کشتی کامیاران
Hell In A Cell 2014
Night Of Champions 2014



( تاریخ برگزاری :26 اکتبر ( 5 آبان
: مسابقات ثبت شده
John Cena --- Dean Ambrose
Seth rollins --- Cena VS Ambrose Winner
: مسابقات احتمالی
Aj Lee --- Brie Bella
Rusev --- Shamus
Goldust & Stardust --- Usos
Hell In A Cell 2014 Timer :


John Cena --- Brock Lesnar
Seth Rolins --- Roman Reigns
Shamus --- Cesaro
Dust Brothers --- Usos
The Miz --- Dolph Zigler
Rusev --- Mark Henry
صفحه اصلی عناوین مطالب آر اس اس آرشیو تماس با ما پروفایل طراح قالب
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کشتی کامیاران و آدرس koshti.kamyaran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قهرمانان فعلی




World Heavyweight Champion
Brock Lesnar




Intercontinental Champion
Dolph Zigler





United States Champion
Shamus






Tag Team Champions
Dust Brothers





WWE Divas Champion
Aj LEE


ارسال شده در : چهار شنبه 24 مهر 1393 ا 21:51
نویسنده :علی آرمین

عليرضا دبير نایب رئیس کمیته ملی المپیک گفت: مربیان پیشین تیم های کشتی فرنگی و وزنه برداری باید به تیم ملی بازگردند.

به گزارش سايت اخبار كشتي ايران www.iwn.ir دبیر پس از ناکامی نواب نصیرشلال در دسته 105 کیلوگرم رقابت های وزنه برداری بازی های آسیایی 2014 اظهار داشت: بهتر است بازهم از تجربیات کوروش باقری در تیم ملی وزنه برداری استفاده کنیم.

وی افزود: مدیون افرادی مانند کوروش باقری و محمد بنا هستیم و باید آنها به تیم ملی بازگردند.

نایب رئیس کمیته ملی المپیک گفت: کارهای زیادی در وزنه برداری ایران در حال انجام است، اما عیار این تیم در المپیک 2016 مشخص می شود.

قهرمان اسبق کشتی آزاد جهان و المپیک خاطرنشان کرد: امید کاروان ایران در بازی های آسیایی به مدال های رشته کشتی است که امیدوارم تعداد طلاها و جایگاه کشورمان را بالاتر ببرد.



ارسال شده در : شنبه 19 مهر 1393 ا 22:40
نویسنده :علی آرمین
رقابت های کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان استان به میزبانی کامیاران برگزار گردید

به گزارش پایگاه خبری اداره  ورزش و جوانان شهرستان کامیاران ، این مسابقات در روز 18 مهرماه با حضور کشتی گیران صاحب نام و عنوان دار استان در سالن ورزشی المپیک کامیاران در دو بخش آزاد و فرنگی برگزار شد.

بر اساس این گزارش در بخش کشتی آزاد 71 ورزشکار از شهرستان های سنندج ، قروه ، مریوان ، بانه ، سقز ، دهگلان ، کامیاران ، بیجار و دیواندره به مدت یک روز به رقابت پرداختند.

در پایان در اوزان مختلف: 57 کیلوگرم اشکان شیرانی از سنندج ، 61 کیلوگرم میلاد ورمقانی از قروه ، 65 کیلوگرم میلاد خالدیان ، 70 کیلوگرم محمد زارعی ، 74 کیلوگرم آرام رحیمی از سنندج ، 86 کیلوگرم حمید فتحی از کامیاران ، 125 کیلوگرم حمید احمدی از سنندج عناوین اول را کسب کردند.

 در نتیجه تیمی: سنندج جایگاه اول را کسب کرد و شهرستان های قروه و کامیاران مقام های دوم و سوم را بدست آوردند.

 همچنین در بخش فرنگی 55 کشتی گیر از شهرستان سنندج ، بانه ، بیجار ، دهگلان ، کامیاران ، قروه و مریوان به مصاف هم رفتند.

در پایان در وزن  59 کیلوگرم واحد فاطمی ، 66 کیلوگرم امیر فرودی از سقز ، 71 کیلوگرم ادیب فاتحی ، 75 کیلوگرم فواد کریمی ، 80 فرید رضائی ، 85 کیلوگرم ادریس ابراهیمی ، 96 کیلوگرم سامان عزیزی از سنندج ، 130 کیلوگرم روح اله عزیزخانی از بیجار عناوین اول را کسب کردند.

در نتیجه تیمی: شهرستان های سنندج ، سقز و دهگلان به ترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.

 

گفتنی است نفرات برتر اوزان مختلف به رقابت های قهرمانی کشور که در 14 آبان ماه در تهران برگزار می شود ، اعزام خواهند شد.



ارسال شده در : شنبه 19 مهر 1393 ا 22:39
نویسنده :علی آرمین
رقابت های کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان استان به منظور تعیین و معرفی تیم کردستان جهت حضور در مسابقات قهرمانی کشور در کامیاران پایان یافت.
مسابقات کشتی آزاد و فرنگی در شهرستان کامیاران برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان ، این مسابقات در روز 18 مهرماه با حضور کشتی گیران صاحب نام و عنوان دار استان در دو بخش آزاد و فرنگی برگزار شد.

 

بر اساس این گزارش در بخش کشتی آزاد 71 ورزشکار از شهرستان های سنندج ، قروه ، مریوان ، بانه ، سقز ، دهگلان ، کامیاران ، بیجار و دیواندره به مدت یک روز به رقابت پرداختند.
 
در پایان در اوزان مختلف: 57 کیلوگرم اشکان شیرانی از سنندج ، 61 کیلوگرم میلاد ورمقانی از قروه ، 65 کیلوگرم میلاد خالدیان ، 70 کیلوگرم محمد زارعی ، 74 کیلوگرم آرام رحیمی از سنندج ، 86 کیلوگرم حمید فتحی از کامیاران ، 125 کیلوگرم حمید احمدی از سنندج عناوین اول را کسب کردند.
 
در نتیجه تیمی: سنندج جایگاه اول را کسب کرد و شهرستان های قروه و کامیاران مقام های دوم و سوم را بدست آوردند.
 
همچنین در بخش فرنگی 55 کشتی گیر از شهرستان سنندج ، بانه ، بیجار ، دهگلان ، کامیاران ، قروه و مریوان به مصاف هم رفتند.
 
در پایان در وزن  59 کیلوگرم واحد فاطمی ، 66 کیلوگرم امیر فرودی از سقز ، 71 کیلوگرم ادیب فاتحی ، 75 کیلوگرم فواد کریمی ، 80 فرید رضائی ، 85 کیلوگرم ادریس ابراهیمی ، 96 کیلوگرم سامان عزیزی از سنندج ، 130 کیلوگرم روح اله عزیزخانی از بیجار عناوین اول را کسب کردند.
 
در نتیجه تیمی: شهرستان های سنندج ، سقز و دهگلان به ترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.
 
گفتنی است نفرات برتر اوزان مختلف به رقابت های قهرمانی کشور که در 14 آبان ماه در تهران برگزار می شود ، اعزام خواهند شد.


ارسال شده در : شنبه 12 مهر 1393 ا 23:2
نویسنده :علی آرمین

پس از بازي هاي آسيايي 2006و 2010 تعداد طلاهاي يزداني به عدد 3 رسيد

رضا یزدانی نماینده وزن 97 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد ايران با پیروزی برابر حریف قرقیزستانی خود در فينال؛ به مدال طلاي بازي هاي آسيايي 2014 اينچئون در كره جنوبي دست يافت.

به گزارش سايت اخبار كشتي ايران www.iwn.ir یزدانی كه با استراحت در دور نخست و پيروزي مقابل كشتي گيران مغولستان و كره جنوبي در دورهاي دوم و سوم راهي فينال شده بود؛ در اين مرحله نيز با ارايه يك كشتي زيبا و جذاب با حساب 14 بر 4 ماگمد موسي يف نماينده داغستاني الاصل قرقيزستان را شكست داد و صاحب مدال طلا شد.

با اين موفقيت؛ يزداني پس از بازي هاي آسيايي 2006 و 2010 در قطر و گوانگ ژو صاحب سومين مدال طلاي خود در بازي ها شد.

در رقابت هاي وزن 65 كيلوگرم كه امروز برگزار شد و ايران نماينده اي نداشت؛ يوگشوار دات از هندوستان ؛ با پيروزي مقابل زليمخان يوسوپوف از تاجيكستان به مدال طلا دست يافت .

لازم به يادآوري است كه رقابت هاي 4 وزن باقي مانده كشتي آزاد فردا دوشنبه برگزار خواهد شد.



ارسال شده در : شنبه 12 مهر 1393 ا 22:59
نویسنده :علی آرمین
در رقابت های قهرمانی کشتی پهلوانی جوانان کشور در استان کرمانشاه ، تیم کردستان به دو مدال برنز دست یافت.
کسب دو مدال برنز در رقابت های قهرمانی کشور کشتی پهلوانی

به گزارش پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان ، مسابقات کشتی پهلوانی جوانان کشور با عنوان یادواره شهیدان شهبازی و ریزوندی در اسلام آباد غرب کرمانشاه طی روز های دهم و یازدهم مهرماه برگزار شد.

 

بر اساس این گزارش ، کشتی گیران استان های سراسر کشور در اوزان 46  تا 50، 55، 60، 66، 74، 84، 96 و 120 کیلوگرم به مدت دو روز به رقابت پرداختند.
 
تیم کشتی پهلوانی جوانان استان کردستان با 8 ورزشکار به سرپرستی ناصر شباب پور و مربیگری علی پیشوا و علیرضا غلامی در این مسابقات شرکت کرد.
 
در وزن 60 کیلوم سیاوش احمد زاده از کردستان بعد از کشتی گیران استان های مازندران و تهران مدال برنز را به خود اختصاص داد و  امید صادقی نیز در وزن 66 کیلو گرم دومین مدال برنز را تیم کردستان به ارمغان آورد.
 
در نتیجه تیمی تیم استان کرمانشاه با 227 امتیاز در مجموع امتیازات عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را کسب کرد و استانهای لرستان و مازندران با 223 و 210 امتیاز به ترتیب در سکوهای دوم و سوم قرار گرفتند.


ارسال شده در : دو شنبه 26 مهر 1393 ا 21:14
نویسنده :علی آرمین

ستاره كشتي فرنگي ايران در آستانه نزديك شدن به ركورد كاره لين

 پایگاه خبری اتحادیه جهانی کشتی پس از ششمین طلای حمید سوریان در رقابت هاي کشتی فرنگی قهرمانی جهان نوشت: ستاره كشتي فرنگي ايران در مکان دوم رده بندی بیشترین قهرمانی در کشتی فرنگی جهان قرار گرفت .

به گزارش سایت اخبار کشتی ایران www.iwn.ir این پایگاه خبری در گزارش خود تحت عنوان سوریان با کسب 'ششمین طلای خود ایران را به عنوان قهرمانی رساند'،نوشت: تیم کشتی فرنگی ایران در پایان رقابت های قهرمانی سال 2014 جهان در تاشکند ازبکستان، پس ازطلای حمید سوریان در 59 کیلوگرم روی سکوی نخست ایستاد.

در این رقابت ها امید نوروزی در 66 کیلوگرم به مدال نقره دست یافت و افشین بیابانگرد در 71 کیلوگرم و قاسم رضایی در 98 کیلوگرم موفق به کسب مدال برنز شدند.

اتحادیه جهانی کشتی در این گزارش افزوده است: سوریان با شکست مینگیان سیمینوف دارنده مدال برنز بازی های المپیک 2012 لندن از روسیه در فینال وزن 59 کیلوگرم توانست با هفت مدال در رده دوم از نظر بیشترین تعداد قهرمانی در کشتی فرنگی دنیا قرار بگیرد.

وی از این نظر با والری رزانتسف از شوروی سابق و میهائیل لوپز نونز از کوبا که به قهرمانی وزن 130 کیلوگرم رسید، برابری می کند. 

سوریان پس از کسب ششمین قهرمانی خود در مسابقات جهانی همچنین بعد از الکساندر کاره لین از روسیه قرار دارد که 9 عنوان قهرمانی در کارنامه دارد. 

کاره لین در مجموع 12بار به قهرمانی دست یافته است که این عناوین شامل سه مدال طلای المپیک از سال 1988 تا 1999 هم می شود. 

در حال حاضر الکساندر کاره لین با 9 مدال طلای جهانی در صدر برترین فرنگی کاران تاریخ در رقابت های جهانی قرار دارد و حمید سوریان با 6 مدال طلا در رده دوم است، 6 فرنگی‌کار نیز با 5 طلای جهان پائین‌تر از سوریان قرار گرفته‌اند.

برترین فرنگی‌کاران تاریخ در مسابقات قهرمانی جهان به ترتیب زیر هستند

توضیح: در این رده‌بندی تنها مدال های طلای جهانی لحاظ شده و مدال های المپیک در نظر گرفته نشده‌اند.

1-      الکساندر کارلین از روسیه با 9 طلای جهان 

2-      حمید سوریان از ایران با 6 طلای جهان

3-      والری رزانتسف از شوروری سابق با 5 طلای جهان 

4-      میهائیل لوپز از کوبا با 5 طلای جهان 

5-      نیکولای بالبوشین از شوروی سابق با 5 طلای جهان

6-      ویکتور ایگومنوف از شوروی سابق با 5 طلای جهان 

7-      الکساندر توموف از بلغارستان با 5 طلای جهان 

8-      گوگی کوگواشویلی از روسیه با 5 طلای جهان 



نفرات برتر مسابقات کشتی آزاد و فرنگی انتخابی جوانان استان جهت اعزام به رقابت های قهرمانی کشور مشخص شدند.
برگزاری رقابت های کشتی آزاد و فرنگی جوانان استان در سقز

به گزارش پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان ، این مسابقات در روز جمعه 28 شهریور ماه با شرکت 142 کشتی گیر جوان آزاد و فرنگی کار در 8 وزن در سالن ورزشی شهید آبدرم سقز برگزار شد.

 

بر این اساس شهرستان های سنندج ، مریوان ، بانه ، بیجار ، سقز ، کامیاران ، دیواندره و شهرهای سریش آباد و حسن آباد یاسوکند در دو بخش کشتی آزاد و فرنگی به روی تشک رفتند.
 
در پایان در بخش کشتی آزاد در اوزان 50 کیلوگرم مهدی بی نیاز از سنندج ، 55 کیلوگرم فریاد عزت پناه از بانه ، 60 کیلوگرم سیاوش احمد زاده ، 66 کیلوگرم امید صادقی ، 74 کیلوگرم سینا رحیم زاده ، 84 کیلوگرم سروش محمدی ، 96 کیلوگرم شاهین حاجی میرزائی و 120 کیلوگرم پوریا خز پوش از سنندج عناوین اول را به خود اختصاص دادند.
 
در نتیجه تیمی شهرستان های سنندج ، سقز و بانه به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
 
در بخش کشتی فرنگی در اوزان 50 کیلوگرم سینا شجیعی از بانه ، 55 کیلوگرم مهرداد اشکیل ، 60 کیلوگرم سامان ولی پور و 66 کیلوگرم آرمان یاسینی از سقز ، 74 کیلوگرم سید علیرضا زمانی از بیجار ، 84 کیلوگرم میلاد سلیمی زند و 96 کیلوگرم سیمک سلیمانی از سنندج و در 120 کیلوگرم عرفان حسن نژاد مقام اول این دوره از رقابت ها را به خود اختصاص دادند.
 
در نتیجه تیمی شهرستان سقز اول شد و شهرستان های سنندج و بانه نیز عناوین دوم و سوم را بدست آوردند.
 

نفرات برتر اوزان مختلف رقابت های کشتی آزاد و فرنگی انتخابی استان به مسابقات قهرمانی جوانان کشور که طی روز های 15 و 16 مهرماه سال جاری در تهران برگزار می شود اعزام خواهند شد.



تیم های روسیه و ترکیه هم دوم و سوم شدند

یک مدال طلا، یک نقره، 2 برنز و 42 امتیاز دستاورد فرنگی کاران ایران در تاشکند

حمید سوریان با کسب ششمین طلای جهانی خود، به تاریخ پیوست

رکورد  عبداله موحد پس از 44 سال شکسته شد

تیم ملی کشتی فرنگی ایران یکشنبه شب در شهر تاشکند ازبکستان، دست به یک کار فوق العاده زد و در حضور تمامی قدرت های درجه اول این رشته ، با کسب یک مدال طلا، یک نقره ، 2 برنز به مقام قهرمانی رسید و تیم های روسیه و ترکیه هم دوم و سوم شدند.

 به گزارش سایت اخبار کشتی ایران www.iwn.ir در این رقابت ها تیم ایران با 42 امتیاز روی سکوی نخست ایستاد، روسیه با 36 و ترکیه با 34 امتیاز در مکان دوم و سوم قرار گرفتند.

روند رو به رشد کشتی فرنگی که از سال 2001 با مدال طلای حسن رنگرز در پاتراس یونان آغاز شده بود ، یکشنبه شب در شهر تاشکند به اوج خود رسید و با کسب عنوان قهرمانی جهان، برگ زرین دیگری در تاریخ کشتی فرنگی جهان به ثبت رساند.

حمید سوریان هم که در وزن 59 کیلوگرم مدال طلای کشتی فرنگی ایران در این رقابت ها را به دست آورد، برای ششمین بار از سکوی نخست جهان بالا رفت تا در کنار یک مدال طلای المپیک، تمامی رکوردهای موجود در کشتی ایران را به خود اختصاص دهد.

در واقع رکود شش مدال طلای پی در پی کشتی آزاد جهان و المپیک عبداله موحد که از جهانی 1970 ادمونتون کانادا دست نخورده باقی مانده بود، در تاشکند شکسته شد.

با این حساب کشتی فرنگی ایران که با کسب 3 مدال طلا در المپیک 2012 لندن به عنوان قهرمانی رسیده بود، این افتخار تاریخی را در قهرمانی جهان نیز به ثبت رساند.

در این رقابت ها حمید سوریان در وزن 59 کیلوگرم به مدال طلا دست یافت،امید نوروزی در وزن 66 کیلوگرم به مدال نقره رسید و افشین بیابانگرد و قاسم رضایی نیز در اوزان 71 و 98 کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند.

این درحالی است که حبیب اله اخلاقی و بهنام مهدی زاده در اوزان 80 و 130 کیلوگرم نیز عناوین هفتم و هشتم را به خود اختصاص دادند.



درباره وب

کارشناس تربیت بدنی ودکتری مدیریت ازدانشگاه تهران 1-مربی درجه 2ازجنوب غرب تهران ومربی کشتی تهران وکرج ونظرآباد 2-مربی درجه 2ژیمناستیک 3-داور فوتبال ,والیبال 4-مربی آمادگی جسمانی وشرکت درکنفرانس آسیایی تهران درمورد آمادگی تیم های ورزشی5-مدرس دانشگاه آزاداسلامی وعلمی کاربردی درشرق تهران toofanlight@yahoo.com
Power Ranking

Power Ranking

پاور رنکینگ به تاریخ 10 اکتبر:
1. Brock Lesnar
2. John Cena
3. Seth Rollins
4. Dean Ambrose
5. Dolph Ziggler
6. Randy Orton
7. The Usos
8. Sheamus
9. Aj Lee
10. Paige
امکانات وب
ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 86
بازدید دیروز : 72
بازدید هفته : 164
بازدید ماه : 158
بازدید کل : 14778
تعداد مطالب : 286
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

Alternative content