کشتی کامیاران
Hell In A Cell 2014
Night Of Champions 2014



( تاریخ برگزاری :26 اکتبر ( 5 آبان
: مسابقات ثبت شده
John Cena --- Dean Ambrose
Seth rollins --- Cena VS Ambrose Winner
: مسابقات احتمالی
Aj Lee --- Brie Bella
Rusev --- Shamus
Goldust & Stardust --- Usos
Hell In A Cell 2014 Timer :


John Cena --- Brock Lesnar
Seth Rolins --- Roman Reigns
Shamus --- Cesaro
Dust Brothers --- Usos
The Miz --- Dolph Zigler
Rusev --- Mark Henry
صفحه اصلی عناوین مطالب آر اس اس آرشیو تماس با ما پروفایل طراح قالب
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کشتی کامیاران و آدرس koshti.kamyaran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قهرمانان فعلی




World Heavyweight Champion
Brock Lesnar




Intercontinental Champion
Dolph Zigler





United States Champion
Shamus






Tag Team Champions
Dust Brothers





WWE Divas Champion
Aj LEE


ارسال شده در : پنج شنبه 26 دی 1392 ا 21:41
نویسنده :علی آرمین

 

شاهوخبر: ظهر امروز جلسه ی برنامه ریزی برنامه های ورزشی با حضور شهردار، شورای شهر و روسای  هیئت های ورزشی کامیاران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شاهوخبر، رضا باجلانی رئیس اداره ورزش و جوانان کامیاران در جلسه ی برنامه ریزی و ساماندهی مسابقات ورزشی دهه مبارکه فجر ضمن تبریک هفته ی وحدت و فرارسیدن ایام الله دهه فجر عنوان کرد: نقش جامعه ی ورزشی در اجرای مراسمات دهه فجر بسیار پررنگ است که امیدواریم امسال هم شما ورزشکاران با حضور حداکثری خود در گرامیداشت ایام پیروزی انقلاب اسلامی ایران موفق تر از همیشه ظاهر شوید.

باجلانی از مسئولین هیئت های ورزشی خواست تا در صورتی وجود برنامه آنها را معرفی کنند.

برنامه ریزی و سرمایه گذاری در زمینه ی ورزش جوابگوی بسیاری از نیازهاست / درخواست راه اندازی جاده های سلامتی در پارک های شهرستان

رئیس اداره ورزش و جوانان کامیاران ضمن تاکید بر حضور پررنگ ورزشکاران در راهپیمایی 22 بهمن از برگزاری مسابقات بومی محلی در روستاهای رمشت و تیلکو خبر داد.

باجلانی ادامه داد: برای برگزاری مسابقات بودجه نداریم و باید از طریق منابع داخلی تیم ها یعنی اخذ ورودی و یا کمک های شهرداری، خیرین و ستاد گرامیداشت دهه فجر برای برگزاری این مراسمات اقدام کنیم.

وی با اشاره به تنظیم نامه برای خارج کردن اماکن ورزشی از ماده ی 88 با توجه به عدم درآمد زایی تصریح کرد: امیدواریم مشکلات هیئات ورزشی به همت مسئولین حل شود.

باجلانی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: باشگاه چند منظوره واقع در شهرک بعثت که بناست در مواقع ضروری در اختیار شهرداری و دربقیه ی موارد در اختیار اداره ورزش و جوانان باشد  را لطفا تکمیل فرمائید.

وی با اشاره به  طراحی نقشه ی پیست کوهستانی دوچرخه سواری واقع در نزدیکی پارک شهربازی کامیاران توسط هیئت مربوطه خواستار کمک مسئولین و شهرداری برای تکمیل آن شد.

باجلانی اضافه کرد: چنانچه این پیست تکمیل و احداث شود می توانیم در آنجا میزبانی مسابقات استانی کوهپیمایی و دوچرخه سواری را عهده دار شده و منبع  در آمدی برای شهرستان باشد.

وی در خصوص ایجاد جاده های سلامتی برای پارک ها عنوان کرد: چنانچه در پارک های ما جاده های سلامتی ایجاد شود می تواند اقدام موثری برای اقدامات مربوطه باشد.

باجلانی همچنین درباره ی کمبود اعتبار در زمینه ی تقدیر از ورزشکاران اعلام کرد: ما با توجه به کمبود اعتبار می توانیم با اهداء لوح تقدیر به پیشرفت جوانان کمک کرده و مشوقی برای آنان باشیم.

وی ادامه داد: هیئت های رزمی ما می توانند با آرم و لوگوی شهرداری در مسابقات شرکت کنند چرا که این هیئت ها با وجود کم هزینه بودن در عرصه ی جهانی بسیار موفق عمل می کنند.

باجلانی با تاکید بر نقش انکارناپذیر حضور جامعه ی ورزشی در برنامه های مختلف سرنوشت ساز کامیاران عنوان کرد: برنامه ریزی و سرمایه گذاری در زمینه ی ورزش می تواند جوابگوی بسیاری از مشکلات و آسیب های اجتماعی شهرستان کامیاران باشد.

وی در خصوص پیشنهاد شهردار کامیاران مبنی بر تشکیل صندوق ورزش گفت: در بسیاری از برنامه های شهر حضور خیرین نقش مهمی داشته است که با راه اندازی صندوق خیرین در صورت تخصیص اعتبار به بخش های مربوطه می توان برای امورات اجرایی ورزش اقدامات موثری را انجام داد.

باجلانی همچنین خواستار تشکیل تعاونی ورزشکاران برای خرید منزل و زمین شد.

راس اول هرم ورزش کامیاران همچنین خواستار تشکیل جلساتی باحضور صاحبنظران و کارشناسان ورزشی برای توسعه ی ورزش شهرستان کامیاران شد.

وی افزود: در صورتی که بودجه ای برای ما بیاید یقینا آنها را برای ورزش شهرستان هزینه خواهیم کرد.

باجلانی در خصوص تدارک خوابگاه برای برگزاری مسابقات گفت: ما یک خوابگاه داریم که شاید در خور ورزشکاران نباشد ولی با تعامل با آموزش و پرورش شاید بتوانیم این مسابقات را برگزار کنیم.

درصورت تامین خوابگاه مسابقات استانی کاراته در کامیاران برگزار می شود

به گزارش خبرنگار شاهوخبر، محمدکریم صادقی رئیس هیئت کاراته کامیاران در این جلسه ضمن تبریک هفته ی وحدت عنوان کرد: ما آمادگی برگزاری مسابقات را در شهرستان کامیاران داریم ولی در صورتی که خوابگاه برای ما در نظر گرفته شود می توانیم از تیم های دیگر نیز دعوت کرده و مسابقات را در سطح استانی برگزار کنیم.

وی از اعلام آمادگی هیئت کاراته کامیاران برای اجرای حرکات نمایشی در روز اختتامیه ی مسابقات گرامیداشت دهه فجر خبر داد.

به خاطر مشکلات مالی دو نفر از جودوکاران ما به مسابقات جهانی ارمنستان اعزام نشدند

به گزارش خبرتگار شاهوخبر، پرویز کرامتی رئیس هیئت جودو کامیاران در این جلسه با اشاره به مشکلات موجود در زمینه ی مشکلات بودجه ی باشگاه کشتی و جودو عنوان کرد: ما سه ماه است که به دلیل کمبود بودجه و عدم پرداخت بدهی های آب و برق قادر به تمدید قرارداد نبوده ایم چه برسد به اینکه مسابقه اجراء کنیم.

وی افزود: برای گرامیداشت این ایام و تقویت روحیه ی ورزشکاران حداقل برگزاری مسابقات و دعوت از تیم های ورزشی بسیار مهم بوده و در اولویت کار ماست.

کرامتی ضمن بیان این مطلب گفت: علی رغم اینکه 6 نفر برای مسابقات ارمنستان معرفی شدند، ما به دلیل مشکلات مالی توانستیم فقط دو نفر را به این مسابقات اعزام کنیم.

برگزاری مسابقات ورزشی معلولین در دهه فجر

به گزارش خبرنگار شاهوخبر، مظفر قیطاسی رئیس هیئت ورزشی معلولین و جانبازان کامیاران در این جلسه با اشاره به تعداد کم اعضاء این هیئت در کامیاران، از برگزاری مسابقه با حضور خانواده های معلولین به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد.

برگزاری مسابقه ی کوهپیمایی بانوان و دو صحرانوردی آقایان فرهنگی

به گزارش خبرنگار شاهوخبر،حسن امانی کارشناس تربیت بدنی آموزش و پرورش کامیاران در این جلسه عنوان کرد: ما در نظر داریم که مسابقات رابه صورت همه گیر برگزار کنیم و همه بتوانند شرکت داشته باشند.

وی از برگزاری مسابقه ی کوهپیمایی بانوان و دو صحرانوردی آقایان فرهنگی به مناسبت ایام دهه فجر خبر داد.

امانی ضمن بیان این مطلب اعلام کرد: باتوجه به اینکه دانش آموزان در فصل امتحانات قرار گرفته اند و مسابقات آنها قبلا برگزار شده است.

وی افزود: هدف ما ترویج ورزش و بزرگداشت این مراسمات است که بحمدالله تعامل خوبی بین شهرداری و جامعه ی ورزشی به وجود آید تا بتوانیم کارهای مفیدی برای جوانان انجام دهیم.

وجود مشکل خوابگاه برای برگزاری مسابقات استانی کشتی در کامیاران / درخواست برای مستقل کردن خانه ی کشتی و جودو

به گزارش خبرنگار شاهوخبر، علی آرمین رئیس هیئت کشتی کامیاران در این جلسه عنوان کرد: در حال حاضر تشک جودو با کشتی فرقی ندارد و خواهشمندیم که خانه ی کشتی و جودو را جدا کنید.

وی با اشاره به وجود قشر ضعیف کامیاران از نظر مالی گفت: مردم قدرت تامین شهریه ی فرزندان خود را ندارد و حتی به ازاء هر ماه هشت هزار تومان شهریه، آنها قادر به تامین فرزندان خود برای شرکت در کلاسها نیستند.

آرمین اضافه کرد: ما برای برگزاری مسابقات استانی به خوابگاه احتیاج داریم که متاسفانه برای این مسئله همیشه مشکل داریم.

وی همچنین ضمن انتقاد از نبود مکان برای استقرار هیئت های ورزشی کامیاران، خواستار تشکیل جلسات با حضور روسای هیئات ورزشی هر سه ماه یک بار شد.

آرمین در پایان به بیان موفقیت ها و مقامات مختلف نوجوانان و جوانان کشتی کار کامیارانی در مسابقات مختلف طی دو سال گذشته پرداخت.

وی افزود: تا بحال اگر خیرین نبودند ما قادر به پرداخت هزینه ها برای امورات و مسابقات نبودیم و در صورت تامین خوابگاه آمادگی برگزاری مسابقات به صورت استانی را خواهیم داشت.

 

به گزارش خبرنگار شاهوخبر، درعیشی رئیس هیئت وشوو کامیاران در این جلسه با اشاره به پیشنهاد استان برای برگزاری مسابقات استانی در کامیاران عنوان کرد: با توجه به اینکه پنجاه درصد مسابقات وشوو با حاشیه برگزار می شود ما نمی توانیم مسئولیت مسابقات استانی را بر عهده بگیریم.

وی افزود: مشکل بعدی ما این است که بعد از برگزاری مسابقات باید دو هفته به دنبال دریافت مجوز برای نصب پلاکارد باشیم که برای برخی رشته ها اینگونه نیست.

درعیشی با اشاره به پرداخت سالانه ی دومیلیون تومان به حساب شهرداری برای نصب پلاکارد خواستار حمایت شهرداری از ورزش های دیگر شد.

وی ادامه داد: در سطح کشور بهاء بسیاری به وشوو داده می شود ولی در کردستان اینگونه نیست به علاوه از ورزش پرهزینه ی فوتبال حمایت بیشتری انجام می شود.

 

ظهر امروز جلسه ی برنامه ریزی برنامه های ورزشی دهه مبارک فجر با حضور شهردار، شورای شهر و روسای هیئت های ورزشی در دفتر رئیس اداره ورزش و جوانان کامیاران برگزار شد.



ارسال شده در : پنج شنبه 26 دی 1392 ا 21:40
نویسنده :علی آرمین

 

تهران و لرستان هم دوم و سوم شدند

 

نفرات و تيم‌هاي برتر مشخص شدند

فني‌ترين كشتي‌گير: محمد پيامني (لرستان) 50 كيلوگرم

كشتي گير نمونه: نبي‌اله كريمي (مازندران) 55 كيلوگرم

مربي نمونه: فريبرز غيبي (كرمانشاه)

كاپ اخلاق: استان قم

رقابت هاي قهرماني كشتي فرنگي جوانان سال 92 كشور سه شنبه 24 دي ماه در شهر نوشهر مازندران در حالي به پايان رسيد كه تيم مازندران الف به مقام نخست دست يافت و تهران و لرستان هم دوم و سوم شدند.

به گزارش سايت اخبار كشتي ايران www.iwn.ir و به نقل از فدراسيون كشتي، اين رقابت ها طي روزهاي 23 و 24 دي ماه با شركت 183 كشتي گير از 26 استان در قالب 28 تيم، طي 8 دور و با انجام 213 كشتي در شهرستان نوشهر استان مازندران برگزار شد.

رده‌بندي انفرادي و تيمي اين رقابت ها به شرح زير است:

رده‌بندي انفرادي:

50 کیلوگرم: 1- محمد پیامنی (لرستان) 2- علی همتی (کرمانشاه) 3- هادی تختایی (خوزستان) و سعید زارع (هرمزگان) 5- سینا شیرازی (اصفهان) و رضا عباسی (البرز)

55 کیلوگرم: 1- نبی اله کریمی (مازندران الف) 2- محمدعلی گرائی (فارس) 3- مصطفی بهرامی (لرستان) و امیر قلاوند (تهران) 5- جواد رحمت (خراسان رضوی) و مجید حسین لو (قزوین)

60 کیلوگرم: 1- علی ارسلان (مازندران ب) 2- مهران داداشی (گیلان) 3- علیرضا غلام حسینی (تهران) و میلاد تیموری (لرستان) 5- علی کلاوی (خراسان رضوی) و بهروز ملکی (خوزستان)

66 کیلوگرم: 1- حسین خواجه وند (مازندران الف) 2- پرهام قنبری (فارس) 3- بهنام افشارنیک (تهران) و جلال طاهری (مازندران ب) 5- علی ابراهیمی (خوزستان) و علی بزرگزاده (توابع تهران)

74 كيلوگرم: 1- سجاد فرح‌پور (مازندران الف) 2- بهروز هدايت (كرمانشاه) 3- مهدي فلاح (تهران) و مهدي ابراهيمي (قم) 5- محسن رضايي (خراسان شمالي) و حميد شكوهي (همدان)

84 كيلوگرم: 1- فاضل غفاري (مازندران الف) 2- وحيد نامداري (كرمانشاه) 3- يونس زيدوند (اصفهان) و ادريس ابراهيمي (كردستان) 5- مهرداد امان‌زاده (خراسان شمالي) و بهرام بهرامي (البرز)

 

96 كيلوگرم: 1- محمد ابراهيمي (كردستان) 2- يحيي جصاس (قم) 3- سبحان نعيمايي (مازندران ب) و سجاد منوچهري (كرمانشاه) 5- علي كنعاني (اردبيل) و سعيد حوري‌نژاد (توابع تهران)

120 كيلوگرم: 1- آرش عرب (گلستان) 2- بابك رزم‌پوش (مازندران الف) 3- آرمان نظري (لرستان) و امير زرين‌چگيني (تهران) 5- سيامك سليماني (كردستان) و ايمان فاريابي (كرمان)

رده‌بندي تيمي:

 

 

1- مازندران الف 54 امتياز-  2- تهران 40 امتياز- 3- لرستان 27 امتياز- 4- كرمانشاه 35 كرمانشاه - 5- خوزستان 34 امتياز - 6- مازندران ب 28 امتياز

كاپ اخلاق: استان قم

فني‌ترين كشتي‌گير: محمد پيامني (لرستان) 50 كيلوگرم

كشتي گير نمونه: نبي‌اله كريمي (مازندران) 55 كيلوگرم

مربي نمونه: فريبرز غيبي (كرمانشاه)



ارسال شده در : شنبه 14 دی 1392 ا 21:35
نویسنده :علی آرمین

رسول خادم به طور رسمي رييس فدراسيون كشتي شد

صندلي اشغال شده رياست فدراسيون ورزش اول پس از نزديك به 8 سال از غريبه ها پس گرفته شد

خادم تقريبا با تمامي آراي ماخوزه به مدت 4 سال به عنوان رييس فدراسيون كشتي برگزيده شد

كشتي پس از 35 ماه صاحب رييس قانوني شد

چندين ميليارد بدهي و صدها كار روي زمين مانده ارمغان غريبه ها و كارنابلدها براي رسول و كشتي

از امروز به طور جدي اهالي فن كارآمد و به روز، بايد در جبران خرابي هاي برجاي مانده رسول را ياري كنند

 



ارسال شده در : شنبه 14 دی 1392 ا 21:31
نویسنده :علی آرمین

 درمانهای اولیه ی خانگی سینوزیت :
این اقدامات می توانند به تسکین علائم سینوزیت کمک کنند:

* به اندازه ی کافی استراحت کنید. این عمل موجب می شود بدن شما بهتر با عفونت مبارزه کند و زودتر بهبود یابید.

 * مایعات فراوان بنوشید. این کار ترشحات مخاطی را رقیق تر می کند و تخلیه آنها را آسانتر می کند. از مصرف نوشیدنیهای حاوی کافئین و الکل خودداری کنید چون تورم مخاط بینی و سینوسها را تشدید می کنند.

 * بینی خود را بخور بدهید.با یک حوله ی بزرگ سر خود را بپوشانید و بخاری که از آب داغ بلند میشود را تنفس کنید.البته باید مراقب دمای بخار آب باشید تا سوزاننده نباشد.می توانید از دوش آب گرم استفاده کنید و در هوای گرم و مرطوب آن تنفس کنید.این کار به کاهش تورم و درد و تخلیه ی ترشحات مخاطی کمک می کند. 

 * از کمپرس آب گرم بر روی صورت استفاده کنید.از حوله های گرم برای کمپرس صورت گونه ها و اطراف چشمها استفاده کنید. این عمل درد را کاهش می دهد.

 * بینی خود را شستشو دهید.با آب جوشیده ی سرد شده همراه کمی نمک و یا با سرم شستشو، بینی خود را شستشو دهید.برای این کار می توانید از سرنگ نیز استفاده کنید. شستشوی بینی به بهبودی شما کمک می کند.

 * هنگام خواب سر خود را بالاتر قرار دهید.این عمل به تخلیه ی سینوسها کمک می کند و گرفتگی و احتقان بینی را کاهش می دهد.

 درمان :
در بیشتر موارد سینوزیت به درمان دارویی نیاز ندارد چون اغلب به وسیله ی ویروسهای سرماخوردگی ایجاد می شود.درمانهایی که پیشتر از این به آنها اشاره شد برای درمان این موارد مناسب است و سرعت بهبودی را افزایش می دهد.
در موارد دیگر ممکن است پزشک شما از درمان های زیر استفاده کند.بسته به علائم شما شستشو دهنده های بینی،داروهای ضد احتقان و گرفتگی بینی،اسپری های ضد التهاب استروئیدی و مسکنها ممکن است تجویز شوند. 
آنتی بیوتیکها معمولاً در عفونتهای باکتریال شدید،عود کننده،یا مقاوم تجویز می شوند.در صورتی که پزشک برای شما آنتی بیوتیک تجویز کرد اتمام دوره ی درمان و مصرف کامل داروها اهمیت زیادی پیدا می کند و این به این معنی است که شما باید به مدت 10 تا 14 روز داروها را مصرف کنید.حتی اگر علائم شما بهتر شد نباید درمان را متوقف کنید.اگر درمان را زودتر قطع کنید ممکن است بیماری شما عود کند.



ارسال شده در : چهار شنبه 4 دی 1392 ا 11:38
نویسنده :علی آرمین



درباره وب

کارشناس تربیت بدنی ودکتری مدیریت ازدانشگاه تهران 1-مربی درجه 2ازجنوب غرب تهران ومربی کشتی تهران وکرج ونظرآباد 2-مربی درجه 2ژیمناستیک 3-داور فوتبال ,والیبال 4-مربی آمادگی جسمانی وشرکت درکنفرانس آسیایی تهران درمورد آمادگی تیم های ورزشی5-مدرس دانشگاه آزاداسلامی وعلمی کاربردی درشرق تهران toofanlight@yahoo.com
Power Ranking

Power Ranking

پاور رنکینگ به تاریخ 10 اکتبر:
1. Brock Lesnar
2. John Cena
3. Seth Rollins
4. Dean Ambrose
5. Dolph Ziggler
6. Randy Orton
7. The Usos
8. Sheamus
9. Aj Lee
10. Paige
امکانات وب
ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 31
بازدید دیروز : 72
بازدید هفته : 109
بازدید ماه : 103
بازدید کل : 14723
تعداد مطالب : 286
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

Alternative content