کشتی کامیاران
Hell In A Cell 2014
Night Of Champions 2014



( تاریخ برگزاری :26 اکتبر ( 5 آبان
: مسابقات ثبت شده
John Cena --- Dean Ambrose
Seth rollins --- Cena VS Ambrose Winner
: مسابقات احتمالی
Aj Lee --- Brie Bella
Rusev --- Shamus
Goldust & Stardust --- Usos
Hell In A Cell 2014 Timer :


John Cena --- Brock Lesnar
Seth Rolins --- Roman Reigns
Shamus --- Cesaro
Dust Brothers --- Usos
The Miz --- Dolph Zigler
Rusev --- Mark Henry
صفحه اصلی عناوین مطالب آر اس اس آرشیو تماس با ما پروفایل طراح قالب
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کشتی کامیاران و آدرس koshti.kamyaran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قهرمانان فعلی




World Heavyweight Champion
Brock Lesnar




Intercontinental Champion
Dolph Zigler





United States Champion
Shamus






Tag Team Champions
Dust Brothers





WWE Divas Champion
Aj LEE


ارسال شده در : جمعه 30 آبان 1394 ا 22:38
نویسنده :علی آرمین

نتایج کامل رقابت های تیم های حاضر در مسابقات بین المللی کشتی جام روز جهانی کودک مشخص شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، ایرن رقابت ها با حضور 8 تیم خارجی و تیم های ایران در رده ی سنی نونهالان و در دو رشته آزاد و فرنگی به صورت تیم به تیم روزهای 28 و 29 آبان ماه در سالن شهید معتمدی (کارگران) تهران برگزار شد.

در پایان این رقابت ها در رشته کشتی فرنگی تیم ایران و در رشته کشتی آزاد تیم اوکراین به مقام قهرمانی دست یافتند.

 

رده بندی تیمی این رقابت ها به شرح زیر است:

 

کشتی آزاد: 1- اوکراین 2- ایران Aـ 3- آذربایجان 4- ایران Bـ 5- ارمنستان 6- گرجستان 7- ایران Cـ 8- عراق 9- قرقیزستان


کشتی فرنگی: 1- ایران Aـ 2- آذربایجان 3- اوکراین 4- ایران Bـ 5- ارمنستان 6- تاجیکستان 7- ایران Cـ 8- قرقیزستان 9- عراق 10- ترکمنستان

 

نتایج کامل این مسابقات نیز در لینک زیر به صورت فایل PSF قابل دریافت است.

 

دریافت



ارسال شده در : جمعه 29 آبان 1394 ا 22:35
نویسنده :علی آرمین

27 تا 29 اسفندماه در قزاقستان، دومین مرحله از مسابقات گزینشی برگزار خواهد شد

براساس اطلاعیه از قبل اعلام شده فدراسیون بین المللی کشتی، دومین مرحله از رقابت های گزینشی پس از قهرمانی سال 2015 جهان در لاس وگاس امریکا، طی روزهای 27 تا 29 اسفندماه سال جاری در شهر آستانه قزاقستان برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت اخبار کشتی ایران www.iwn.ir بنا بر اعلام فدراسیون مربوطه 114 کشتی گیر مرد در شش وزن رشته آزاد و فرنگی برای حضور در رقابت های المپیک سهمیه دارند که این تعداد برای کشتی زنان 108 کشتی گیر در  وزن خواهد بود. 
در مجموع 336 کشتی گیر در رقابت های المپیک حاضر خواهند بود که 18 مدال طلا، 18 نقره و 36 مدال برنز به نفرات برتر اهداء خواهد شد.
نخستین مسابقات کسب سهمیه المپیک رقابت های جهانی 2015 لاس وگاس آمریکا خواهد بود که شش نفر برتر هر وزن (اول، دوم، سوم مشترک، پنجم مشترک) حائز کسب سهمیه المپیک خواهند شد که پس از رقابت های جهانی مجموعا 108 کشتی گیر در رشته آزاد، فرنگی و زنان (6 وزن هر وزن 6 نفر در هر رشته) سهمیه کسب کرده‌اند.

مسابقات قاره ای (در چهار منطقه آسیا، اروپا، پان آمریکن و آفریقا و اقیانوسیه) دومین مرحله کسب سهمیه المپیک خواهد بود که نفرات راه یافته به فینال این رقابت ها (جمعا در چهار منطقه 8 کشتی گیر) این سهمیه را کسب خواهند کرد. (کشتی گیرانی که در مسابقات جهانی در وزن های مختلف سهمیه کسب کرده باشند، نمی توانند در این رقابت ها حضور یابند.)

سومین مرحله برای کسب سهمیه المپیک مسابقات گزینشی اولان باتور مغولستان خواهد بود که سه کشتی گیر برتر در هر وزن آزاد و فرنگی و دو کشتی گیر راه یافته به فینال وزن زنان در هر وزن می توانند سهمیه کسب کنندکه جمع سهمیه های کسب شده در کشتی مردان به 17 نفر در هر وزن و در کشتی زنان به 16 نفر در هر وزن خواهد رسید.

مسابقات گزینشی استانبول ترکیه چهارمین و آخرین مرحله گزینشی خواهد بود که نفرات راه یافته به دیدار فینال هر وزن سهمیه کسب خواهند کرد که حضور مردان در هر وزن را به 19 نفر و زنان را به 18 نفر خواهند رساند.

چهار سهمیه المپیک نیز از طرف کمیسیون نظارت سه جانبه (همبستگی المپیک) به فدراسیون های ملی که در تمامی مراحل نتوانستند کسب سهمیه کنند اهدا خواهد شد.
کشور میزبان نیز چهار سهمیه دریافت خواهد کرد که در صورت کسب این سهمیه ها در مسابقات گزینشی، این سهمیه ها توسط کمیسیون نظارت سه جانبه به دیگر کشورها اختصاص داده خواهد شد.

برنامه رقابت های بافی مانده که کشتی گیران ایران می توانند در آن شرکت کنند، به شرح زیر است:

27 تا 29 اسفند ماه 1394: مسابقات گزینشی آسیایی آستانه قزاقستان
2 تا 4 اردیبهشت ماه 1395: مسابقات گزینشی اولان باتور مغولستان- 
16 تا 18 اردیبهشت ماه 1395: مسابقات گزینشی استانبول ترکیه



ارسال شده در : چهار شنبه 13 آبان 1394 ا 22:36
نویسنده :علی آرمین
 
مسابقات انتخابی کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان استان کردستان با معرفی تیم ها و نفرات برتر به کار خود پایان داد.
مسابقات کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان کردستان برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان ، مسابقات انتخابی کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان استان با شرکت 180 ورزشکار به مدت دو روز در سالن ورزشی شهر سریش آباد برگزار شد.

 

در این رقابت ها کشتی گیران شهرستان های سنندج ، سقز ، دهگلان ، مریوان ، قروه ، بانه ، بیجار ، دیواندره ، کامیاران ، شهر حسین آباد ، موچش و سریش آباد در دو بخش آزاد و فرنگی به رقابت پرداختند.
 
در پایان این رقابت ها در رشته آزاد ، وزن 42 کیلوگرم هیمن رستمی از مریوان ، 46 کیلوگرم رضا انتظاری از سریش آباد ، 50 کیلوگرم مهدی ابراهیمی از قروه ، 54 کیلوگرم میلاد صابری از کامیاران ، 58 کیلوگرم هادی شرفبیانی و 63 کیلوگرم محمد رضا کاوه و 69 کیلوگرم محسن کاوه از سریش آباد ، 76 شاهو رشیدی از سنندج و 85 کیلوگرم شهریار مرادی و 100 کیلوگرم سینا منبری از سنندج عناوین نخست را کسب کردند.
 
در نتیجه تیمی ، سریش آباد در جایگاه اول قرار گرفت و شهرستان های سنندج و قروه به ترتیب در رده های دوم و سوم را کسب کردند.
 
در وزن 42 کیلوگرم سوران محمدی و 46 کیلوگرم شاخوان محمدی و 50 کیلوگرم مبین کریمی از سنندج ، 54 کیلوگرم یونس آقا محمدی از دهگلان ، 58 کیلوگرم محمد مهدی شیخ جعفری از سریش آباد ، 63 کیلوگرم رضا اکبری از دهگلان ، 69 کیلوگرم سید محمد حسینی و 76 کیلوگرم شاهین شریعتی و 85 کیلوگرم کاویان مرادی از سنندج ، 100 کیلوگرم پیشوا قادری از بانه مقام های اول رشته فرنگی را از آن خود کردند.
 
در نتیجه تیمی :سنندج مقام اول را به خود اختصاص داد ، دهگلان بر سکوی دوم قرار گرفت ، حسین آباد و قروه مشترکا عنوان سوم را بدست آوردند.
 
نفرات برتر رشته های آزاد و فرنگی در تاریخ 17 لغایت 20 آبان ماه به رقابت های قهرمانی کشور در تهران اعزام می شون


ارسال شده در : شنبه 9 آبان 1394 ا 22:16
نویسنده :علی آرمین
داوران قضاوت کننده در رقابت های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی جام شاهد از سوی فدراسیون کشتی اعلام شد.
قضاوت داور کردستانی در رقابت های بین المللی تهران

به گزارش پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان ، فدراسیون کشتی 38 داور را برای قضاوت در رقابت های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی جام شاهد تهران معرفی کرد.


بر اساس این گزارش ، پیمان زارعی داور با سابقه کردستانی بر مبنای ضوابط نظام نامه داوران فدراسیون جهت قضاوت در این رقابت ها انتخاب شده است.


زارعی داور درجه 2 بین المللی کردستانی در رقابت های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی جام شاهد که روزهای 7 و 8 آبان ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می شود ، حضور خواهد داشت.


پیمان زارعی در سال 93 نیز به عنوان داور تیم ملی کشتی آزاد کشور را در رقابت های بین المللی کشتی جام قهرمانان در کشور ترکیه همراهی کرد.

گردآورنده: فردین احمدی 



با اعلام فدراسیون ، کشتی گیر آزادکار کردستانی در رقابت های بین المللی روز جهانی کودک به میدان می رود.
کشتی گیر کردستانی در رقابت های بین المللی روز جهانی کودک حضور خواهد یافت

به گزارش پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان ، مسابقات بین المللی کشتی آزاد روز روز جهانی کودک با حضور  کشورهای خارجی و برترین کشتی گیران نونهال کشورمان در مازندران برگزار می شود.

 

در این دوره از مسابقات استان کردستان در بخش کشتی آزاد دارای یک سهمیه است که " هادی شرفبیانی " کشتی گیر اهل شهر سریش آباد از توابع شهرستان قروه در وزن 59 کیلوگرم به رقابت با سایر حریفان خود می پردازد .
 
رقابت های بین المللی روز جهانی کودک در اوزان 32 ، 35 ، 38 ، 42 ، 47 ، 53 ، 59 ، 66 ، 73 و 85 کیلوگرم برگزار می شود.
 
این مسابقات طی روزهای 27 لغایت 29 آبان ماه با حضور کشتی گیران داخلی و خارجی در استان مازندان برگزار خواهد شد.


ارسال شده در : شنبه 9 آبان 1394 ا 22:11
نویسنده :علی آرمین
با اعلام فدراسیون ، کشتی گیر کردستانی برای حضور در یک تورنمنت بین المللی ، اواخر آبان ماه عازم کشور مصر می شود.
سامان عزیزی کشتی گیر فرنگی کار کردستانی عازم مصر می شود

به گزارش پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان ، تیم منتخب کشتی فرنگی بزرگسالان کشور با 5 ورزشکار برای حضور در جام بین المللی ابراهیم مصطفی راهی کشور مصر می گردد.


بر این اساس گزارش ، سامان عزیزی کشتی گیر کردستانی در وزن 85 کیلو گرم اواخر آبان ماه تهران را به مقصد کشور مصر ترک خواهد کرد.

عزیزی سال گذشته نیز در این رقابت ها حضور پیدا کرد و موفق شد بر سکوی سوم قرار گیرد و با اقتدار مدال برنز را بر گردن آویخت.

حسام الدین جعفری به عنوان سرپرست کاروان تیم ملی کشورمان را در جام بین المللی ابراهیم مصطفی مصر همراهی می کند.

رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام ابراهیم مصطفی روزهای 30 آبان لغایت یکم آذر ماه در شهر شرم الشیخ مصر برگزار می شود.



ارسال شده در : سه شنبه 10 آبان 1394 ا 15:7
نویسنده :علی آرمین
 
آموزش دفاع در هنگام زیر گیری در ورزش کشتی
توانایی دفاع در مقابل زیر گیری حریف و انجام عکس العمل خوب با وجود حمله حریف به نه تنها امتیازی از دست داده نمی شود بلکه باعث کسب امتیاز خواهد شد.مهمترین نکته در موقعی که حریف از ما زیر می گیرد این است که پا ی خود و یا پاهیمان را به عقب پرتاب کنیم قبل از این که بخواهیم فنون دیگری از جمله کنده را اجرا کنیم. 
به ادامه مطالب بروید

 

 آموزش

در حالی که دو کشتی گیر در مقابل در حالت سرشاخ قرار گرفته اند

الف:کشتی گیردوبنده قرمز اقدام به حمله می کند و نیم قدمی به جلو می گذارد

ب:کشتی گیر دوبنده آبی سر او را به طرف دشک می کشد و پای خود را به عقب می اندازد.توجه کنید که کشتی گیر آبی نمی گذارد حریف دستانش راقفل کند.

ج:در این لحظه آبی با نیم چرخی که می زند به طرف پشت حریف می رود و از او امتیاز می گیرد.

 

 

 

 

 

 

گردآورنده : فردین احمدی

 



ارسال شده در : دو شنبه 30 آبان 1394 ا 22:14
نویسنده :علی آرمین

 سر زير بغل در گارد مخالف، نشسته روى نشيمنگاه و اجراء فن براد (کلندون) (Duck under arm)

- طريقهٔ گرفتن :

دو کشتى‌گير در گارد مخالف، به گونه‌اى باهم سرشاخ مى‌شوند که کشتى‌گير مجرى مچ دست غيرگارد حريف را با دست غيرگارد خود مى‌گيرد سر خود را به روى سينهٔ حريف در جهت دستِ گرفته‌شدهٔ او قرار مى‌دهد.

 

- روش اجراء :

در اين هنگام با خم شدن به‌طرف پائين، سر خود را از همان سمتى که دست حريف را گرفته، به زير بغل او مى‌برد و در همين لحظه، دست گارد حريف را نيز با دست گارد خود گرفته، در حالى که پاى گارد خود را به‌طرف جلو پرتاب مى‌کند، به روى نشيمنگاه خود مى‌نشيند و سپس با انجام فن کلندون (براد)، با انجام يک حرکت چرخشى حريف را به پل مى‌برد (شکل - فن سر زير بغل در گارد مخالف، نشسته روى نشيمنگاه و اجراء فن براد - کلندون).

 

- نتيجه‌گيرى :

با اجراء فن، سر زير بغل در گارد مخالف، نشسته روى نشيمنگاه و اجراء فن براد (کلندون) حريف به پل مى‌رود و دو امتياز فنى به کشتى‌گير مجرى تعلق مى‌گيرد و در صورتى‌که حريف را پل‌شکن کند، او را با ضربهٔ فنى مى‌برد (شکل - فن سر زير بغل در گارد مخالف، نشسته روى نشيمنگاه و اجراء فن براد - کلندون).


فن سر زير بغل در گارد مخالف، نشسته روى نشيمنگاه و اجراء فن براد (کلندون)

فن سر زير بغل در گارد مخالف، نشسته روى نشيمنگاه و اجراء فن براد (کلندون)

گردآورنده : فردین احمدی



ارسال شده در : یک شنبه 23 آبان 1394 ا 15:54
نویسنده :علی آرمین

کُنده مهارتى است که کشتى‌گیر مجرى با گرفتن کمر، پاها، دست و پا و یا سر و گردن و پا، به روش‌هاى مختلف، در شرایط تهاجمى و یا در وضعیت تدافعی، همراه با تاباندن و پرتاب کردن حریف و یا با انجام عملیاتى دیگر، باعث مى‌شود که حریف به‌طور مستقیم و یا غیرمستقیم به روى پل رود.

فنون کنده به روش‌هاى بسیار متنوعى اجراء مى‌شود که از آن جمله مى‌توان به روش‌هاى زیر اشاره کرد:

 - کندهٔ فتیله‌پیچ، کندهٔ یک چاک، کندهٔ عوج‌بند، کندهٔ فرنگی، کندهٔ حصیرمال، کندهٔ گردان، کندهٔ دست در مخالف، کندهٔ رو دست مقابل، کندهٔ سرانبون، کنده، یزدى‌بند، کندهٔ این خاک و آن خاک، کندهٔ حمال‌بند، کندهٔ گوسفندانداز، کندهٔ پنیرتپان، کندهٔ یکپا رو کار، کندهٔ سروته یکی، کندهٔ بارانداز، کندهٔ اشکل گربه، کندهٔ افلاک، کندهٔ نمدمال، کندهٔ مشک سقا، و غیره که هر کدام از این فنون کنده، خود نیز به روش‌هاى متفاوتى مانند؛ کمرکاری، در حالت نشسته، و با بلند کردن حریف و پرتاب آن و در روش‌هاى مختلف گرفتن قابل اجراء هستند.

کندهٔ فتیله‌پیچ (Ankle Lock)

- طریقهٔ گرفتن :

هنگامى که حریف در خاک نشسته است، کشتى‌گیر مجرى به گونه‌اى در پشت حریف مى‌نشیند که در یک سمت بدن او قرار دارد و با تکیه به کمر حریف و کشیدن مچ پاى دورِ او و فشار به‌طرف جلو و بالاتنهٔ او، سعى مى‌کند تا به این وسیله حریف را ولو کند. همزمان با ولو شدن حریف، مجرى پاى گرفته‌شدهٔ او را زیر بغل دست خود قرار داده، با همان دست که از بین پاهاى حریف مى‌برد، پاى دیگر حریف را از زیر گرفته، به‌طورى‌که پاهاى او را به‌صورت ضربدرى در اختیار دارد و سپس دست‌ها را به یکدیگر قلاب کرده، آنها را محکم مى‌گیرد.

 

- روش اجراء :

مجرى در حالت، کندهٔ فیتیله‌پیچ از روى تشک بلند شده، حریف را به گونه‌اى مى‌تاباند تا او را به روى پل ببرد.

 

- نتیجه‌گیرى :

با اجراء فن، فتیله‌پیچ (کندهٔ فتیله‌پیچ) حریف به روى پل رفته، دو امتیاز فنى به کشتى‌گیر مجرى تعلق مى‌گیرد (شکل - فن فتیله‌پیچ ”کندهٔ فتیله‌پیچ“).

 

فن فتیله‌پیچ (کندهٔ فتیله‌پیچ)<br />
فن فتیله‌پیچ (کندهٔ فتیله‌پیچ)
 
کندهٔ یک‌چاک (در حالت ایستاده) (Olympic Lift)

- طریقهٔ گرفتن :

هنگامى که حریف در خاک نشسته است، کشتى‌گیر مجرى از یک سمت در پشت حریف قرار مى‌گیرد و بدون اینکه زانو بزند دست جلوئى خود را از بالاى کمر حریف به داخل پاهاى او برده، دست پشتى خود را از پشت در پاهاى او داخل مى‌کند و سپس هر دو دست را به‌هم قلاّب کرده و به این وسیله، فن کندهٔ یک‌چاک را محکم مى‌گیرد.

 

- روش اجراء :

در حالت، کندهٔ یک‌چاک مجرى حریف را از روى تشک بلند کرده در حالى که پاى جلوئى خود را به زیر مرکز ثقل بدن او مى‌برد، او را با کششى قوى به گونه‌اى پرتاب مى‌کند که مستقیماً به روى پل مى‌رود.

 

- نتیجه‌گیرى :

با اجراء فن، کُندهٔ یک‌چاک (در حالت ایستاده) حریف مستقیم به روى پل مى‌رود و سه امتیاز فنى به کشتى‌گیر مجرى تعلق مى‌گیرد (شکل - فن کُندهٔ یک‌چاک ”در حالت ایستاده“).

 

آموزش تکنیک کنده در کشتی
فن کُندهٔ یک‌چاک (در حالت ایستاده)

کندهٔ یک‌چاک به روش یزدى‌بند (در حالت نشسته) (Olympic Lift)

- طریقهٔ گرفتن :

هنگامى که حریف در خاک نشسته است، کشتى‌گیر مجرى از یک سمت در پشت او قرار گرفته، او را چنان کنترل مى‌کند که کاملاً بر او مسلط است. در این حالت، مجرى پاى جلوئى خود را که نزدیک بالاتنهٔ حریف قرار دارد به روى تشک زانو مى‌زند و پاى دیگر خود را که پشت حریف قرار دارد، ستون مى‌کند. در این شرایط، مجرى دست جلوئى خود را از بالاى کمر حریف به داخل پاهاى او برده، دست پشتى مجرى از پشت در حالى که مچ پاى حریف را مى‌گیرد و بالا مى‌کشد، پاى حریف را از مفصل زانو کاملاً در حالت تاشده قرار مى‌دهد، سپس، مجرى ساعد همان دست خود را که مچ پاى حریف را گرفته، در قسمت ساق پاى حریف قرار مى‌دهد و همان دست را از پشت به داخل پاهاى حریف مى‌برد و سرانجام دست‌هاى خود را به‌هم قلاّب مى‌کند و بدین‌وسیله، فن کندهٔ یک‌چاک به روش یزدى‌بند را محکم مى‌گیرد.
- روش اجراء :

مجرى با گرفتن فن کندهٔ یک‌چاک به روش یزدى‌بند، در حالى که به بالاتنه و کمر حریف به‌طرف جلو فشار وارد مى‌کند، ستون دست‌هاى حریف را خراب کرده، در همین لحظه، پائین‌تنهٔ او را به روى سینهٔ خود مى‌کشد و حریف را به گونه‌اى پرتاب مى‌کند که به روى پل مى‌رود.
- نتیجه‌گیرى :

با اجراء فن، کندهٔ یک‌چاک به روش یزدى‌بند (در حالت نشسته) چون حریف از روى تشک بلند نمى‌شود، فقط دو امتیاز فنى به کشتى‌گیر مجرى تعلق مى‌گیرد (شکل - فن کندهٔ یک‌چاک به روش یزدى‌بند ”در حالت نشسته“).

فن کندهٔ یک‌چاک به روش یزدى‌بند (در حالت نشسته)<br />
فن کندهٔ یک‌چاک به روش یزدى‌بند (در حالت نشسته)

کندهٔ رو (Inside Sarma) (Turk ride)

- طریقهٔ گرفتن :

در اینجا به سه روش مختلفِ گرفتن فن کنده‌رو اشاره مى‌شود:

۱. هنگامى که حریف در خاک نشسته است، کشتى‌گیر مجری، از یک سمت، بدون اینکه به روى تشک زانو بزند، در پشت حریف قرار گرفته، با دست پشتى خود، مچ پاى نزدیک حریف را از پشت و با دست جلوئى خود، ران همان پاى گرفته‌شدهٔ حریف را از جلو مى‌گیرد. سپس، در حالى که به روى پاهاى خود ایستاده است، پاى گرفته‌شدهٔ حریف را بالا آورده، به زیر بغل‌دست پشتى خود قرار مى‌دهد و آن را محکم مى‌گیرد (شکل الف- فن کندرو، با یک نوع روش گرفتن).

آموزش تکنیک کنده در کشتی
الف- فن کندرو، با یک نوع روش گرفتن

۲. هنگامى که حریف در خاک نشسته است، کشتى‌گیر مجری، از یک سمت پاى جلوئى خود را به روى تشک زانو مى‌زند در پشت حریف قرار مى‌گیرد و با دست جلوئى خود، گردن حریف را از بالا و با دست عقبى خود، رانِ پاى حریف را از پشت مى‌گیرد و سپس در حالى‌که به روى پاهاى خود مى‌ایستد، پاى گرفته‌شدهٔ حریف را به زیر بغل دستى پشتى خود قرار مى‌دهد و آن را محکم مى‌‌گیرد (شکل ب- فن کندرو، با یک نوع روش گرفتن).

ب- فن کندرو، با یک نوع روش گرفتن<br />
ب- فن کندرو، با یک نوع روش گرفتن

۳. هنگامى که حریف در خاک نشسته است، کشتى‌گیر مجری، از یک سمت در پشت حریف قرار گرفته و او را چنان کنترل مى‌کند که کاملاً بر روى او مسلط باشد، در این حالت، مجرى پاى جلوئى خود را به روى تشک زانو زده و پاى عقبى خود را به روى تشک ستون مى‌کند و سپس با دست جلوئى خود گردن حریف را از بالا و با دست عقبى خود مچ پاى نزدیک حریف را از پشت مى‌گیرد و بدون اینکه بلند شود، پاى گرفته‌شدهٔ حریف را بالا مى‌کشد، به‌طورى‌که پاهاى حریف از هم باز شده، فضائى براى عبور پاى مجرى به‌وجود مى‌آید (شکل ج- فن کندرو، با یک نوع روش گرفتن).

ج- فن کندرو، با یک نوع روش گرفتن<br />
ج- فن کندرو، با یک نوع روش گرفتن

- روش اجراء :

بعد از گرفتن فن کنده‌رو با هر یک از روش‌هاى سه‌گانه‌اى که در مبحث”طریقهٔ گرفتن کندهٔ‌رو“ توضیح داده شد، کشتى‌گیر مجرى با بردن پاى عقبى خود به داخل پاهاى حریف و قرار دادن آن به پشت پاى دور او و قلاّب کردن آن، به‌طرف جلو فشار وارد آورده، حریف را از جلو به روى پل مى‌برد.
- نتیجه‌گیرى :

با اجراء فن، کندرو، با سه نوع روش گرفتن و اجراء با هر یک از سه روش مذکور، در مبحث ”طریقهٔ گرفتن کندهٔ‌رو“ نهایتاً حریف به روى پل مى‌رود، به‌طورى‌که در روش شمارهٔ (۱) و شمارهٔ (۲)، چون حریف از بالا به روى پل مى‌رود، سه امتیاز فنى به کشتى‌گیر مجرى تعلق مى‌گیرد، ولى در روش شمارهٔ (۳)، چون حریف از پائین به روى پل مى‌رود، دو امتیاز فنى به کشتى‌گیر مجرى داده مى‌شود. در صورتى‌که مجری، عمل پل‌شکن را کامل اجراء کند، حریف ضربهٔ فنى مى‌شود (شکل - فن کندرو، با سه نوع روش گرفتن و اجراء).

آموزش تکنیک کنده در کشتی
فن کندرو، با سه نوع روش گرفتن و اجراء
گردآورنده : فردین احمدی


ارسال شده در : شنبه 23 آبان 1394 ا 15:11
نویسنده :علی آرمین

ﮐﺸﺘﯽ ﯾﻌﻨﯽ.......!!!!!؟؟؟؟

ﮐﺸﺘﯽ ﯾﻌﻨﯽ ﺍﺳﺘﺮﺱ

ﮐﺸﺘﯽ ﯾﻌﻨﯽ ﺩﺭﺩ

ﮐﺸﺘﯽ ﯾﻌﻨﯽ

ﺭﻭ . ﺗﺸﮏ ﺑﺎ ﻣﺮﺍﻡ ﻭ ﻣﻌﺮﻓﺖ

با ﻓﻦ ﻭ ﻓﻨﻮﻥ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﺣﺮﯾﻔﺘﻮ ﺑﮑﺶ ﻭ ﺑﯿﺎ ﺑﯿﺮﻭﻥ

ﮐﺸﺘﯽ ﯾﻌﻨﯽ ﺭﻭ ﺗﺸﮏ ﮐﻪ ﺍﻭﻣﺪﯼ ﺳﻮﺳﻮﻝ ﺑﺎﺯﯾﺎﺭﻭ ﺑﺰﺍﺭﯼ ﮐﻨﺎﺭ

ﻭ ﻣﺮﺩ ﺭﻭﺯﺍﯼ ﺳﺨﺖ ﺗﻤﺮﯾﻦ ﻫﺎﯼ ﺳﺨﺖ ﻭ ﻃﺎﻗﺖ ﻓﺮﺳﺎ ﺑﺸﯽ

ﮐﺸﺘﯽ ﯾﻌﻨﯽ ﺭﮊﯾﻢ ﯾﻌﻨﯽ ﻭﺯﻥ ﮐﻢ ﮐﺮﺩﻥ ﻫﺎﯼ ﺯﯾﺎﺩ

ﮐﺸﺘﯽ ﯾﻌﻨﯽ ﺟﻮﻥ ﮐﻨﺪﻥ ﮐﺸﺘﯽ ﯾﻌﻨﯽ ﯾﮑﺴﺎﻝ ﺗﻤﺮﯾﻦ

ﻭﺍﺳﻪ 6 ﺩﻗﯿﻘﻪ ﻣﺴﺎﺑﻘﻪ

ﮐﺸﺘﯽ ﯾﻌﻨﯽ ﺍﺯ ﺩﺭﺩ ﻋﻀﻼﺗﺖ

ﺷﺒﺎ ﺗﺎ ﺻﺒﺢ ﺑﯿﺪﺍﺭ ﺑﺎﺷﯽ

ﮐﺸﺘﯽ ﯾﻌﻨﯽ ﺩﻭﺭﯼ ﺍﺯ ﺧﻮﻧﻪ ﻭ ﺧﻮﻧﻮﺍﺩﻩ

ﮐﺸﺘﯽ ﯾﻌﻨﯽ ﺯﺍﻧﻮﯼ ﺩﺍﻏﻮﻧﺘﻮﻭ ﺑﻐﻞ ﮐﻨﯽ ﺑﺨﺎﺑﯽ

ﮐﺸﺘﯽ ﯾﻌﻨﯽ ﺍﺯ ﺩﺭﺩ ﺷﮑﺴﺘﻪ ﺷﺪﻥ ﮔﻮﺵ ﺗﺎ ﺻﺒﺢ ﻧﺘﻮﻧﯽ ﺑﺨﺎﺑﯽ

ﮐﺸﺘﯽ ﯾﻌﻨﯽ ﺑﺎ ﺩﯾﺪﻥ ﻋﮑﺲ ﺍﻗﺎ ﺗﺨﺘﯽ ﺑﻪ ﻭﺟﺪ ﺑﯿﺎﯾﯽ

ﮐﺸﺘﯽ ﯾﻌﻨﯽ ﮔﻮﺵ ﺷﮑﺴﺘﻪ

ﮐﺸﺘﯽ ﯾﻌﻨﯽ ﯾﻪ ﻋﻤﺮ ﺯﺣﻤﺖ ﻭ ﺳﺨﺘﯽ ﻭ ﺗﻬﺶ ﺣﻘﺘﻮ ﺧﻮﺭﺩﻥ

ﮐﺸﺘﯽ ﯾﻌﻨﯽ ﺗﺎ ﺯﻣﯿﻦ ﻧﺨﻮﺭﯼ ﻧﻤﯿﺘﻮﻧﯽ ﺑﻠﻨﺪ ﺑﺸﯽ

ﮐﺸﺘﯽ ﯾﻌﻨﯽ ﺑﯿﺨﯿﺎﻝ ﻗﯿﺎﻓﻪ ﻭ ﻓﯿﺲ ﻭ ﺍﯾﻦ ﺣﺮﻓﺎ ﺷﺪﻥ

ﮐﺸﺘﯽ ﯾﻌﻨﯽ ﺩﺭﺧﺘﮑﻦ ﭘﻨﺞ ﺍﻣﺘﯿﺎﺯﯼ

ﮐﺸﺘﯽ ﺟﻨﮓ ﻫﺎﯼ ﺳﺨﺖ ﺭﻭ ﺗﺸﮏ

ﮐﺸﺘﯽ ﯾﻌﻨﯽ ﺗﺎ ﺛﺎﻧﯿﻪ ﺍﺧﺮ ﺟﻨﮕﯿﺪﻥ

ﻭ ﭘﯿﺮﻭﺯﯼ ﺭﻭ ﻣﺎﻝ ﺧﻮﺩ ﮐﺮﺩﻥ

ﯾﻌﻨﯽ ﻣﺒﺎﺭﺯﻩ ﺑﺎﺧﺘﻪ ﺭﻭ ﺑﺮﺩﻥ

ﮐﺸﺘﯽ ﯾﻌﻨﯽ ﻋﺸﻖ

ﯾﻌﻨﯽ ﺯﻧﺪﮔﯽ

ﮐﺸﺘﯽ ﯾﻌﻨﯽ ﻫﻤﻪ ﭼﯽ

کشتی یعنی مرد روزای سخت شدن

سالی  توام با موفقیت وقهرمانی های پی در پی برای گوش شکسته های پرتلاش شهرمان آرزومندم

فردین احمدی داور درجه 2



ارسال شده در : جمعه 24 آبان 1394 ا 17:55
نویسنده :علی آرمین



ارسال شده در : جمعه 30 آبان 1394 ا 22:10
نویسنده :علی آرمین

چگونگی اجرای فن کول انداز 

کول‌انداز، مهارتى است که کشتى‌گير مجرى در گارد موافق يا مخالف، با گرفتن يک دست حريف در حالت‌هاى مختلف، از داخل يا از خارج، به روش‌هاى متنوع مانند چرخشى - پرتابي، استارتى - انفجارى و يا قدرتي، در موقعيت تهاجمى و يا تدافعي، با انداختن حريف به روى شانه و يا بازوى خود و بردن کمر و يا نشيمنگاه خود به زير مرکز ثقل بدن حريف، او را از بالاى کول خود به روى تشک به گونه‌اى پرتاب مى‌کند که مستقيماً به روى پل رود. 

    

کول‌انداز در گارد موافق، چرخشى - پرتابى از بالا، با انداختن حريف به روى شانه، اجراء از داخل(Buttocks)

 - طريقهٔ گرفتن :     

هنگامى که دو کشتى‌گير در گارد موافق، به حالت يک دست گردن يا يک دست کمر باهم سرشاخ شده‌اند، کشتى‌گير مجرى دست گارد حريف را که به زير بغل دست غيرگارد خود قرار دارد محکم مى‌گيرد. 

    

- روش اجراء : 

    

بعد از گرفتن دست حريف به‌طور محکم، در حالى که پاى گارد مجرى روبه‌روى پاى گارد حريف قرار دارد، پاى غيرگارد خود را نيز به پشت پاى گارد خود قرار مى‌دهد به‌طورى‌که پاها به حالت نيمه‌خميده در مى‌آيند و سپس با کشش بالاتنهٔ حريف به طرف پائين سعى در خم کردن حريف مى‌کند تا به اين وسيله فضائى براى چرخش کمر و نشيمنگاه مجرى به زير مرکز ثقل بدن حريف ايجاد شود و در همين لحظه با راست کردن پاها و کشش حريف به طرف پائين و وارد ساختن ضربهٔ کمر و نشيمنگاه به زير بدن حريف، او را به گونه‌اى پرتاب مى‌کند تا مستقيماً به روى پل رود.  

   

- نتيجه‌گيرى :   

  

فن، کول‌انداز در گارد موافق، چرخش - پرتابى از بالا، پل‌شکن در حالت يک دست کمر اگر با زيبائى اجراء شود پنج امتياز فنى و اگر فقط حريف به‌طور مستقيم به روى پل رود، سه امتياز فنى و اگر غيرمستقيم به پل رود، دو امتياز فنى به کشتى‌گير مجرى تعلق مى‌گيرد و در صورتى‌که مجرى عمل پل‌شکن را از پهلو در حالت يک دست کمر به‌طور کامل اجراء نمايد، حريف ضربهٔ فنى مى‌شود (شکل - کول‌انداز در گارد موافق، چرخش - پرتابى از بالا، پل‌شکن در حالت يک دست کمر) و در صورتى‌که مجرى به بالاى سر حريف رفته، در حالت يک دست و گردن، عمل پل‌شکن را کامل اجراء کند، حريف ضربهٔ فنى مى‌شود (شکل - کول‌انداز در گارد موافق، چرخشى - پرتابى از بالا، پل‌شکن از بالاى سر).

کول‌انداز در گارد موافق، چرخش - پرتابى از بالا، پل‌شکن در حالت يک دست کمر 

کول‌انداز در گارد موافق، چرخشى - پرتابى از بالا، پل‌شکن از بالاى سر

    

    

کول‌انداز در گارد موافق، چرخش - پرتابى از پهلو، با انداختن حريف روى بازو (اجراء از داخل)

- طريقهٔ گرفتن :   

  

هنگامى که دو کشتى‌گير در گارد موافق به حالت يک دست گردن يا يک دست کمر باهم سرشاخ شده‌اند، کشتى‌گير مجرى دست گارد حريف را که زيربغل دست غيرگارد او قرار دارد محکم مى‌گيرد.   

  

 - روش اجراء :     

مجرى با قرار دادن پاى گارد خود روبه‌روى پاى گارد حريف، با کشش حريف به‌طرف پائين سعى مى‌کند که او را خم کند و فضائى براى چرخش در زير بدن او ايجاد نمايد. سپس با قرار دادن پاى غيرگارد خود به پشت پاى گارد خود و با بردن کمر و نشيمنگاه خود به زير مرکز ثقل بدن حريف با يک عمل نيم‌چرخش، حريف را به روى بازوى دست گارد خود مى‌اندازد و با کشش بالاتنهٔ حريف به‌طرف پائين و ضربهٔ کمر و نشيمنگاه خود به زير مرکز ثقل بدن حريف، او را از پهلو به گونه‌اى پرتاب مى‌کند که مستقيماً به روى پل رود.     

- نتيجه‌گيرى :     

با اجراء فن، کول‌انداز در گارد موافق، چرخش - پرتابى از پهلو، با انداختن حريف روى بازو (اجراء از داخل) حريف اگر مستقيم به روى پل رود، سه امتياز فنى و اگر غيرمستقيم به پل رود، دو امتياز فنى به کشتى‌گير مجرى تعلق مى‌گيرد و در صورتى‌که، مجرى عمل پل‌شکن را کامل اجراء کند، حريف ضربهٔ فنى مى‌شود (شکل - فن کول‌انداز در گارد موافق، چرخش - پرتابى از پهلو، با انداختن حريف روى بازو - اجراء از داخل).

فن کول‌انداز در گارد موافق، چرخش - پرتابى از پهلو، با انداختن حريف روى بازو (اجراء از داخل)

    

    

کول‌انداز در گارد مخالف، چرخشى - پرتابي، اجراء از بيرون (Buttocks)

- طريقهٔ گرفتن :     

هنگامى که دو کشتى‌گير در گارد مخالف، باهم سرشاخ شده‌اند، کشتى‌گير مجرى دست گارد حريف را به حالت يک دست دو دست محکم در اختيار مى‌گيرد.     

- روش اجراء :   

  

مجرى با کشيدن حريف به‌طرف پائين سعى مى‌کند حريف را خم کند تا به اين وسيله فضائى براى نفوذ و چرخش به زير مرکز ثقل بدن حريف ايجاد شود و سپس با قرار دادن پاى گارد خود به جلوى پاى غيرگارد حريف (پاى دور حريف) و بردن کمر و نشيمنگاه خود به زير بدن حريف با پاهاى نيمه‌خميده، او را به روى بازوى خود مى‌اندازد و در يک لحظه به‌طور همزمان با راست کردن پاهاى نيمه‌خميدهٔ خود و کشيدن حريف به‌طرف پائين و وارد آوردن ضربهٔ کمر و نشيمنگاه خود به زير مرکز ثقل بدن حريف، او را به گونه‌اى پرتاب مى‌کند که مستقيماً از بالا به روى پل مى‌رود.     

- نتيجه‌گيرى :     

با اجراء فن،‌ کول‌انداز در گارد مخالف، چرخشى - پرتابي، اجراء از بيرون، حالت يک دست دو دست، اگر حريف مستقيم به روى پل رود، سه امتياز فنى و اگر غيرمستقيم به پل رود، دو امتياز فنى به کشتى‌گير مجرى تعلق مى‌گيرد و در صورتى‌که مجرى عمل پل‌شکن را کامل اجراء کند، حريف ضربهٔ فنى مى‌شود (شکل - فن‌کول‌انداز در گارد مخالف، چرخشى - پرتابي، اجراء از بيرون، حالت يک دست دو دست). 

فن ‌کول‌انداز در گارد مخالف، چرخشى - پرتابي، اجراء از بيرون، حالت يک دست دو دست  

گرداورنده : فردین احمدی



ارسال شده در : دو شنبه 30 آبان 1394 ا 21:32
نویسنده :علی آرمین

 

 
 


ارسال شده در : یک شنبه 30 آبان 1394 ا 1:12
نویسنده :علی آرمین
 اجرای فن سالتو بارانداز






درباره وب

کارشناس تربیت بدنی ودکتری مدیریت ازدانشگاه تهران 1-مربی درجه 2ازجنوب غرب تهران ومربی کشتی تهران وکرج ونظرآباد 2-مربی درجه 2ژیمناستیک 3-داور فوتبال ,والیبال 4-مربی آمادگی جسمانی وشرکت درکنفرانس آسیایی تهران درمورد آمادگی تیم های ورزشی5-مدرس دانشگاه آزاداسلامی وعلمی کاربردی درشرق تهران toofanlight@yahoo.com
Power Ranking

Power Ranking

پاور رنکینگ به تاریخ 10 اکتبر:
1. Brock Lesnar
2. John Cena
3. Seth Rollins
4. Dean Ambrose
5. Dolph Ziggler
6. Randy Orton
7. The Usos
8. Sheamus
9. Aj Lee
10. Paige
امکانات وب
ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 75
بازدید دیروز : 72
بازدید هفته : 153
بازدید ماه : 147
بازدید کل : 14767
تعداد مطالب : 286
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

Alternative content