کشتی کامیاران
Hell In A Cell 2014
Night Of Champions 2014



( تاریخ برگزاری :26 اکتبر ( 5 آبان
: مسابقات ثبت شده
John Cena --- Dean Ambrose
Seth rollins --- Cena VS Ambrose Winner
: مسابقات احتمالی
Aj Lee --- Brie Bella
Rusev --- Shamus
Goldust & Stardust --- Usos
Hell In A Cell 2014 Timer :


John Cena --- Brock Lesnar
Seth Rolins --- Roman Reigns
Shamus --- Cesaro
Dust Brothers --- Usos
The Miz --- Dolph Zigler
Rusev --- Mark Henry
صفحه اصلی عناوین مطالب آر اس اس آرشیو تماس با ما پروفایل طراح قالب
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کشتی کامیاران و آدرس koshti.kamyaran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قهرمانان فعلی




World Heavyweight Champion
Brock Lesnar




Intercontinental Champion
Dolph Zigler





United States Champion
Shamus






Tag Team Champions
Dust Brothers





WWE Divas Champion
Aj LEE


ارسال شده در : پنج شنبه 8 خرداد 1394 ا 22:50
نویسنده :علی آرمین
از سوی کادر فنی فدراسیون کشتی گیر فرنگی کار کردستانی به اردوی تیم ملی نوجوانان کشور فرا خوانده شد.
کشتی گیر نوجوان کردستانی به اردوی تیم ملی دعوت شد

به گزارش پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان ، اردوی تیم ملی نوجوانان کشور جهت حضور در رقابت های قهرمانی آسیابه مدت 10 روز در خانه شماره 2 کشتی تهران بر پا می شود.

 

بر اساس این گزارش ، علی اشکانی سر مربی تیم ملی نوجوانان 21 کشتی گیر فرنگی کار عنوان دار کشور را در اوزان مختلف به این مرحله از اردو دعوت کرد.
 
مسلم مرادی کشتی گیر کردستانی در وزن 76 کیلوگرم از سوی کادر فنی فدراسیون به اولین اردوی تیم ملی نوجوانان کشور دعوت شد و زیر مربیان تیم ملی به آمادگی و تمرینات تکنیکی و تاکتیکی می پردازد.
 
این قهرمان نوجوان سنندجی در طی روزهای 19 و 21 آذر ماه سال 93 در رقابت های کشتی فرنگی کشور تهران به نشان نقره دست یافت و با نظر کادر فنی فدراسیون به چتدین مرحله اردوهای تیم ملی دعوت شد.
 
 رقابت های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی نوجوانان آسیا روزهای 21 تا 24 خردادماه در شهر دهلی نو هند برگزار می گردد.
 
گفتنی است  اولین اردوی تیم ملی نوجوانان کشور به مدت شش روز طی روزهای 9 تا 18 خرداد ماه در تهران برگزار می شود.


ارسال شده در : شنبه 2 خرداد 1394 ا 14:18
نویسنده :علی آرمین
ارسال شده در : جمعه 1 خرداد 1394 ا 17:55
نویسنده :علی آرمین

کشتی جام شهدای پیشمرگان کُرد مسلمان

کشتی جام شهدای پیشمرگان کُرد مسلمان

کشتی جام شهدای پیشمرگان کُرد مسلمان

کشتی جام شهدای پیشمرگان کُرد مسلمان

کشتی جام شهدای پیشمرگان کُرد مسلمان

کشتی جام شهدای پیشمرگان کُرد مسلمان

کشتی جام شهدای پیشمرگان کُرد مسلمان

کشتی جام شهدای پیشمرگان کُرد مسلمان

کشتی جام شهدای پیشمرگان کُرد مسلمان

کشتی جام شهدای پیشمرگان کُرد مسلمان

کشتی جام شهدای پیشمرگان کُرد مسلمان

کشتی جام شهدای پیشمرگان کُرد مسلمان

کشتی جام شهدای پیشمرگان کُرد مسلمان

عکاس: آرام فاتحی



ارسال شده در : دو شنبه 10 خرداد 1394 ا 23:24
نویسنده :علی آرمین

شاهو خبر: در بزرگداشت یاد و خاطره شهدای پیشمرگ مسلمان یکدوره مسابقه کشتی میان تیم های نهاوند و کامیاران در سالن اطهر برگزار شد.

به گزارش شاهو خبر؛ در گرامیداشت یاد و خاطره شهدای پیشمرگ کُرد مسلمان یک دوره مسابقه کشتی دوجانبه بین تیم های هیئت کشتی نهاوند و کامیاران در سالن اطهر مجموعه ورزشی اداره ورزش و جوانان شهرستان کامیاران برگزار شد.

بسیاری از دوستداران کشتی در کامیاران درسالن اطهر جمع شده و کشتی گیران محبوب خود را تشویق می نمودند و نیز فرماندار کامیاران، رئیس اداره ورزش و جوانان و بسیاری از مسئولین نهادها و ارگان های شهرستان برای دیدن کشتی ها حضور داشتند.

"علی آرمین" رئیس هیئت کشتی کامیاران که در محل مسابقات حضور داشت به خبرنگار شاهو خبر گفت: این مسابقات یادواره شهدای پیشمرگ کُرد مسلمان است که از جمله برنامه های فرهنگی، ورزشی می باشد که در طی این هفته به این مناسبت در شهرستان کامیاران برگزار می شود.

وی درباره تیم های شرکت کننده در این مسابقه اظهار داشت: قرار بود که علاوه بر تیم نهاوند، دوتیم دیگر از شهرهای استان کردستان در این تورنمنت حضور داشته باشند که بنا به دلایلی از شرکت در این مسابقه انصراف دادند،اما تیم نهاوند با حضور بیش از 20 کشتی گیر ودر اوزان مختلف شرکت خود را اعلام نموده و به کامیاران آمدند.

آرمین با اشاره به توان تکنیکی کشتی گیران دو تیم عنوان داشت: با توجه به اینکه کشتی در نهاوند در جایگاه ویژه ایی قرار دارد و دارای کشتی گیران بسیار قدر و توانائیست طبعا از تکنیک بالائی برخوردارند و این نوع مسابقات می تواند تجربه ایی برای کشتی گیران کامیارانی باشد.

رئیس هیئت کشتی کامیاران در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای پیشمرگ مسلمان از اداره ورزش و جوانان کامیاران، جمعیت فرزندان شهدا و ایثارگران کامیاران و خیرینی که به برگزاری این مسابقه کمک مالی نموده اند قدردانی نمود.

به گزارش شاهو خبر، در پایان مسابقات و انجام کشتی ها در اوزان مختلف، تیم نهاوند توانست با نتیجه 6 بر 4 تیم کشتی کامیاران را شکست دهد؛ از طرف هیئت کشتی کامیاران و اداره ورزش و جوانان حکم قهرمانی، مدال و جوایز نقدی به نفرات برتر هر دو تیم اهدا گردید.



ارسال شده در : دو شنبه 16 خرداد 1394 ا 21:30
نویسنده :علی آرمین

زمانی که ما در خواب هستیم چه اتفاقاتی در بدن ما می افتد؟

مترجم و تدوین عزیزاله اطاعتی

لری کمپ، دارنده 3 مدال طلا و یک برنزکشتی آزاد جهان و 4 مدال جام های جهانی در دهه 1970 و 1980 میلادی از امریکا و یکی از محققان و کارشناسان علوم ورزشی کمیته ملی المپیک این کشور، اهمیت خواب برای ورزشکاران به ویژه اهالی کشتی این کشور را مورد توجه قرار داده است.

وی در حال حاضر یکی از اساتید ایجاد انگیزه ( motivation ) در کمیته ملی المپیک امریکاست که هنر اصلی وی نیز سخنرانی برای ورزشکاران حاضر در مرکز آماده سازی کمیته ملی امریکا در کلرادو اسپرینگیز  (Colorado Springs)است.

لری کمپ در مقاله ایی که مدتي پيش در سایت اختصاصی فدراسیون کشتی امریکا به چاپ رسیده، از اهمیت خواب کافی برای کشتی گیران و ورزشکاران به عنوان یک عامل مهم برای دستیابی به موفقیت ها سطح بالا نام برده است که شاید آگاهی از مفهوم کلی آن برای ورزشکاران به ویژه کشتی گیران جوان و حتی رده بالای ما، خالی از لطف نباشد.

برگردان مطلب نوشته شده به وسیله وي که به اجبار با کمی هم ویرایش همراه است برای استفاده علاقه مندان به شرح زیر است .

آیا شما به اندازه کافی می خوابید ؟

با یک برنامه پرترافیکی که ما در طول روز داریم و اکثر اوقات هم تا دیر وقت گرفتار انجام این برنامه ها هستیم، یک خواب کافی و عمیق می تواند کاملا خستگی روزانه ناشی از کارهای مختلف از جمله تمرینات آماده سازی و حتی شرکت در مسابقات را از تن به در کند.

خواب طولانی و عمیق چنان نقشی در بهبود شرایط کشتی گیران و قهرمانان بازی می کند که حتی می تواند، روند بازی را به نفع آنها تغییر دهد و به همین خاطر در اصطلاح از آن به عنوان تغییر دهند بازی نیزنام برده می شود.

لری کمپ می گوید: شواهد بسیاری در تاکید موضوع تاثیر خواب کافی بر روی عملکرد جسمانی و کیفیت فنی ورزشکاران وجود دارد که یکی از معروف ترین آنها مربوط به تحقیق خانم " ما چه ری " ( ا (Cheri Mah از محققان دانشگاه استنفورد در کالیفورنیا امریکاست.

در این تحقیق آمده است، از زمانی که ورزشکاران تحت نظر "ما چه ری" که در تحقیق مشارکت داشتند، ساعت خواب شبانه خود را تا 10 ساعت بالا برده اند، توانایی های جسمانی و عملکرد فنی آنها با پیشرفت قابل توجهی همراه بوده است .

در واقع این تحقیق ثابت کرده است که عملکرد ورزشکارانی که مدت ساعت خواب شبانه شان را به 10 ساعت می رسانند، توانایی خود را نیز به میزان قابل توجهی افزایش می دهند.

در مقابل طبیعی است که اختلال در ساعات خواب شبانه، تاثیر منفی و مخرب بر توانایی ها فیزیکی ورزشکاران را به همراه خواهد داشت .

چرا خواب کافی در برنامه های ورزشکاران مهم است؟ 

افزایش ساعت خواب شبانه و رساندن زمان آن به سطح کافی، باعث افزایش شاخص های تعیین کننده در پیروزی های ورزشی مانند تمرکز، استقامت، قدرت ، رشد عضلات و بازسازی توان می شود.

به راستی زمانی که ما درحال خواب هستیم چه اتفاقاتی در سیستم بدن ما می افتد؟

تنظیم ریتم یا همان ساعت بیولوژیکی بدن برای فعالیت منظم در طول 24 ساعت، یکی از مهمترین اتفاقی که براثر خواب کافی می افتد.

زمانی که ساعت داخلی بدن مرتب کار می کند، ورزشکار احساس آرامش کرده و نیازی به کوک کردن ساعت برای بیدار شدن در زمان مشخص نمی بیند.

ساعت بیولوژیکی یا همان ریتم بدن به خودی خود تنظیم می شود و همین امر نیز تا ورزشکار هر روز به موقع بیدار شده و آماده فعالیت های سخت جسمانی و آماده سازی بشود.

در این خصوص لری کمپ می گوید: خوابی که مورد نظر ماست، همان خواب عمیق است، خوابی که حداقل 6 ساعت بدون قطع شدن تداوم داشته باشد، این بدان معناست که ورزشکار نباید در این مدت به دفعات بیدار، از رختخواب خارج شده،  استحمام کند و دوباره به رختخواب بازگردد، این شرایط اگر 10 ساعت هم ادامه داشته باشد، بی تاثیر خواهد بود.

زمانی که خواب شبانه ورزشکار با بی نظمی همراه می شود و وی نمی تواند به مدت کافی و عمیق بخوابد، ریتم یا همان ساعت بیولوژیکی بدن او به هم خورده و باعث اختلال سوخت ساز می شود که حاصلی جز توقف رشد شاخص های تعیین کننده بدن را به دنبال نخواهد داشت .

کاهش توان جسمانی ، استرس بیشتر برای وزرشکار در آستانه حضور در رقابت ها مهم یک فاجعه است که اختلال در ساعت خواب شبانه یکی از عوامل مهم تاثیر گذار در این اتفاق نا خوشایند است .

در واقع زمانی که یک ورزشکار از داشتن خواب کافی و مناسب برخوردار نیست، در معرض خطر کاهش جدی توانایی ها و عملکرد کلی جسمانی قرار گرفته و تمرکزشبرهم می خورد که این یعنی بالا رفتن احتمال آسیب دیدگی .

10 ساعت خواب شبانه در چرخه مناسب، بدین معناست که بدن در شرایطی قرار بگیرد که بتواند هورمون های لازم برای رشد عضلات و استخوان ها را تولید و زمینه تقویت سیستم کلی بدن ورزشکار را فراهم کند.

در این میان ورزشکاران می توانند از فواید خواب، از طریق خواب های کوتاه مدت 15 الی 20 دقیقه ایی که در اصطلاح به قدرت چرت معروف است، هم بهره مند شوند.

گاهی اوقات در پایان یکی از همین چرت ها، چنان احساس سرحالی به ورزشکار دست می دهد که احساس می کند از لحاظ بدنی آماده شروع فعالیت های ورزشی یا تمرینات آماده سازی خود  است .

در واقع خواب به 2 طریق بلند مدت 10 ساعته شبانه و خواب های کوتاه (چرت) در ابعاد مختلف به بدن ورزشکاران کمک می کند، اول اینکه دامنه گسترش عملکرد بدن مانند ایجاد هماهنگی لازم بین دست ها و چشم را فراهم می کند و دوم هم به ریکاوری ( بازپروری ) ورزشکاران پس از فعالیت های شدید بدنی ازجمله مسابقات کمک می کند.

تمامی ورزشکاران می توانند از این 2 دستاورد مهم خواب در بالاتر بردن دامنه عملکردشان در رشته های خود بهره مند شوند.

اهمیت خواب در ورزش سال هاست که برای مربیان و ورزشکاران آشکار شده است و در همین راستا بسیاری از تیم های ورزشی حرفه ایی در بهبود کیفیت و عملکرد ورزشکاران خود از توصیه های محققان مربوط به خواب استفاده های زیادی برده اند.

دکتر "چارلزکیسلر" مدیر بخش خواب درمانی دانشکده پزشکی دانشگاه هاروارد امریکا از جمله افراد صاحب نامی است که توصیه ها و نظرات وی مورد توجه مربیان و ورزشکاران مطرح بسیاری قرار دارد.

کمیته ملی المپیک امریکا پس از اینکه نظرات اثبات شده مارک روزه کیند (Mark (Rose kind دانشمند سابق سازمان ناسا و متخصص خواب این سازمان را مورد مطالعه قرار داد، تصمیم گرفت از سال 2005 میلادی به طور جدی توصیه های وی در خصوص خواب را در اردوهای آماده سازی ورزشکاران المپیکی، پیاده کند.

در راستای پیاده شدن تئوری های مارک روزکیند، تخت ورزشکاران از 2 طبقه به یک طبقه تغییر کرد به این خاطر که جابه جا شدن ورزشکاران باعث بیداری یکدیگر نشود.

پرده ها تعویض و کلفت تر شدند تا از نفوذ نور به اتاق ها جلوگیری شود و تمامی ساعت های زنگ دار نیز از اطراف ورزشکاران دور شد تا آن ها بدون مزاحمت و سرو صدا بتوانند در محیطی ساکت و آرام خوابی عمیق را تجربه کنند.

به دنبال این اتفاق روزه کیند و همکارانش ساعت خواب حاضران در اردوهای آماده سازی بازی های المپیک امریکا را از 5 الی 7 ساعت به 9 و درنهایت 10 ساعت تغییر دادندکه اکنون به یک قانون تبدیل شده است.

از آن زمان به بعد تمامی ورزشکارانی که در اردوهای آماده سازی کلرادو اسپرینگز شرکت کرده اند این توصیه روزه کیند هم را به خاطر می سپارند که ورزشکاران باید به همان اندازه که به تغذیه و تمرینات سخت اهمیت می دهند باید به خواب کافی نیز توجه داشته باشند.

گردآورنده : فردین احمدی 



ارسال شده در : یک شنبه 11 خرداد 1394 ا 22:22
نویسنده :علی آرمین

 

 


ارسال شده در : یک شنبه 10 خرداد 1394 ا 22:8
نویسنده :علی آرمین

 

 


ارسال شده در : یک شنبه 10 خرداد 1394 ا 22:0
نویسنده :علی آرمین

زیبایی های کشتی

 



ارسال شده در : سه شنبه 10 خرداد 1394 ا 22:11
نویسنده :علی آرمین

 قابل توجه كشتي گيران آسيب ديده از ناحيه ناخن

به توصيه يك جراح، کشیدن ناخن در عفونت ها ممنوع

متخصص تروما و جراحی های سرپایی از ابداع روشی نوین برای رفع مشکل فرورفتن ناخن در بافت اطراف آن تحت عنوان پارونیشیا با احتمال کمتر از پنج درصد عود مجدد خبر داد كه مي تواند مورد توجه ورزشكاران و كشتي گيراني كه از ناحيه ناخن پا دچار آسيب ديدگي و عفونت شده اند، قرار گيرد.

به گزارش سايت اخبار كشتي ايران www.iwn.ir دکتر علی شمس نورایی در اين خصوص مي گويد: این روش برای رفع مشکل تکرار شونده فرورفتن ناخن در بافت اطراف خود و عفونت های ناشی از آن استفاده می شود. 
وی افزود: این مشکل در بین عموم مردم به ویژه ورزشکاران شیوع دارد و در بیشتر موارد علت بروز این مشکل استفاده از کفش های تنگ و نامناسب است که سبب می شود ناخن به جای رشد طولی رشد عرضی داشته باشد، در بافت اطراف خود فرو رود و فرد را با مشکلاتی همچون عفونت های شدید همراه با درد مواجه کند. 
شمس نورایی گفت: در اغلب مراکز درمانی برای افرادی که با این مشکل مواجه می شوند، کشیدن ناخن تجویز می شود که در بیشتر موارد پس از رشد مجدد ناخن، فرد با عود مجدد این مشکل و بدشکلی ناخن مواجه می شود. 
متخصص تروما و جراحی های سرپایی در مورد روش جدید رفع این مشکل اظهار کرد: در این روش تمام ناخن کشیده نمی شود بلکه تنها بخشی از ناخن که در بافت اطراف خود فرورفته است، برداشته می شود و برای پیشگیری از عود مجدد این مشکل سلول های زایا (بخش ماتریکس ناخن) که منجر به رشد مجدد ناخن و فرورفتن آن در بافت می شود، نیز برداشته می شود. 
فرورفتن ناخن در بافت اطراف خود از مشکلات نسبتا شایع در بین افراد به ویژه افرادی است که از کفش های تنگ و نوک تیز و پاشنه بلند استفاده می کنند و با عوارضی همچون التهاب بافت، ترشحات چرکی و درد همراه است .
بروز این عارضه در بیشتر موارد با بروز عفونت های شدید و مزمن همراه است که در موارد خاص به جراحی و برداشتن کل ناخن منجر می شود.

به همين مناسبت كشتي گيراني كه دچار عفونت ناخن پا مي شوند، حتما قبل از كشيدن ناخن با متخصص تروما و اروتوپدي مشورت كنند.



ارسال شده در : سه شنبه 10 خرداد 1394 ا 22:9
نویسنده :علی آرمین

Entekhabi 1.jpg



ارسال شده در : سه شنبه 10 خرداد 1394 ا 22:7
نویسنده :علی آرمین



درباره وب

کارشناس تربیت بدنی ودکتری مدیریت ازدانشگاه تهران 1-مربی درجه 2ازجنوب غرب تهران ومربی کشتی تهران وکرج ونظرآباد 2-مربی درجه 2ژیمناستیک 3-داور فوتبال ,والیبال 4-مربی آمادگی جسمانی وشرکت درکنفرانس آسیایی تهران درمورد آمادگی تیم های ورزشی5-مدرس دانشگاه آزاداسلامی وعلمی کاربردی درشرق تهران toofanlight@yahoo.com
Power Ranking

Power Ranking

پاور رنکینگ به تاریخ 10 اکتبر:
1. Brock Lesnar
2. John Cena
3. Seth Rollins
4. Dean Ambrose
5. Dolph Ziggler
6. Randy Orton
7. The Usos
8. Sheamus
9. Aj Lee
10. Paige
امکانات وب
ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 72
بازدید هفته : 79
بازدید ماه : 73
بازدید کل : 14693
تعداد مطالب : 286
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

Alternative content