جهان جور تمام کشورهای عضو اتحادیه جهانی کشتی را کشید

اتحادیه جهانی کشتی باید هزینه برگزاری این رقابت ها را پرداخت کند

ضعف نماینده اتحادیه جهانی کشتی در انعکاس خبر برگزاری این رقابت ها به سایت اختصاصی اتحادیه 

بزرگترین، پرتعدادترین و منحصر به فردترین مسابقات کشتی جهان که به طور همزمان در سه رده سنی و در هر 2 رشته آزاد و فرنگی از صبح پنج شنبه بر روی 15 تشک در سالن 12 هزار نفری ورزشگاه آزادی تهران آغاز شده نزدیکی های بامداد شنبه به پایان رسید و نفرات برتر مشخص شدند.

به گزارش سایت اخبار کشتی ایران www.iwn.ir در این رقابت ها که بیش از 3 هزار کشتی گیر ، مربی ، داور ، سرپرست و دست اندرکار شرکت داشتند، رکوردی برجای گذاشته شد که می تواند به عنوان یک برگ موفقیت تبلغاتی برای ایران و همچنین اتحادیه جهانی کشتی در راستای حفظ این ورزش در بازی های آلمپیک محسوب شود.

در واقع باید گفت فدراسیون کشتی ایران با برگزاری این رقابت ها و تقبل هزینه سنگین آن و به کارگیری نیروی انسانی پرتعداد، جور بالای 170 کشور عضو اتحادیه جهانی کشتی را کشید و به اعتقاد ما ننادلالوویچ که از همه توان و نفوذ خود در عالم تجارت و دیپلماسی ورزشی استفاده می کند تا به مسوولان کمیته بین المللی المپیک نشان دهد که کشتی از قالب قدیمی و سنتی خود خارج شده و در حال گشترش است، باید تمام هزینه های برگزاری این مسابقات را به ایران پرداخت کند.

با وجو این جالب است که تا زمان انتشار این خبر یعنی نزدیک ظهر شنبه یک خط هم خبر برگزاری مسابقات اوپن ایران که قرار است به خاطر گستردگی در کتاب گینس هم ثبت شود، در سایت اتحادیه جهانی کشتی منعکس نشده بود، این درحالی است که خانم رودیکا ماریا عضو هیات رییسه اتحادیه جهانی کشتی از ترکیه ناظر این مسابقات بود و باید که حداقل وی زمینه این اقدام مهم را فراهم می کرد.

نصافا فدراسیون کشتی که در طول یکی دو ماه گذشته سخت درگیر برگزاری این مسابقات بود که می توان به جرات گفت نخستین تجریه دراین سطح در جهان به شمار می رود، تمام توان و نیروهای متخصص خود را به کار گرفت و با تقبل هزینه ایی سنگین جور کشورهای عضو اتحادیه جهانی کشتی از جمله کشورهای صاحب کشتی را کشتید حال باید دید با چه عکس العملی از سوی ننادلالوویچ رییس اتحادیه جهانی و سایر کشورهای صاحب کشتی جهان مواجه خواهد شد.

ایکاش درطول هفته گذشته متعاقب پوشش خبری گسترده این مسابقات در سایت فدراسیون کشتی و رسانه های داخلی، مسوولان سایت اختصاصی اتحادیه جهانی کشتی هم به شیوه ایی منطقی در جریان رقابت ها و اخبار مربوط به آن قرار می گرفتند تا اخبار بزرگترین مسابقات تبلغاتی کشتی جهان جایش در سایت اتحادیه خالی نباشد.

نفرات برتر کشتی آزاد بزرگسالان : شرکت کننده 336 نفر از 30 استان به شرح زیر است


وزن 57 کیلوگرم:

1. نادر حاج آقانیا از مازندران، 2. مهران رضازاده از مازندران، 3. محسن ملکی از تهران، 3. علی حاج آقانیا از مازندران

وزن 61 کیلوگرم: 

1. حسن مرادقلی از تهران، 2. مهران نصیری از مازندران، 3. عباس دباغی از مازندران، 3. فراد عموزاده خلیلی از مازندران 

وزن 65 کیلوگرم: 

1. میثم حیدری از زنجان ، 2. مجید ساده از خراسان رضوی3. میلاد طهماسبی از گلستان ، 3. غلامرضا عبداله پور از مازندران

وزن 70 کیلوگرم

1. مهدی تقوی از مازندران ، 2. مرتضی گودرزی از مازندران ، 3. حمید الهیان از خراسان شمالی 3. سبحان محمدزاده از مازندران

وزن 74 کیلوگرم:

1. علی قاسمی از تهران ، 2. حسین الیاسی از مازندران ، 3. جعفر قاسمی از مازندران ، 3. کیانوش نادری از مازندران

وزن 86 کیلوگرم:

1. جلال زمان از مازندران2. وحید شاهمحمدی از همدان ،3. رضا بیات از تهران  3. سیاوش پازوکی از مازندران

وزن 97 کیلوگرم:

1. جمال میرزایی از همدان ، 2. عباس طحان از مازندران  ، 3. الیاس بختیاری از البرز ، 3. مهران میرزایی از مرکزی 

وزن 125 کیلوگرم:

1. سیدرضا موسوی از مازندران، 2. شهاب قوره جیلی از تهران ، 3. احمد رسولی از گلستان ، 3. امیرحسین کیانیان از تهران

همچنین در رشته فرنگی و در رده سنی بزرگسالان که با شرکت 329 کشتی گیر از 30 استان و در قالب 31 تیم و با انجام 353 کشتی در سالن 12 هزار نفری برگزار شد، نتایج زیر به دست آمد. 

وزن 59 کیلوگرم: 

1. محسن حاجی پور از مازندران

2. عبدالحمید پاپی از خوزستان

3. حمید خاصی از البرز

3. باقر توکلیان از فارس

وزن 66 کیلوگرم:

1. امین سوری از خوزستان

2. سامان عبدولی از خوزستان 

3. امین برزگز از فارس

3. ابوذر نورزاده از البرز 

وزن 71 کیلوگرم:

1. مهدی زیدوند از خوزستان

2. افشین اسلامی از مازندران

3. جعفر توسلی از فارس 

3. فرشاد بلفکه از لرستان 

وزن 75 کیلوگرم:

1. فرشاد رستمی کیا از خوزستان

2. سجاد فرج پور از مازندران

3. رسول گرمسیری از خوزستان

4. داود رستمی از تهران

وزن 80 کیلوگرم: 

1. یوسف قادریان از البرز

2. مهدی محمدی از البرز

3. هوشنگ جلیلی از اصفهان

3. مهرداد بهرامی از تهران

وزن 85 کیلوگرم:

1. ادریس ابراهیمی از کردستان

2. میلاد مسعودی از مازندران

3. وحید بیدار از اردبیل

3. یداله عرب جعفری از اصفهان 

وزن 98 کیلوگرم:

1. داود گیل نیرنگ از مازندران

2. مهدی زودآشنا از لرستان

3. مهدی عسگری از خوزستان

3. علی علیاری از تهران

وزن 130 کیلوگرم:

1. مسعود نعمت چکانی از خوزستان

2. محمدرضا اکبری از مازندران

3. سعید زرینی از تهران

3. حمید احمدی از تهران 

همچنین در رشته آزاد و در رده سنی جوانان که با شرکت 364 کشتی گیر از 29 استان و در قالب 30 تیم و با انجام 420 کشتی برگزار شد، نتایج زیر به دست آمد. 

وزن 50 کیلوگرم:

1. رحمان رحیم پور از فارس 

2. فرهاد مهرعلی تبار از مازندران

3. مجتبی نوروزصحرائی از تهران

3. سعید اشجعی از تهران

وزن 55 کیلوگرم:

1. خیراله قهرمانی از کرمانشاه 

2. کیوان رستم آبادی از کرمانشاه

3. قاسم حیدری از مازندران

3. وحید کارکن از اردبیل

وزن 60 کیلوگرم:

1. پیمان بیایانی از تهران

2. محمد جعفری از تهران

3. شهاب خلخالی از مازندران

3. فرهاد نوری از تهران

وزن 66 کیلوگرم:

1. سمیر یاوری از تهران

2. رسول خجسته از مازندران

3. عرفان حسن پور از مازندران 

3. مجتبی عبدلی از همدان

وزن 74 کیلوگرم:

1. کامران قاسمپور از مازندران

2. سامان شجاعی از مازندران

3. احمد بذری از مازندران

3. محمدرضا آرش از لرستان

وزن 84 کیلوگرم:

1. اسماعیل محمودی از خراسان رضوی

2. پژمان فضل اله تبار از مازندران

3. علی موجرلو از مازندران

3. آرش نیرآبادی از گلستان

وزن 96 کیلوگرم:

1. هومن قنبری از مازندران

2. معین محمودی از مازندران

3. علی اصغراکبری از مازندران

3. شاهین حاجی میرزایی از کردستان

وزن 120 کیلوگرم:

1. مهرشاد محمدی از مازندران 

2. امیررضا امیری از لرستان

3. امیر تقی لو از تهران

3. محمد مرادی از کرمانشاه

همچنین در رشته فرنگی و در رده سنی جوانان نیز با انجام 353 کشتی، نتایج زیر به دست آمد.

وزن 50 کیلوگرم:

1. مسعود آدینه وند از لرستان 

2. خلیل بهرامیان از تهران

3. مهران حسینی از همدان

3. سلمان سرلک از اصفهان

وزن 55 کیلوگرم:

1. حامد تاب از خوزستان

2. آرمین میرزائی از کردستان

3. سعید رحیمی از فارس

3. میثم دلخانی از فارس

وزن 60 کیلوگرم:

1. مهدی مرادحاصلی از قم

2. کیانوش غضنفریان از مازندران

3. مهدی نوروزی از کهکیلویه و بویراحمد

3. مسعود افتخاری مقدم از خراسان رضوی

وزن 66 کیلوگرم:

1. بهنام افشار نیک از تهران

2. حسین اسدی از خوزستان

3. مهران داداشی از گیلان

3. علی اکبر محمدی از خراسان شمالی

وزن 74 کیلوگرم:

1. بهروز هدایت از کرمانشاه

2. مهدی محمدزاده از مازندران

3. سهیل رئیسی از البرز

3. نیما اسماعیلی از تهران

وزن 84 کیلوگرم:

1. علی هاشمی از لرستان 

2. عرفان نعمتی راد از تهران

3. آرمان جوادی از ایلام

3. میلاد قنواتی نسب از فارس 

وزن 96 کیلوگرم:

1. علی اکبر حیدری از قم

2. میلاد سلیمی وند از کردستان

3. علی خلیل زاده از مازندران

3. سهیل کهن سال از خوزستان 

وزن 120 کیلوگرم:

1. محمدحسین رحیم زاده از تهران

2. امیرحسین حاجی پور از مازندران

3. سجاد جلیلیان از کرمانشاه

همچنین در رشته آزاد و در رده سنی نوجوانان که با شرکت 369 کشتی گیر از 31 استان و در قالب 31 تیم و با انجام 430 کشتی برگزار شد، نتایج زیر به دست آمد. 

وزن 42 کیلوگرم:

1. مهدی عشقی از مازندران

2. امیرمحمد یزدانی از مازندران

3. یوسف سلیمانی از خراسان رضوی

3. اشکان همتی از تهران

وزن 46 کیلوگرم: 

1. امیر پرسه از مازندران

2. احمد شعبانی از لرستان

3. محمدرضا پورحسنی نژاد از تهران

3. علیرضا کشاورز از فارس

وزن 50 کیلوگرم:

1. امیرحسین گرامی از مازندران

2. علیرضا یزدانی از مازندران

3. رضا علیجان زاده از مازندران

3. سجاد ترغو از خراسان رضوی

وزن 54 کیلوگرم:

1. امید منصوری از تهران

2. پوریا ترابی از تهران

3. سیدمهدی کریمی از مازندران

3. محمد طالبی از تهران

وزن 58 کیلوگرم:

1. حیدر قربانی از تهران

2. عارف کاظمی از گیلان

3. امیرحسین کاوسی از مازندران

3. علیرضا قاسمی از تهران

وزن 63 کیلوگرم:

1. احمد مهدی زاده از مازندران

2. وحید حاجیان از کردستان

3. فرشید عثمانی از کردستان

3. حسن شاکری از مازندران 

وزن 69 کیلوگرم:

1. الیاس طریق از گیلان

2. سیدسجاد سیدی از بوشهر

3. زمان تقی زاده از گیلان 

3. مهیار فیض الهی از البرز

وزن 76 کیلوگرم:

1. محمدحسین کرمی از کرمانشاه 

2. علی اکبری از مازندران

3. امیرحسین شیور از مازندران

3. علی فخاری از مازندران

وزن 85 کیلوگرم:

1. میثم عبدی از تهران

2. سیدمیثم طباطبائی از تهران

3. رضا ارجی از خراسان رضوی

3. ابوالفضل هاشمی از مازندران

وزن 100 کیلوگرم:

1. مرتضی فتاح زاده از تهران

2. امیرحسین فرساد از گیلان

3. سینا شاکری از مازندران

3. مهدی هاشمی از مازندران

همچنین در رشته فرنگی و در رده سنی نوجوانان که با شرکت 361 کشتی گیر از 29 استان و در قالب 29 تیم و با انجام 380 کشتی برگزار شد، نتایج زیر به دست آمد: 

وزن 42 کیلوگرم:

1. مهدی قربانی از قم 

2. محمد حسینوند از خوزستان

3. امید علیائی از اردبیل

3. وحید هیکی از خوزستان

وزن 46 کیلوگرم:

1. میثم رضائی نژاد از لرستان

2. فرزاد غیبی از خوزستان

3. اصغر حسینوند از خوزستان

3. رضا مایلی از تهران

وزن 50 کیلوگرم:

1. حجت اله اسمعیلی از فارس

2. حامد رضائی از خوزستان 

3. مهرداد دیناروند از خوزستان

3. حسین جاویدی از فارس

وزن 54 کیلوگرم:

1. حسین مباشر امینی از گیلان

2. محمد ثابت قدم از خراسان رضوی 

3. رضا جمالی منش از خوزستان 

3. علی شاه قله از قم

وزن 58 کیلو گرم:

1. امین کاویانی نژاد از خوزستان

2. عباس مقدسی از خراسان رضوی

3. امیرحسین کرولی از همدان 

3. شهریار عزیزی از لرستان 

وزن 63 کیلوگرم:

1. محمد رستمی از فارس

2. مهران سعادتی فر از خوزستان

3. ولی اله غلامی از مازندران

3. مجتبی روحی از مازندران

وزن 69 کیلوگرم:

1. عزیزاله علیزاده از مازندران

2. آرمان پاپی از خوزستان

3. ابوذر رئیسی از خوزستان

3. هادی ساروی از مازندران

وزن 76 کیلوگرم:

1. حسین فروزنده از اردبیل

2. سینا جلیلی از آذربایجان شرقی

3. حمیدرضا بادکان از تهران

3. محمدرضا قنبرزاده از مازندران

وزن 85 کیلوگرم

1. حسین مهدی نژاد از مازندران

2. احمدرضا رازانی از لرستان

3. سیدمحمدحسین طالبیان از تهران 

3. محمدعلی مناعی از تهران

وزن 100 کیلوگرم:

1. علی قاسمی از مازندران

2. سیدسجاد موسوی از خراسان رضوی

3. نویداله قلی نوه سی از آذربایجان شرقی

3. عرفان خدایاری از تهران



ارسال شده در : دو شنبه 14 بهمن 1393 ا 23:52
نویسنده :علی آرمین

این کلینیک از ساعت 9:30 تا 12 در سالن شهدای هفتم تیر برگزار خواهد شد

کمیته داوران استان تهران به منظور به روز کردن داوران بین المللی و ممتاز ملی این استان، روز پنج شنبه هفته جاری در سالن شهدای هفتم تیر تهران یک کلینیک بازاموزی مقررات برگزار می کند.

این کلینیک توجیهی به صورت بصری (نمایش فیلم) با آنالیز فنون همراه خواهد بود.

لازم به یادآوری است  که تمامی داوران برای ایجاد بانک اطلاعاتی کمیته داوران می بایست اصل دفترچه داوری، یک قطعه عکس 4*3 پشت نویسی شده ،کپی آخرین مدرک تحصیلی و شماره کارت عابر بانک خود را به همراه داشته باشند.



ارسال شده در : دو شنبه 13 بهمن 1393 ا 23:48
نویسنده :علی آرمین
مسلم مرادی کشتی گیر نوجوان فرنگی کردستانی در رقابت های بین المللی کشتی جام یادگار امام (ره) صاحب مدال برنز شد.
کشتی گیر نوجوان فرنگی کردستانی مدال برنز را بر گردن آویخت

به گزارش پایگاه خبری اداره کل ورزش جوانان استان کردستان ،رقابت های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان جام یادگار امام (ره) روزهای 9 و 10 بهمن ماه در سالن شهید بهشتی شهر مشهد مقدس برگزار شد.

 

بر اساس این گزارش ، 14کشور بلغارستان، گرجستان، هند، قزاقستان، آذربایجان، بنگلادش، قرقیزستان، کره شمالی، ترکمنستان، اوکراین، روسیه، ارمنستان ، عراق و ایران به مدت دو روز به رقابت پرداختند.
 
در رشته کشتی فرنگی مسلم مرادی کشتی گیر نوجوان کردستانی موفق شد در وزن 76 کیلوگرم بعد از سید محمد چوبچیان و محمدرضا رضایی ورزشکارانی از کشورمان مدال برنز این دوره از رقابت ها را به خود اختصاص دهد.
 
در نتیجه تیمی رشته کشتی فرنگی ایران با 97 امتیاز قهرمان این رقابت ها شد و کشورهای گرجستان با 46 امتیاز و ارمنستان با 43 امتیاز به ترتیب سکوهای دوم و سوم را کسب کردند.
 
گفتنی است طبق اعلام فدراسیون کشتی رقابت های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان جام یادگار امام (ره) با توجه به حضور و تعداد تیم های شرکت کننده در بین 3 تورنمنت برتر دنیا قرار دارد.


ارسال شده در : دو شنبه 30 دی 1393 ا 20:25
نویسنده :علی آرمین
اضافه شدن یک کشتی گیر و مربی کردستانی به رقابت های بین المللی تختی
با اعلام فدراسیون یک کشتی گیر و مربی دیگر کردستانی به لیست نهائی شرکت کنندگان در رقابت های بین المللی تختی اضافه شد.
اضافه شدن یک کشتی گیر و مربی کردستانی به رقابت های بین المللی تختی

به گزارش پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان ، فدراسیون کشتی کشور اسامی نهائی تیم منتخب کشتی فرنگی را جهت شرکت در رقابت های بین المللی جام تختی اعلام کرد.

 

اسامی تیم منتخب کشتی فرنگی شامل نفرات اول تا سوم مشترک مسابقات قهرمانی کشور فرنگی بزرگسالان، کشتی گیران اعزامی به رقابت های جهانی جوانان در سال 2014 و نفراتی که توسط شورای فنی انتخاب شده اند در این رقابت ها حضور خواهند یافت.
 
 بر اساس این گزارش ، محمد ابراهیمی کشتی گیر کردستانی و قهرمان رقابت های آسیائی مغولستان در سال جاری نیز جهت شرکت در رقابت های بین المللی جام تختی فرا خوانده شد.
 
قبل از این ، کادر فنی فدراسیون با اعلام لیست اولیه سامان عزیزی و فواد کریمی را در اوزان 85 و 75 کیلوگرم در رقابت های جام تختی دعوت کرده بود.
 
هیئت کشتی استان کردستان نیز با معرفی افشین نسیمی به عنوان مربی در کنار سه کشتی گیر دعوت شده خواهد بود.
 
گفتنی است رقابت های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی جام تختی روزهای 23 و 24 بهمن ماه برگزار می شود.


ارسال شده در : چهار شنبه 29 دی 1393 ا 22:41
نویسنده :علی آرمین

هدف روس ها در جهاني 2015 : كسب هر شش سهميه كشتي فرنگي المپيك 2016

گوگی کوگیاشویلی سرمربی تیم کشتی فرنگی روسیه اعلام كرده است كه هدف ما كسب هر شش سهميه المپيك 2016 برزيل در جهاني 2015 امريكاست.

به گزارش سايت اخبار كشتي ايران www.iwn.ir کوگیاشویلی با بیان اين مطلب افزود: در حال آماده سازی تیم کشتی فرنگی روسیه براي شرکت در رقابت های المپیک 2016 برزیل هستیم.
وی ادامه داد: امسال برای ما سال دشواری است و حضور در مسابقاتی همچون جام جهانی کشتی فرنگی در ایران، قهرمانی جوانان جهان، بازی های اروپایی و جهانی بزرگسالان در آمریکا برنامه هاي اصلي ما خواهد بود.
کوگیاشویلی تصریح کرد: يكي از اهداف اصلي ما كسب هر 6 سهميه المپيك در جهاني امريكاست و براي دستيابي به اين مهم تمام تلاش خود را نيز به كار خواهيم برد.

وی خاطرنشان کرد: نخستين اردوی آماده سازی تیم ملي كشتي فرنگي روسيه از امروز (دوشنبه) و به مدت 12 روز در منطقه آدلر اين كشور برگزار می شود.



محسن دادگر در 50 کیلوگرم به مدال طلا دست یافت

تیم منتخب کشتی آزاد نوجوانان ایران با کسب 6 مدال شامل یک طلا، 2 نقره و 3 برنز به کار خود در جام بین المللی مشفق عیسی اف آذربایجان پایان داد.

به گزارش سایت اخبار کشتی ایران www.iwn.ir و به نقل از سایت فدراسیون کشتی آذربایجاان، در این رقابت ها که روز جمعه و با حضور تیم هایی از ایران، روسیه، ازبکستان، قزاقستان، ترکیه، گرجستان و چند تیم از آذربایجان در شهر باکو برگزار شد، محسن دادگر در وزن 50 کیلوگرم در دیدار فینال با شکست حریف آذربایجانی صاحب گردن آویز طلا شد.در وزن 85 کیلوگرم ابوالفضل گیل پور که با شکست حریفان به دیدار پایانی راه یافته بود، مقابل نماینده روس نتیجه را واگذار کرد و به مدال نقره دست یافت.

امیر رضا فتاحی در وزن 100 کیلوگرم نیز که با چند پیروزی به دیدار فینال راه یافته بود در این مسابقه مقابل حریف ازبکستانی باخت و صاحب مدال نقره شد.

 همچنین حامد منافیان در وزن 76 کیلوگرم با برتری مقابل حریف گرجستانی، آرمین بابایی در وزن 63 کیلوگرم با پیروزی برابر نماینده روسیه و حسین نظری در وزن 46 کیلوگرم با برتری مقابل حریف آذربایجانی صاحب مدال برنز شدند.

چهار نماینده دیگر ایران نتوانستند در این مسابقات صاحب مدال شوند.

در این رقابت ها که در 10 وزن برگزار شد، آذربایجان و گرجستان صاحب سه مدال طلا شدند، ازبکستان به دو مدال طلا رسید و تیم های ایران و روسیه نیز هر کدام یک مدال طلا کسب کردند.



ارسال شده در : دو شنبه 29 دی 1393 ا 20:23
نویسنده :علی آرمین
تیم کشتی پهلوانی کردستان در جایگاه سوم کشور ایستاد
تیم کشتی پهلوانی استان کردستان با کسب دو نشان نقره و یک برنز سکوی سوم رقابت های قهرمانی کشور را بدست آورد.
تیم کشتی پهلوانی کردستان در جایگاه سوم کشور ایستاد

به گزارش پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان ، رقابت های کشتی پهلوانی بزرگسالان کشور به مدت دو روز در شهرستان اسفراین خراسان شمالی برگزار شد.

 
این دوره از مسابقات در 5 اوزان 60 ، 70 ، 80 ، 90 و 90+ کیلوگرم  انجام شد و 100 کشتی گیر مدعی از استان های سراسر کشور طی روز های 25 و 26 دی ماه به رقابت پرداختند.
 
بر اساس این گزارش ، تیم کشتی پهلوانی استان کردستان با 4 کشتی گیر مهرداد ناصری ، محمد زارعی ، پیمان محمدی و آرام رحیمی در اوزان مختلف شرکت کرد.
 
در پایان دو روز رقابت محمد زارعی در وزن 70 کیلوگرم که با غلبه بر کلیه حریفان خود به فینال این مسابقات راه یافته بود در این مرحله در مقابل با کشتی گیر استان قم شکست خورد و صاحب نشان نقره شد و پیمان محمدی در وزن 80 کیلوگرم در فینال در برابر ورزشکار میزبان قرار گرفت و در یک کشتی نزدیک این دیدار را با اخطار و ناداوری واگذار کرد و مدال نقره را کسب کرد.
 
همچنین در وزن 90 کیلوگرم آرام رحیمی دیگر کشتی گیر کردستانی بعد از ورزشکاران استان های خراسان شمالی و مرکزی به مدال برنز دست یافت.
 
تیم کشتی پهلوانی استان کردستان پس از دو روز رقابت با کسب دو نشان نقره و یک برنز سکوی سوم رقابت های قهرمانی کشور را کسب کرد.
 
تیم های خراسان شمالی و خراسان جنوبی نیز سکوهای اول و دوم رقابت های کشتی پهلوانی بزرگسالان کشور را از آن خود کردند.
 
گفتنی است علی پیشوا و حمید شباب پور به عنوان مربی و محمد مینوئی در جایگاه سرپرست ، تیم کشتی پهلوانی استان کردستان را در این رقابت ها همراهی می کردند.


ارسال شده در : جمعه 24 دی 1393 ا 23:38
نویسنده :علی آرمین


 


ارسال شده در : چهار شنبه 19 دی 1393 ا 22:36
نویسنده :علی آرمین

جلسه روسای کمیته مربیان هیأت های کشتی برگزار شد

دستورالعمل تشكيل كميته مربيان هيات ها مورد بررسي قرار گرفت

جلسه روسای کمیته مربیان هیأت های کشتی استان های سراسر کشور صبح امروز دوشنبه با حضور حميد بني تميم دبير فدراسيون كشتي ، احد پازاج رييس و اعضاي كميته مربيان هيات هاي استان ها در محل خانه کشتی تهران برگزار شد.

به گزارش سايت اخبار كشتي ايران www.iwn.ir در این جلسه دستور العمل نحوه تشکیل کمیته مربیان کشتی استان ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در ادامه جلسه احد پازاج رئیس کمیته مربیان توضیحاتی در مورد برنامه های آتی این کمیته برای حاضران از جمله مسائل رفاهی، درجه بندی، نظام مند کردن اعزام مربیان به مسابقات و دعوت به اردو، حقوق مربیان و شناسایی مربیان سازنده و زبده ارائه داد.
پس از صحبت های پازاج نمایندگان کمیته مربیان استان های سراسر کشور صحبت هایی را در مورد نحوه اجرایی شدن دستورالعمل تشکیل کمیته مربیان و مسائل و دغدغه های موجود مربیگری در کشور ارائه دادند که از جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:
- نحوه برگزاری کلاس های کنترل و بازآموزی مربیگری کشتی
- توجه به ارائه درجه مربیگری و لزوم نظارت بر آن
- آموزش مربیان و یکپارچه سازی فنون و تمرینات
- توجه ویژه به مسائلی همچون دوپینگ، وزن کم کردن و صغر سن 
- توجه به مربیان سازنده و دعوت از آن ها به اردوهای تیم های ملی
- اعزام مربیان جهت کلاس های بین المللی
- برگزاری کلاس های بازآموزی و ارتقاء در استان ها
- لزوم کمک های مالی جهت پیشبرد اهداف مدنظر
- تقسیم بندی و مشخص شدن مربیان در رده های سنی مختلف
- استفاده از مربیان کاربلد و جوان جهت پشتوانه سازی
- ارائه فنون مختلف کشتی به کشتی گیران و لزوم جلوگیری از فقر فنون در سنین پایه
- تشویق مربیان سازنده و قراردادن پاداش در صورت موفقیت کشتی گیر ملی پوش، برای آن ها
- اهتمام ویژه بر مسائل فرهنگی و منش جوانمردی
- آگاهی دادن مربیان از مسائل روز داوری
- لزوم توجه ویژه روسای هیأت ها به امر مربیگری
- تجلیل از مربیان پیشکسوت و توجه ویژه به آن ها
در پایان جلسه حمید بنی تمیم دبیر فدراسیون ضمن پاسخ به سئوالات مطرح شده از سوی روسای کمیته مربیان استان ها، بر توجه ویژه فدراسیون به کمیته مربیان تأکید کرد و اظهار داشت: پیشنهادات خوبی در این جلسه مطرح شد و همچینن انتقاداتی ارائه شد که سعی می کنیم که مسائل را برطرف کنیم. 

مربیان بدون هیچ توقع و چشمداشتی در جهت اعتلای کشتی کشور قدم بر می دارند و تلاش می کنیم که با بضاعتی که داریم بتوانیم در جهت رفع مشکلات آن ها قدم برداریم.

برای رفاه حال مربیان قصد داریم در آینده نزدیک یک دوره کلاس بین المللی دوره طلایی با دعوت از اساتید برجسته بین المللی در ایران برگزار کنیم.



ارسال شده در : دو شنبه 15 دی 1393 ا 14:26
نویسنده :علی آرمین

 در صورتی که عضلات شکم تعداد زیادی عضله ی بهم متصل است که تا بالای کمر، پایین باسن و جلوی رانها ادامه دارد. قصد داریم 24 نوع ورزش شکم از آسان تا بسیار سخت را به شما آموزش دهیم تا بتوانید ورزشهای متنوعی را برای تناسب اندام خود انجام دهید.


از عضلات اصلی خود بیشتر کار بکشید

زمانی که هنگام ورزش از عضلات اصلی خود کار بیشتری بکشید میتوانید سریعتر خوش اندام و تخت شوید حالا این ورزش هر چیزی میتواند باشد پیلاتس، یوگا و انواع ورزشهایی که روی عضلات اصلی متمرکز هستند. نکاتی برای استفاده ی بیشتر از عضلات اصلی هنگام ورزش :
• هر زمان به خود پیچ و تاب میدهید کمر خود را بچرخانید و سعی کنید حرکات از پایین دنده ها شروع شود. باسن را ثابت نگه دارید.
• عضلات خود را منقبض کنید، در هر حرکت باید احساس انقباض بیشتری کنید. این نوع حرکت را میتوانید مثلا روی عضلات باسن یا شکم انجام دهید.
• بازدم عمیق، برای اینکه عضلات شکم خود را قوی کنید و از عضلات پایین کمر محافظت کنید با هر دم یک بازدم عمیق انجام دهید


نوع جدید کرانچ

آب کردن چربی های شکم و پهلو،آب کردن شکم

بنشینید به طوری که رانها و بالا تنه شکل V تشکیل دهند. پاها را ضربدری روی هم قرار دهید و بالا بیاورید. یک توپ طبی کوچک ( یا دمبل سبک ) را بین دستان خود نگه دارید.
توپ را به همه جای بدن خود ببرید از چپ به راست و عقب و در این حال شکل V بدن را حفظ کنید. این حرکت را در 3 ست و در هر ست 15 مرتبه انجام دهید. 3 تا 4 روز در هفته.


حرکت پل معکوس

آب کردن چربی های شکم و پهلو،آب کردن شکم

با این حرکت که همه جا هم میتوانید انجامش دهید کمر خود را کوچک کنید.
1- به پشت دراز بکشید و زانوی چپ خود را خم کنید. کف پای چپ را صاف روی زمین قرار دهید و پای راست خود را به طرف سقف بالا ببرید. دست چپ را صاف کنید و به طرف بالابیاورید و دست راست را پایین و در کنار خود قرار دهید.
2- بدون حرکت دادن باسن یا شانه، پایی که بالا است را به سمت راست و دستی که بالا است را هم به سمت چپ باز کنید. حالا روی عضلات شکم خود تمرکز کنید و دست و پای خود را سرجای قبلی برگردانید. این حرکت را 10-12 بار انجام دهید سپس جهت ها را عوض کنید و دوباره انجامش دهید.


رساندن پا به پایین شکم

آب کردن چربی های شکم و پهلو،آب کردن شکم

این ورزش عضلات شکم ( شش تکه ) را هدف قرار میدهد. به پشت روی زمین دراز بکشید و زانو ها را به حالت 90 درجه بالا بیاورید. دستها را پشت سر قرار دهید و شکم را منقبض کنید. زانو باید دقیق بالای باسن قرار بگیرد. شانه ها را بلند کنید و بالا بیاورید. نفس خود را برای 3 تا 5 ثانیه نگه دارید. نفس خود را بیرون دهید و پاها را به زاویه 45 درجه ببرید این حالت را 3 تا 5 ثانیه نگه دارید و شکم خود را هم فشرده کنید. دو ست و در هر ست 10-15 مرتبه انجام دهید.


یک حرکت پیلاتس برای شکم

آب کردن چربی های شکم و پهلو،آب کردن شکم

یک حرکت پیشرفته ی پیلاتس برای شکم. به پشت بخوابید زانوها را به حالت 90 درجه کنید و پا را بالا بیاورید. در حالی که شکم را منقبض میکنید نفس خود را حبس کنید. و دستها را بالا رو به عقب پشت سر ببرید. نفس خود را رها کنید و دستان را به طرف جلو بیاورید. پاهای خود را صاف کنید طوری که بدنتان شکل V به خود بگیرد. اگر احتیاج بود دستها را برای حفظ حالت بدن روی زمین قرار دهید.به آرامی پایین برگردید زانو ها را خم کنید و دستها را پشت سر قرار دهید. 15 مرتبه تکرار کنید.

 

لگد به عقب

آب کردن چربی های شکم و پهلو،آب کردن شکم

یک حرکت بسیار خسته کننده که در حال تاثیر گذاشتن بر روی عضلات اصلی کلی کالری نیز میسوزاند. چهار دست و پا زانو بزنید انگشتان پا به طرف پایین جمع شوند، کمر را خنثی نگه دارید. شکم خود را در حالی که منقبض کردید به طرف ستون فقرات خود بکشید و در همین حال زانو ها را حدود دو اینچ از زمین فاصله دهید.
عضلات شکم را درگیر نگه دارید و زانوی سمت راست را به نزدیک بینی بیاورید ( مانند تصویر ). سپس با پای سمت راست به طرف عقب لگد بزنید. باسن خود را منقبض کنید. عضلات شکم منقبض نگه داشته شود و لگن برای محافظت از پشت روبروی زمین قرار گیرد. 8 بار این کار را تکرار کنید سپس جای پاها را عوض کنید و دوباره 8 بار انجام دهید.


کرانچ پای پیش رفته

آب کردن چربی های شکم و پهلو،آب کردن شکم

1- به پشت بخوابید و زانوهای خود را خم کنید و یک دمبل سبک را میان دو پای خود نگه دارید. کف دو دست خود را روی زمین و زیر نشیمن گاه خود قرار دهید.
2- عضلات پایین شکم خود را منقبض کنید، از آنها برای قرار دادن زانو مقابل سینه در حالی که باسن، سر و شانه ها را به آرامی بلند میکنید استفاده کنید. سپس به حالت اول برگردید این یک مرتبه حساب میشود.
این کار را 15 تا 30 مرتبه 3-4 بار در هفته انجام دهید. تقریبا بعد از 4 هفته نتیجه خواهید دید.


حرکت شکم آنا کابان

آب کردن چربی های شکم و پهلو،آب کردن شکم

 1- به پشت بخوابید و زانوها را به طرف سینه خم کنید. یک دمبل سبک را با دو دست نگه دارید.
2- پای چپ خود را به حالت 45 درجه برسانید، زانوی سمت راست خود را خم نگه دارید. سر و شانه های خود را بلند کنید و دمبل را به طرف بیرون زانوی سمت راست ببرید. با فشار حرکت کرانچ را انجام دهید مانند تصویر.
3- پای چپ را به مقابل پای راست بیاورید و وزنه را به طرف سقف بالا ببرید. سر و شانه را بالا تر از زمین نگه دارید. حالا مرحله ی دوم را دوباره تکرار کنید اما این بار پای راست را بالا ببرید و پای چپ را خم نگه دارید. 8 مرتبه این حرکت را انجام بدهید،
4 بار در هفته کافیست. تقریبا بعد از 3 هفته تغییر را خواهید دید.

 

کرانچ اریب زانوی محرک

آب کردن چربی های شکم و پهلو،آب کردن شکم

 به پشت روی یک توپ طبی دراز بکشید دو ران پای خود را از هم فاصله دهید زانوها را به زاویه 90 درجه خم کنید. دست راست خود را پشت سر قرار دهید و انگشتان دست چپ را روی زمین بگذارید تا تعادلتان را حفظ کنید. عضلات اصلی خود را محکم کنید و پای چپ خود را از روی زمین بلند کنید. شانه ی راست و قفسه ی سینه را به سمت زانوی چپ خود بچرخانید همزمان با این حرکت پای راست خود را بکشید و صاف کنید ( پای خود را روی زمین نگه دارید ) . به حالت شروع بازگردید ( پای چپ بلند شده باشد و پای راست خم باشد ). 15 مرتبه انجام دهید سپس جای پاها را عوض کنید و تکرار کنید.


حالت ترازو

آب کردن چربی های شکم و پهلو،آب کردن شکم

این حرکت مفید نه تنها به تقویت عضلات اصلی بدن کمک میکند بلکه بازوها و لگن را نیز تحت تاثیر قرار میدهد و به همین دلیل یکی از حرکات بسیار کار آمد است. روی یک سطح راحت بنشینید پاها را ضربدری روی هم قرار دهید، دستها را در کنار باسن قرار دهید ( کف دستها روی زمین باشد ) کف باسن را منقبض کنید. دستها را به طرف زمین فشار دهید و کل بدن را با کمک آنها از روی زمین بلند کنید. به اندازه ی 3 بار نفس کشیدن حالت خود را حفظ کنید سپس دوباره روی زمین برگردید. این حرکت بسیار چالش برانگیز است پس اگر نتوانستید کل بدن را از زمین بکنید پاهای خود را روی زمین نگه دارید و تنها باسن را از زمین بلند کنید. 3 مرتبه این حرکت را انجام دهید.


حالت قایق

آب کردن چربی های شکم و پهلو،آب کردن شکم

 بنشینید و پاهای خود را روی زمین بگذارید. زانوها خم شوند، دستها را برای پشتیبانی زیر زانوها قرار دهید.قفسه سینه را بالا بکشید و شانه ها عقب بدهید. عضلات شکم خود را درگیر کنید و پاها را بالا بکشید تا به موازات کف زمین در آیند ( زانوها باید همچنان خم باشند )، تعادل خود را باید با استخوان های نشیمن گاه حفظ کنید. اگر تا به اینجای کار احساس بدی نداشتید و راحت بود میتوانید وارد مرحله ی بعد شوید. پاهای خود را بیشتر بکشید ( اگر در پشت خود احساس ناراحتی کردید حرکت را متوقف کنید ) و دستها را به طرف جلو بکشید. این حالت را به اندازه 5-15 نفس کشیدن نگه دارید و سپس رها کنید. 5 مرتبه تکرار کنید.


کرانچ کراس پای مورب

آب کردن چربی های شکم و پهلو،آب کردن شکم

 به پشت دراز بکشید و پاهای خود را به حالت کشیده روی زمین قرار دهید. نیم تنه را ثابت نگه دارید باسن را کمی بلند کنید و مقداری به سمت راست ببرید. دوباره پایین بروید و پاها را بکشید. پای چپ را خم کنید و روی پای راست قرار دهید. کف پای چپ را در نزدیکی خارج زانوی راست روی زمین قرار دهید. به حالت کرانچ ( مانند تصویر ) بالا بیایید و دوباره برگردید. 50 مرتبه انجام دهید سپس جای پاها را عوض کنید و دوباره تکرار کنید.

 

نگه داشتن حالت V

 

آب کردن چربی های شکم و پهلو،آب کردن شکم

 بنشینید زانوها ی خود را خم کنید و کف پاها را روی زمین قرار دهید. با هر دو دست زیر ران های پای خود را بگیرید، خود را به عقب بکشید و پاها را بالا بیاورید تا زمانی که پایین پا به موازات زمین درآید.دستها را رها کنید دستها را به طرف نوک انگشتان پا بکشید. به اندازه ی 8 بار نفس کشیدن نگه دارید و سپس رها کنید. 3 مرتبه تکرار کنید.

 

تخته

آب کردن چربی های شکم و پهلو،آب کردن شکم

 این حرکت عضلات اصلی ران ها دستها و باسن را تقویت میکند. روی یک سطح نرم چهار دست و پا زانو بزنید، دستها را دقیق زیر شانه ها قرار دهید. هر دو پا را در یک زمان رو به عقب بکشید تا به حالت تخته درآیید. عضلات شکم خود را درگیر کنید بدن باید دراز و کشیده شده باشد. اجازه ندهید لگن خم شود و یا باسن زیادی بالا برود. تصور کنید یک کمربند را محکم دور کمرتان بسته اند، عضلات پایین شکم را به طرف داخل بکشید. دستها را محکم به زمین فشار دهید و پاشنه های پا را هم محکم به عقب بکشید. این حالت را 1-2 دقیقه حفظ کنید ( یا هر مقدار که میتوانید ) سپس دوباره به حالت چهار دست و پا برگردید. 3 مرتبه انجام دهید.


اسکات وزن بدن

آب کردن چربی های شکم و پهلو،آب کردن شکم

بایستید و پاها را به عرض باسن باز کنید. زانو ها را آرام خم کنید و دستها را به صورت ضربدری روی سینه قرار دهید. به طرف پایین اسکات بروید. وزن را به پاها انتقال دهید. مطمئن شوید پاها مستقیم به سمت جلو بروند و زانو ها درست بالای انگشتان پا قرار بگیرند. کمی نگه دارید و سپس دوباره به حالت اول بازگردید. 5 مرتبه و در هر مرتبه 5 بار انجام دهید.

 

شیرجه قو

آب کردن چربی های شکم و پهلو،آب کردن شکم

 بر روی شکم دراز بکشید، دستها را به طرف بالای سر بکشید و انگشتان را باز کنید سپس بازو و پاها را 15 سانتی متر از زمین فاصله دهید. تا یک شماره در این حالت بمانید. سپس دستها را به شکل حلقه به طرف پشت خود ببرید نفس خود را بیرون دهید و انگشتان دست را به طرف هم ببرید جوری که کف دستها روبرو هم قرار گیرد ( مانند تصویر ). تا یک شماره نگه دارید سپس دستها را به حالت عادی برگردانید و به بدن استراحت دهید. این حرکت را 6-8 مرتبه انجام دهید.


حرکت برف پاک کن

آب کردن چربی های شکم و پهلو،آب کردن شکم

به پشت دراز بکشید و زانوها را به حالت 90 درجه خم کنید. پاها را به دو طرف خود دراز کنید. انگشتان دست را هم بکشید. پشت شانه های خود را به سطحی که روی آن دراز کشیده اید فشار دهید، و آرام شانه ها را از گوشها دور کنید. روی عضلات عمق کمر تمرکز کنید، نفس خود را حبس کنید و به آرامی زانو ها را به سمت راست ببرید، سپس نفس خود را بیرون دهید و آرام به حالت اول بازگردید. این کار را روی پای چپ نیز تکرار کنید. 5-8 مرتبه این کار را انجام دهید.

 

تخته روی توپ

آب کردن چربی های شکم و پهلو،آب کردن شکم

روبروی یک توپ طبی زانو بزنید، لگن و عضلات شکم را روی توپ قرار دهید. دستهای را جلوی خود روی زمین قرار دهید، آنها را به حالت راه رفتن تکان دهید تا توپ روی ران ها حرکت کند ( مانند تصویر ) وقتی بدن کاملا صاف شد ( قوس کوچکی در کمر بای باشد ) و کاملا متعادل بودید این حالت را برای 30 ثانیه نگه دارید. تمرکز کنید که شکم خود را بالا نگه دارید و ران ها را منقبض کنید.

 

حرکت پروانه با توپ طبی

آب کردن چربی های شکم و پهلو،آب کردن شکم

 در حالی که نشستید توپ را نگه دارید و پاها را از هم دور کنید سپس نزدیک کنید و دوباره از هم دور کنید. بایستید و دست چپ را به طرف راست ببرید ( از دست راست استفاده کنید تا توپ را سرجای خودش نگه دارید ). دوباره بنشینید پاها را جمع کنید و حرکت را با دست دیگر تکرار کنید. این حرکت را 3 بار و هر بار با 4 مرتبه تکرار انجام دهید.

 

کرانچ ایستاده

آب کردن چربی های شکم و پهلو،آب کردن شکم

 بایستید و توپ طبی را بالای سر خود نگه دارید آرنج ها را خم کنید و به سمت خارج بدن خم کنید، پاها را به عرض شانه باز کنید، زانوی پای راست خود را به سمت خارج بدن بلند و خم کنید. آرنج سمت راست را پایین بیاورید تا به زانوی پای چپ برسد. به حالت اول بازگردید، با سمت دیگر حرکت را تکرار کنید. یک دقیقه این کا را ادامه دهید. 3 بار حرکت را تکرار کنید.


حلقه زدن پایه ای ( برای عضلات شکم )

آب کردن چربی های شکم و پهلو،آب کردن شکم

بایستید و یک پای خود را جلو بگذارید، حلقه را دور کمر خود بگذارید، حلقه به قسمت پشت کمر بچسبد. به آرامی زانو ها را خم کنید، سپس حلقه را با یک فشار قوی دور کمر خود و دقیق در یک منطقه بچرخانید. وزن خود را بین جلو عقب پاها تغییر دهید تا باسن بچرخد. باسن و کمر باید حلقه را هل دهند و بکشند تا از حرکت نایستد.


دایره در هوا

آب کردن چربی های شکم و پهلو،آب کردن شکم

این حرکت مناسب برای عضلات اصلی، داخل ران ها و باسن میباشد. به پشت دراز بکشید و دستها را پشت سر قرار دهید. عضلات شکم را منقبض کنید، بالا تنه را آرام از زمین بلند کنید. پای راست را حدود 12 سانتیمتر از زمین بلند کنید ( اگر با این کار حرکت خیلی برایتان سخت میشود پای خود را بالا نیاورید) و پای چپ را بکشید و به سمت بالا بیاورید. عضلات خود را درگیر نگه دارید و باسن را ثابت کنید، حالا با کل پای چپ در جهت عقربه های ساعت روی هوا به اندازه ی یک توپ کوچک دایره رسم کنید. حرکت را به صورت برعکس هم انجام دهید. هر بار 4 دایره بکشید. بعد از انجام حرکت پا را آرام پایین بیاورید به حالت شروع بروید و با پای دیگر حرکت را تکرار کنید.


حرکت شیب و چرخیدن

آب کردن چربی های شکم و پهلو،آب کردن شکم

 این حرکت برای تقویت ماهیچه سه سر، عضلات دو سر بازو، دور کمر بسیار مناسب است. روی سمت راست بدن خود دراز بکشید، ساعد درست زیر شانه قرار بگیرد. دست عمود بر بردن باشد، و ساق پاها روی هم قرار بگیرند. عضلات شکم و سمت راست قفسه سینه را درگیر و باسن را از زمین بلند کنید. با انجام این حرکت بدن یک خط مستقیم از سر تا پا را تشکیل میدهد. دست چپ خود را به سمت بالا ببرید و همچنان عضلات را درگیر نگه دارید ( مانند عکس ). حالا دست چپ خود را در حرکتی مانند کندن زمین به فضای خالی بین قفسه سینه و زمین برسانید. تنها از کمر به پایین بچرخید. به بالا برگردید، این حرکت را 4 بار انجام دهید. سپس بدن را دوباره روی زمین قرار دهید. این حرکت را با طرف دیگر بدن دوباره تکرار کنید.


چرخش تاق باز

آب کردن چربی های شکم و پهلو،آب کردن شکم

 به پشت بخوابید و پاها را صاف بکشید. در حالی که زانوی چپ خود را خم میکنید و به سمت سینه می آورید نفس خود را حبس کنید. زانوی راست خود را با دو دست محکم بغل کنید. درحالی که از دست چپ خود برای بردن زانوی راست به سمت چپ به آرامی روی آن فشار میدهید نفس خود را بیرون دهید. اجازه دهید نیم تنه بچرخد. دست راست خود را به ارتفاع شانه ی دست راست بکشید.

گردآورنده : فردین احمدی



ارسال شده در : چهار شنبه 11 دی 1393 ا 22:35
نویسنده :علی آرمین

پيروزي دلاگنف آمریکایی مقابل گاتسالوف روسی در وزن 120 كيلوگرم كشتي آزاد

مسابقات حفظ کشتی در بازی های المپیک با عنوان «چالش کشتی» با مبارزه تراول دلاگنف آمریکایی و حاجی مراد گاتسالوف روسی در سان مدیسون پارک شهر نیویورک برگزار شد كه با پيروزي دلاگنف همراه بود.

به گزارش اخبار كشتي ايران www.iwn.ir و به نقل از سايت رسمي فدراسيون كشتي امريكا در چارچوب اين رقابت ها يك مسابقه به صورت نمادین بین تراول دلاگنف دارنده مدال برنز سنگین وزن تیم کشتی آزاد آمریکا و حاجی مراد گاتسالوف دارنده يك مدال طلای المپیک و 5 مدال طلا و يك برنز قهرمانی جهان برگزار شد که در پایان دلاگنف مقابل گاتسالوف به پیروزی رسید.

همچنین در کشتی فرنگی هم یک دیدار بین آرسن جلفالکیان قهرمان وزن 75 کیلوگرم کشتی فرنگی سال 2014 جهان از ارمنستان و کایل داک آمریکایی برگزار شد که این مسابقه نیز به نفع جلفالکیان به پایان رسید.
مسابقات دیگر کشتی به صورت تیم به تیم و انفرادی با حضور کشتی گیران آمریکایی همزمان با این رقابت ها برگزار شد.



 علاقمندان به کشتی سوریان و اسماعیل پور را به عنوان برترین کشتی گیران سال 93 – 92 انتخاب کردند

سعید عبدولی در آزاد و رضا یزدانی در فرنگی در جای دوم قرار گرفتند

علاقه مندان به کشتی حمید سوریان و مسعود اسماعیل پور دارندگان مدال های طلا و نقره کشتی فرنگی و آزاد سال 2014 جهان را به عنوان برترین کشتی گیران فرنگی و آزاد سال فنی 93-92 ايران انتخاب کردند.

به گزارش سایت اخبار کشتی ایران www.iwn.ir در نظرسنجی که در آذرماه از طریق سایت فدراسیون کشتی انجام شده است، از میان فرنگی کاران مدال آور رقابت های جهانی و طلایی های بازی های آسیایی به اضافه سعید عبدولی در نهایت نتایج زیر بر اساس درصد آرا به دست آمد:
کشتی فرنگی:
1- حمید سوریان-  40.9 درصد
2- سعید عبدولی-  20 درصد
3- امید نوروزی – 16.8 درصد
4- افشین بیابانگرد- 12.2 درصد
5- حبیب اله اخلاقی – 4.2 درصد
6- قاسم رضایی- 3.8 درصد
7- مهدی علیاری- 2.1 درصد
همچنین در رشته کشتی آزاد از میان مدال آوران رقابت های جهانی و بازی های آسیایی نتایج زیر براساس درصد آرا به دست آمد:
کشتی آزاد:
1- مسعود اسماعیل پور – 33.5 درصد
2- رضا یزدانی – 27.6 درصد
3- سید احمد محمدی – 7.3 درصد
4- حسن رحیمی- 7.1 درصد
5- پرویز هادی – 6.3 درصد
6- میثم مصطفی جوکار- 6.2 درصد
7- محمدحسین محمدیان- 5.3 درصد
8- کمیل قاسمی- 5.2 درصد
9- عزت اله اکبری- 1.5 درصد



ارسال شده در : یک شنبه 13 آذر 1393 ا 22:17
نویسنده :علی آرمین

کشش همسترینگ خوابیده

 

چرخش کمر با میله نشسته

 

چرخش شکم با وزنه روی زمین

 

 

منتظر حرکات بعدی در روزهای آتی باشید



ارسال شده در : جمعه 13 آذر 1393 ا 1:9
نویسنده :علی آرمین

 توصیه های جالب در مورد بدنسازی

بدنسازی و برنامه هاي وزنه تمريني جهت بهبود ساختار عضلاني، اجرا و نيز قابليتهايي نظير سرعت، توان و... به كار گرفته ميشوند. شما در صورتي كه بخواهيد تمرين با وزنه را آغاز نمائيد توصيه هايي زير را جدي بگيريد. در واقع قرار ندادن موارد زير كه برگرفته از تجربيات علمي در ورزش و بدنسازی است ميتواند موجب اثرات بدي گردند و شما را نيز از رسيدن به اهدافتان در بدن سازی باز بدارند.

تغذيه خود را به همراه تمرين بدن سازی بهبود دهيد. در صورتي كه تغذيه شما مناسب نباشد ميتواند عوارض بدي بر بدن شما در زمان تمرینات بدنسازی داشته باشد. تغذيه پروتئيني به همراه مصرف سبزيجات، ويتامينها و هيداراتها كربن ميتواند انرژي لازم جهت فعاليت شما را برآورده سازد.

Creatine Monohydrate

کراتین یکی از محبوب ترین مکملهایی میباشد که امروزه مورد استفاده بسیاری از افراد جهت افزایش حجم بدن و بهبود قدرت و توانایی ورزشی قرار میگیرد

طریقه مصرف:

۱- در مرحله اول که بارگیری میباشد 20 گرم در روز به صورت محلولهای 5 گرمی در آب در صبح و شب و قبل و بعد از تمرین مصرف شود. این مرحله 7 روز میباشد.

2- روزی 5 گرم محلول در آب و به مدت 4 هفته همراه با تمرین مصرف شود. این مرحله به معنی نگهداری میباشد.

3- به مدت 4 هفته مصرف را متوقف کنید.

سیکل فوق را میتوانید برای مدتی ادامه دهید.

تاثیرات:

افزایش حجم در عضلات، بهبود در رکاوری، افزایش تمرین پذیری

 اثرات جانبی:

افزایش وزن
افزایش چربی
افزایش اب درون سلولی
جوش
مشکلات کلیوی برای افرادی که دچار بیماری های کلیوی هستند.

گردآورنده :

علی آرمین کارشناس تربیت بدنی ودکتری مدیریت ازدانشگاه تهران



ارسال شده در : جمعه 8 آذر 1393 ا 21:55
نویسنده :علی آرمین

وزن کشی 4 وزن نخست انجام شد

کشتی گیران اوزان 57 ، 65 ، 74 و 97 کیلوگرم روی باسکول رفتند

رقابت ها از ساعت 9 صبح روز پنجشنبه آغاز شد

مسابقات 4 وزن دوم روز جمعه برگزار می شود

مراسم وزن کشی قهرمانی کشور کشتی آزاد بزرگسالان عصر امروز چهارشنبه در شهر بابل استان مازندران برگزار شد و کشتی گیران اوزان 57 ، 65 ، 74 و 97 کیلوگرم روی باسکول رفته حریفان خود را شناختند.

به گزارش سایت اخبار کشتی ایران www.iwn.ir و به نقل از فدراسیون کشتی تعداد شرکت کنندگان در 4 وزن نخست و اسامی نفرات مطرح این وزن ها به شرح زیر است :

در وزن 57 کیلوگرم 25 کشتی گیر حاضر هستند که از چهره های مطرح حاضر در این وزن می توان به یونس سرمستی، عارف محمدزاده، فرهاد جلائی، مصطفی دامادی و رضا اطری اشاره کرد.

در وزن 65 کیلوگرم که 28 نفر حضور دارند، میثم نصیری، سعید صالحی، علی اصغر جبلی، مرتضی قیاسی، غلامرضا عبداله پور و محمدمهدی یگانه جعفری از کشتی گیران سرشناس این وزن هستند.

در وزن 74 کیلوگرم 29 نفر وزن کشی کردند که حامد رضایی، پیمان یاراحمدی، امیر شریعتی عدل، محمد مکتب دار و مرتضی رضایی چهره ای شاخص این وزن هستند.

در وزن 97 کیلوگر که 25 کشتی گیر به میدان می روند، حسین شهبازی، حسن رحیمی، امیر محمدی، حامد تاتاری، اباذر اسلامی و سید محسن ابراهیمی از نفرات مطرح این وزن به شمار می روند.

رقابت های چهار وزن نخست از ساعت 9 صبح فردا (پنج شنبه) انجام می شود و رقابت های 4 وزن دوم نیز روز جمعه برگزار خواهد شد.



ارسال شده در : جمعه 8 آذر 1393 ا 21:54
نویسنده :علی آرمین

مهدي تقوي در ترکیب تیم بیمه رازی به روي تشك مي آيد

مهدي تقوي دارنده 2 مدال طلاي وزن 65 كيلوگرم كشتي آزاد جهان كه پس از رقابت هاي جهاني 2013 مجارستان تقريبا به طور رسمي در هيچ ميداني ديده نشده است؛ قرار است در تركيب تيم بيمه رازي در رقابت هاي جام باشگاه هاي جهان در جويبار به روي تشك بيايد.

به گزارش سايت اخبار كشتي ايران www.iwn.ir وي به خاطر مسائل عمدا خانوادگي موفق به شركت در رقابتهاي قهرماني كشور و انتخابي هاي تيم ملي نشده و براساس فرايند؛ نتوانست در جهاني 2014 و بازي هاي آسيايي جايي در تيم ملي داشته باشد.

ترکیب تیم بیمه رازی شهدای جویبار كه به جز مهدي تقوي چند مدال دار ايراني و خارجي در آن عضويت دارند به شرح زير است :

57 کیلوگرم: حسن رحیمی

61 کیلوگرم: بخان گوی گریف
65 کیلوگرم: ماگومد قربان علی اف
70 کیلوگرم: مهدی تقوی
74 کیلوگرم: عزت اله اکبری- رضا افضلی
86 کیلوگرم: محمد جواد ابراهیمی
97 کیلوگرم: جمال میرزایی
125 کیلوگرم: کمیل قاسمی- سید رضا موسوی

اين روزها با شركت 14 تيم خارجي و 3 تيم از ايران طي روزهای 6 و 7 آذرماه در شهر جویبار استان مازندران برگزار می شود.

اخبار كشتي ايران



ارسال شده در : جمعه 8 آذر 1393 ا 21:52
نویسنده :علی آرمین

 وی قهرمانی جوانان آسیا، جهان ، قهرمانی آسیا، بازی های آسیایی، جایزه بزرگ طلایی جهان، جام جهانی تیمی را در کارنامه افتخارات خود داشت

تسلیت محمد بنا به خانواده قربانی  

بابک قربانی فرنگی کار اسبق تیم ملی کشتی ایران از کرمانشاه که به جرم نزاع و قتل ناخواسته نزدیک به 3 سال در زندان به سر می‌برد، بامداد امروز یکشنبه براثر خودکشی در بیمارستان جان به جان آفرین تسلیم کرد.

بابک که قهرمانی جوانان آسیا، جهان، قهرمانی بزرگسالان آسیا، بازی های آسیایی، جایزه بزرگ طلایی جهان، جام جهانی تیمی را در کارنامه افتخارات خود داشت به علت ناامیدی از گرفتن رضایت از خانواده مقتول شنبه شب با مصرف مقادیرزیادی قرص اقدام به خودکشی و از زندان به بیمارستان منتقل شد، اما تاثیر قرص ها به حدی بود که تلاش پزشکان برای نجات وی بی نتیجه ماند.

داستان زندانی شدن بابک قربانی از این قرار بود که وی روز جمعه ۹ تیر ۱۳۹۱ به همراه برادرش در مسیر بازگشت از شکار در ارتفاعات کرمانشاه در محلی به شنا کردن مشغول می‌شوند، اما ممانعت برخی افراد حاضر در محل، منجر به درگیری لفظی و فیزیکی شده و پس از آن بابک قربانی با تفنگ شکاری خود، فرد معترض را به قتل می رساند که در نهایت به زندانی شدن وی می شود.

در طول این سال ها تلاش بسیاری از چهره های ورزشی کشورمان از جمله محمد بنا و حمید سوریان نیز برای رضایت از خانواده مقتول بی نتیجه ماند.

در همین رابطه محمد بنا سرمربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی که سال ها بابک قربانی را زیر نظر داشت و در کسب عناوین معتبر قاره ای و جهانی همراه وی بود پس از فوت بابک در پیامی که از طریق خبرگزاری فارس منتشر شد به شرح زیر به خانواده وی تسلیت گفت:

روزها رفت و گذشت و در اندیشه باز آمدنت، لحظه‌ها طی شد و مُرد!

این ماتم جانگداز را به خانواده محترم قربانی صمیمانه تسلیت عرض نموده و برای آنان صبر و برای آن عزیز سفر کرده علو درجات طلب می‌کنم.

روحش شاد و یادش گرامی

محمد بنا

سایت اخبار کشتی ایران www.iwn.ir  نیز به سهم خود ضایعه درگذشت این قهرمان تازه در گذشته را به خانواده آن مرحوم و جامعه کشتی کرمانشاه تسلیت عرض می کند.

اخبار کشتی ایران 





تعداد کل صفحات : 12



درباره وب

کارشناس تربیت بدنی ودکتری مدیریت ازدانشگاه تهران 1-مربی درجه 2ازجنوب غرب تهران ومربی کشتی تهران وکرج ونظرآباد 2-مربی درجه 2ژیمناستیک 3-داور فوتبال ,والیبال 4-مربی آمادگی جسمانی وشرکت درکنفرانس آسیایی تهران درمورد آمادگی تیم های ورزشی5-مدرس دانشگاه آزاداسلامی وعلمی کاربردی درشرق تهران toofanlight@yahoo.com
Power Ranking

Power Ranking

پاور رنکینگ به تاریخ 10 اکتبر:
1. Brock Lesnar
2. John Cena
3. Seth Rollins
4. Dean Ambrose
5. Dolph Ziggler
6. Randy Orton
7. The Usos
8. Sheamus
9. Aj Lee
10. Paige
امکانات وب
ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 53
بازدید دیروز : 72
بازدید هفته : 131
بازدید ماه : 125
بازدید کل : 14745
تعداد مطالب : 286
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

Alternative content