کشتی کامیاران
Hell In A Cell 2014
Night Of Champions 2014



( تاریخ برگزاری :26 اکتبر ( 5 آبان
: مسابقات ثبت شده
John Cena --- Dean Ambrose
Seth rollins --- Cena VS Ambrose Winner
: مسابقات احتمالی
Aj Lee --- Brie Bella
Rusev --- Shamus
Goldust & Stardust --- Usos
Hell In A Cell 2014 Timer :


John Cena --- Brock Lesnar
Seth Rolins --- Roman Reigns
Shamus --- Cesaro
Dust Brothers --- Usos
The Miz --- Dolph Zigler
Rusev --- Mark Henry
صفحه اصلی عناوین مطالب آر اس اس آرشیو تماس با ما پروفایل طراح قالب
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کشتی کامیاران و آدرس koshti.kamyaran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قهرمانان فعلی




World Heavyweight Champion
Brock Lesnar




Intercontinental Champion
Dolph Zigler





United States Champion
Shamus






Tag Team Champions
Dust Brothers





WWE Divas Champion
Aj LEE


ارسال شده در : دو شنبه 28 بهمن 1393 ا 21:31
نویسنده :علی آرمین

در مجموع دو رشته هم چمیانی برترین مربی سال ایران شد

فدراسیون کشتی بر اساس امتیازهای کسب به وسیله مربیان سراسر کشور از محمدعلی چمیانی و حسین نقیبی به عنوان برترین مربیان فنی سال 93-92 ایران در کشتی فرنگی و آزاد ایران خبر داد.

براین اساس در مجموع سه رده سنی نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان، در کشتی فرنگی محمدعلی چمیانی از شیراز با 894 امتیاز در کشتی آزاد حسین نقیبی از مازندران با مجموع 384 امتیاز و در صدر برترین مربیان فنی سال قرار گرفتند و در مجموع هر دو رشته هم محمدعلی چمیانی، مربی سازنده امید نوروزی در جایگاه برترین مربی سال ایران ایستاد.

طبق طرح رتبه بندی مربیان سازنده کشتی، مربیانی که در هر رده سنی کشتی گیرانشان موفق به حضور در تیم ملی یا کسب عنوان می شوند متناسب با این امتیازاتی کسب می کنند که در پایان هر سال فنی مجموع این امتیازات محاسبه شده و برترین مربیان معرفی خواهند شد.



گفته می شود، دیر اقدام کردن برای اخذ ویزا، علت اصلی بوده است

نخستین جلسه این کمیسیون قرار بود طی روزهای 24 و 25 دی ماه جاری با حضور نناد لالاوویچ برگزار شود

پیش از این 2 نیز مدرس ایرانی به خاطر بی توجهی و کج سلیقگی مسوولان فدراسیون کشتی از شرکت در کلینیک بازآموزی مدرسان اتحادیه جهانی کشتی باز ماندند

حمید سوریان دارنده 6 مدال طلای جهان و یک طلای المپیک که در کنگره اخیر اتحادیه جهانی کشتی که در خلال رقابت های جهانی 2014 در تاشکند ازبکستان به عنوان یکی از اعضای کمیسیون قهرمانان اتحادیه انتخاب شد، به خاطر دیر اقدام کردن فدراسیون کشتی برای اخذ ویزا از شرکت در نخستین جلسه رسمی این کمیسیون در لوزان سوییس باز ماند.

به گزارش سایت اخبار کشتی ایران www.iwn.ir این جلسه قرار است طی روزهای 24 و 25 دی ماه جاری با حضور نناد لاوویچ رییس اتحادیه جهانی کشتی و سایر اعضای کمیسیون برگزار شود.

براساس سرفصل های اعلام شده قرار است مسائل متعددی از جمله فراهم کردن امکانات رفاهی درخلال رقابت های مهم بین المللی ، قاره ای ، جهانی و المپیک برای کشتی گیران ، مربیان و داوران، ترانسپورت در خلال رقابت ها، تدارک سالن های مناسب برای گرم کردن قهرمانان در کنار سالن اصلی مسابقات، برنامه ریزی برای جذب قهرمانان طراز اول جهان برای فعالیت در مدیریت کلان کشتی در جهان، ترغیب قهرمانان با هدف مشارکت در تلاش جهانی برای جذاب تر شدن کشتی، شرکت قهرمانان در افزایش تبلیغات برای گسترش کشتی در سراسر جهان ، پیشنهادات ارایه شده در خصوص مقررات و قوانین حاکم بر مسابقات مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

گویا حمید سوریان هم پینشهاداتی را آماده کرده بود که در این کمیسیون به کمیسیون و لالوویچ ارایه دهد و در ضمن قرار نیز بود وی به عنوان یکی از اعضای این کمیسیون در جلسه مشترک با نمایندگان کمیته بین المللی المپیک در خصوص نقش قهرمانان در گسترش ورزش در جهان نیز شرکت کند.

از قرار معلوم دیر اقدام کردن برای اخذ ویزا علت اصلی بازماندن حمید سوریان از حضور در نخستین جلسه کمیسیون قهرمانان اتحادیه جهانی کشتی بوده است، چراکه نامه دعوتی از سوی رییس کمیسیون به موقع و در زمان مناسب به فدراسیون کشتی ارسال و تمامی اقدامات لازم نیز برای دریافت ویزا، رزرو هتل ، ترانسپورت از فرودگاه به محل اقامت از قبل صورت گرفته بود.

البته براساس مصوبه اتحادیه جهانی کشتی هزینه بلیت رفت و برگشت به اضافه هزینه هتل که روزانه بالغ بر 150 یورو است، به عهده فدراسیون کشتی ایران بود.

به هر صورت یکبار دیگر ایرانی ها شرکت در یکی از نشست های مهم اتحادیه جهانی کشتی را از دست دادند و هیچ دلیلی هم برای توجیه عدم اعزام حداقل حمید سوریان به شرکت در این کمیسیون قابل قبول نمی باشد .

یادمان نرفته است که همین یکی دو ماه پیش نیز 2 مدرس ایرانی دعوت شده از سوی اتحادیه جهانی کشتی برای شرکت در کلینیک باز آموزی مدرسان اتحادیه در فرانسه به خاطر ایرادات نامربوط و ناآگاهانه تصمیم گیرندگان فدراسیون کشتی از حضور در این کلینیک بازماندند.

به نظر می رسد، گویا فقط باید نام اعضای تیم حاکم بر دایره مدیریتی فدراسیون کشتی در فهرست نفرات اعزامی به مراکز آموزشی یا تصمیم گیری اتحادیه جهانی کشتی باشد تا ویزاها به موقع صادر ، بلیت ها با زمان مناسب تهیه شوند و هیچ مشکلی هم برای اعزام به وجود نیاید.



ارسال شده در : جمعه 24 بهمن 1393 ا 18:12
نویسنده :علی آرمین

رسول خادم رييس فدراسيون كشتي بر اساس مفاد بند 4-1 از شیوه نامه کمیته داوران، مدت فعاليت اعضاي اين كميته را به مدت يك سال ديگر تمديد كرد.

به گزارش سايت اخبار كشتي ايران www.iwn.ir با توجه به شیوه نامه فعالیت اعضای کمیته داوران، فعالیت اعضای مذکور پس از پایان یک سال فنی حداکثر تا یک سال دیگر قابل تمدید خواهد بود.

همچنین با توجه به بازنشسته شدن سید علی  گرمرودی ، براساس بند 2-1 این شیوه نامه، منصور کیانی از كرمانشاه به عنوان عضو علی البدل به جای وی منصوب شد.



ختاگ تسابولوف قهرمان وزن 70 کیلوگرم کشتی آزاد جهان به خاطر اين موفقيت صاحب يك پارتمان دوخوابه شد.

به گزارش سايت اخبار كشتي ايران www.iwn.ir و به نقل از فدراسیون کشتی، تسابولوف موفق شده بود در مسابقات جهانی سال 2015 ازبکستان در وزن 70 کیلوگرم صاحب مدال طلا شود.

سند آپارتمان اهدايي به وسيله ماخاربک خاداراتسف قهرمان اسبق وزن 90 كيلوگرم جهان و المپيك روسيه به تسابولوف اهدا کرد.

 



ارسال شده در : جمعه 24 بهمن 1393 ا 18:2
نویسنده :علی آرمین
اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشور از روز 28 بهمن ماه به مدت 10 روز در شهر سنندج استان برگزار می شود.
اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان در سنندج برگزار می شود

به گزارش پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان ، فدراسیون کشتی با دعوت 34 کشتی کشتی گیر فرنگی کار اردوی تیم ملی نوجوانان را در شهرستان سنندج برگزار می کند.

 

بر اساس این گزارش ، نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشور تا روز 7 اسفند ماه امسال زیر نظر کادر فنی فدراسیون به آمادگی و تمرینات تکنیکی و تاکتیکی می پردازند.
 
این اردو به سرمربیگری علی اشکانی برگزار می شود و در کنار او سعید نیکونها حسینی ، مرتضی پاپی نیا ، بهرام حسین زاده و جاسم امیری به عنوان مربی حضور دارند.
 
 مسلم مرادی کشتی گیر نوجوان کردستانی و نایب قهرمان رقابت های کشوری از سوی کادر فنی فدراسیون در وزن 76 کیلوگرم نیز به این مرحله از اردو دعوت شده است.
 
طیق اعلام هیئت کشتی استان کردستان این اردوی 10 روزه در مجموعه ورزشی شهید شکوهی و سالن های ورزشی تختی ، استقلال و خانه کشتی سنندج برگزار می شود.
 


vtem slides

 محسن دادگر در 50 کیلوگرم به مدال طلا دست یافت

تیم منتخب کشتی آزاد نوجوانان ایران با کسب 6 مدال شامل یک طلا، 2 نقره و 3 برنز به کار خود در جام بین المللی مشفق عیسی اف آذربایجان پایان داد.

به گزارش سایت اخبار کشتی ایران www.iwn.ir و به نقل از سایت فدراسیون کشتی آذربایجاان، در این رقابت ها که روز جمعه و با حضور تیم هایی از ایران، روسیه، ازبکستان، قزاقستان، ترکیه، گرجستان و چند تیم از آذربایجان در شهر باکو برگزار شد، محسن دادگر در وزن 50 کیلوگرم در دیدار فینال با شکست حریف آذربایجانی صاحب گردن آویز طلا شد.در وزن 85 کیلوگرم ابوالفضل گیل پور که با شکست حریفان به دیدار پایانی راه یافته بود، مقابل نماینده روس نتیجه را واگذار کرد و به مدال نقره دست یافت.



ارسال شده در : دو شنبه 21 بهمن 1393 ا 21:45
نویسنده :علی آرمین

عوارض مصرف کراتین در بدنسازی + عکس

  

عوارض مصرف کراتین در بدنسازی

 

کراتین در بدن چه می‌کند ؟
تحقیقات نشان دادند كه مكمل كراتین باعث می‌شود كه مولكول كراتین در داخل عضلات به دام بیفتد و از ترشح كراتین در ادرار جلوگیری می‌كند.امروزه، کراتین منوهیدرات به عنوان یک ماده مکمل خوراکی طبیعی به صورت روزافزون توسط ورزشکاران در رشته های مختلف استفاده می‌شود.اولین موج استفاده از کراتین در آمریکا در سال 1992 شروع شد. هنگامی‌که هریس و همکارانش نشان دادند که مکمل کراتین در مقادیر بالا، باعث افزایش مقدار کراتین موجود در عضلات اسکلتی به مقدار 20 درصد شود.


این یافته توسط مجلات منتشر شد که " کراتین " یک نوع پروتئین است که در بدن یافت می‌شود و در عضلات اسکلتی، با غلظت بالا وجود دارد، این مولکول برای ایجاد انرژی در چرخه آ. ت. پ حیاتی است و ... هنگامی‌که آ.ت.پ یا آدنوزین‌تری فسفات توسط آنزیم کراتین کیناز به آ. د. پ یا آدنوزین منوفسفات تجزیه می‌شود. انرژی تولید می‌شود و پس از آن، سطح کراتین فسفات در عضله کاهش می‌یابد. ( چون آ.د.پ با گرفتن یک فسفات از کراتین فسفات، دوباره به آ.ت.پ تبدیل می‌شود ) با افزایش سطح کراتین در عضله، انرژی بیشتری در عضله آزاد می‌شود.آیا کراتین فقط در عضلات اسکلتی وجود دارد و فقط بر روی آنها موثر است ؟
کراتین در عضله قلب، عضلات صاف ( جدار روده ها، حالب و...)، اسپرم‌ها و در بافت طبیعی مغز، چشم و اعصاب وجود دارد. آیا می‌توان عملکرد تمام این دستگاه ها را به سادگی عملکرد عضله اندازه‌گیری کرد و آیا کراتین به آنها آسیبی نمی‌زند ؟

البته در حدود 95 درصد کراتین در داخل عضلات اسکلتی وجود دارد. در سال 1997 در یک مطالعه " گرین هالف " نشان داد که افزایش کراتین در عضلات باعث افزایش ترشح کراتین در ادرار توسط کلیه می‌شود و سطح کراتین در پلاسما کاهش می‌یابد.

 

عوارض مصرف کراتین در بدنسازی + عکس


كراتین چه عوارضی دارد ؟
تحقیقات نشان دادند كه مكمل كراتین باعث می‌شود كه مولكول كراتین در داخل عضلات به دام بیفتد و از ترشح كراتین در ادرار جلوگیری می‌كند. همانطور كه گفتیم، كراتینین محصول نهایی كراتین در بدن است كه از طریق ادرار از بدن دفع می شود. افزایش مكمل كراتین، باعث افزایش كراتینین در خون می شود.
ترشح كراتینین به عنوان یك شاخص عملكرد درست كلیه استفاده می شود. جالب است كه بدانیدافزایش كراتینین در خون، در نارسایی كلیه نیز اتفاق می‌افتد كه در بیشتر موارد در مراحل پیشرفته نیاز به پیوند كلیه می‌باشد.البته به جز موارد گفته شده، در كمبود آب شدید در بدن نیز كراتینین افزایش می یابد.


به عبارت دیگر، ورزشكارانی كه از مكمل كراتین استفاده می كنند، و نیاز به كاهش وزن شدید در كوتاه مدت دارند، و برای كاهش وزن از كاهش میزان آب بدن استفاده می كنند ( كه این روش هم بسیار مخاطره‌آمیز بوده و ممكن است عوارض جبران ناپذیری در بدن داشته‌باشد )، چند برابر بیشتر كلیه خود را در معرض خطر قرار می دهند چون به زبان ساده، این كار باعث جمع شدن مواد سمی در كلیه می شود و این مواد سلولهای كلیه را از بین می برند. از بین رفتن سلولهای كلیه، این سلولها نمی توانند به صورت كامل ترمیم شوند. با"جف ریز " در اثر اختلال عملكرد قلب و كلیه از دنیا رفت.

حال باید پرسید آیا كراتین مسئول مرگ این ورزشكار جوان بوده است ؟ باید در جواب گفت، بله، به طور قطع.

 

عوارض مصرف کراتین در بدنسازی + عکس

 

اما شاید شما هم اثر سریع كراتین را در باشگاه‌های بدنسازی دیده باشید، پس از استفاده از این مكمل شكل عضلات به سرعت تغییر می‌كند آیا این افزایش حجم ناشی از بزرگ شدن سلولهای عضلات است ؟

در جواب باید گفت كه ساخته‌شدن بیشتر پروتئین‌ها در بدن نیازمند روزها و اكثرا، حداقل دو هفته زمان است پس این امكان پذیر نیست كه با یك تمرین بدنسازی و استفاده از این مكمل پروتئین عضلات چند برابر شود. این افزایش ناگهانی حجم در كوتاه مدت بیشتر مربوط به تورم سلولهای عضلانی است.
هر سلولی در بدن از نظر كنترل آب و املاح درون خود، دارای یك تعادل است. با افزایش ناگهانی میزان كراتین در سلول عضلانی، این سلول برای حفظ تعادل خود مجبور است میزان زیادی آب جذب كند و به همین علت افزایش حجم می‌دهد. اما این حجم اضافی در واقع آب است.
نكته دیگر اینكه، پس از یك تمرین سنگین بدنسازی، برخی از سلولهای عضلانی دچار اسپاسم یا گرفتگی می‌شوند و این گرفتگی، باعث سفتی و افزایش حجم ظاهری می‌شود.
البته اگر واقع بین باشیم، بر اساس بسیاری از تحقیقات، مكمل كراتین ( در طولانی مدت ) باعث افزایش میزان قدرت، استقامت و انر‍‍ژی عضلات می شود. این خود بستگی به نوع و برنامه استفاده از كراتین دارد.

اما به چه قیمتی ؟

(1) بر اساس تحقیق انجام شده كراتین اثری بر روی میزان چربی در بدن ندارد.
(2) به جز موارد گفته شده كراتین در یك مورد دیگر باعث مرگ یك ورزشكار شده است.


اخطار
سایر عوارض كراتین به صورت خلاصه عبارتند از :

افزایش وزن، كرامپ ( درد ) عضلانی، كشیدگی عضلات، ناراحتی معده، اسهال، سرگیجه، افزایش فشار خون، اختلال عملكرد كلیه، اختلال عملكرد كبد.
كراتین نباید در كسانی كه بیماری كلیوی، بیماری كبدی و بیماری فشار خون دارند استفاده شود.


كراتین می تواند باعث ایجاد سرطان شود :
كراتین با بسیاری از داروها تداخل دارد و اگر از دارویی استفاده می‌كنید حتما با پزشك خود درمیان بگذارید،داروهایی مانند داروهای ضد التهابی غیر استروئیدی (آسپیرین، استامینوفن، ایندومتاسین، ناپروكسن، دیكلوفناك، ... ،‌ سایمیتیدین، پسودوافدرین، ...)

 

عوارض مصرف کراتین در بدنسازی + عکس


بحث نهایی :
باید گفت كه تحقیقات بر روی كراتین همچنان ادامه دارد.
-هیچ دانشمندی نمی‌تواند بگوید كراتین یك مكمل بی خطر است و با هر میزان و به هر شكلی كه استفاده شود هیچ عارضه‌ای ندارد.
( چیزی كه متاسفانه در برخی از سایت‌ها توسط افرادی بی‌مسئولیت، بی‌اطلاع و شاید سودجو گفته می‌شود. شما نباید از فروشنده كراتین انتظار داشته‌باشید كه به شما بگوید این مكمل ممكن است شما را بكشد.)
-كراتین شاید به صورت طبیعی در عضله وجود داشته‌باشد ولی مكمل كراتین با روشهای شیمیایی تهیه شده‌است.


-به یاد داشته‌باشید تا زمانی كه كلیه یك انسان هفتاد درصد توان و كارایی خود را از دست ندهد، هیچ علائمی از بیماری كلیوی ظاهر نمی شود. پس اگر قرار باشد كراتین به كلیه شما آسیب بزند علائم این آسیب شاید سالها بعد بروز كند.


(چون با هر سال افزایش سن به صورت طبیعی مقداری از كارایی كلیه ما كم می شود، البته به مقدار بسیار ناچیز كه در شرایط معمول بدون علامت است. اما اگر ما این تعادل را با مصرف كراتین برهم بزنیم. ....)
-اگر شما مایلید كه مكمل طبیعی كراتین، استفاده كنید بهتر است ماهیچه بخورید.
-اگر خواستید هر مكملی را استفاده كنید باید از تمام عوارض آن اطلاع داشته‌باشید و از منابع علمی و معتبر، این اطلاعات را دریافت نمایید.

 

گرداوری توسط:فردین احمدی



ارسال شده در : دو شنبه 21 بهمن 1393 ا 21:37
نویسنده :علی آرمین

مکمل های کراتین و منابع طبیعی کراتین

به طور کلی، فرد سالم به طور متوسط 1 گرم پروتئین از رژیم غذایی روزانه خود دریافت می کند. غذاهای زیر سرشار از کراتین هستند:

• شاه ماهی -- 3 تا 4.5 گرم کراتین در هر نیم کیلو از شاه ماهی.

• خوک -- 2.25 گرم کراتین در هر نیم کیلو گوشت خوک.

• گوشت گاو -- 2 گرم کراتین در هر نیم کیلو گوشت گاو.

• ماهی قزل آلا -- 2 گرم کراتین در هر نیم کیلو ماهی قزل آلا.

• ماهی تن -- 1.8 گرم کراتین در هر نیم کیلو تن.

• ماهی سفید -- 1.35 گرم کراتین در هر نیم کیلو ماهی سفید.

• شیر -- 0.05 گرم کراتین در هر نیم کیلو شیر.

• زغال اخته -- 0.001 گرم کراتین در هر نیم کیلو زغال اخته.

همچنین باید توجه داشت که مرغ حاوی مقدار قابل توجهی از کراتین نمی باشد.

حداقل، عاقلانه آن است تا حداقل 5 گرم کراتین در روز به عنوان مکمل استفاده شود. همانطور که می توانید در جدول مشاهده کنید، شما باید هر روز به میزان قابل توجهی گوشت بخورید تا 5 گرم کراتین جذب کنید. همچنین، همانطور که قبلا ذکر شد، پخت و پز حجم کراتین منبع غذایی را کاهش می دهد. منابع غذایی طبیعی به اندازه کافی شامل کراتین نمی باشند تا جایگرین خوبی برای مکمل ها باشند.



ارسال شده در : دو شنبه 21 بهمن 1393 ا 21:37
نویسنده :علی آرمین

مکمل های کراتین چیستند؟

غیر از مکمل های پروتئینی، مکمل های کراتینی به عنوان مورد بحث ترین و موثرترین مکمل های عضله سازی و عملکرد عضلانی هستند. مکمل های کراتین می تواند افزایش 10 تا 15 درصدی در قدرت کلّی، و افزایش جرم عضلات بدون چربی تا 10 پوند به همراه داشته باشد. به دلیل رایج بودن آنها، مکمل های کراتین بسیار مقرون به صرفه هستند، و به ورزشکار انگیزه استفاده از این مکمل ها را می دهد.مکمل های کراتین به صورت پودر، قرص یا مایع هستند. از آنجا که کراتین به شکل پودر از محبوب ترین نوع است، بسیاری از مکمل های کراتینی به صورت طعم دار شده و به عنوان مخلوط پودر نوشیدنی فروخته می شوند. طعم دهنده های عمده عبارتند از آب انگور و میوه.

تاریخچه مختصری از مکمل کراتین

در سال 1912، محققان دانشگاه هاروارد کشف کردند که کراتین مصرفی می تواند محتوای کراتین عضله را افزایش دهد. بیش از یک دهه بعد، دانشمندان کشف کردند که کراتین بر سوخت و ساز عضلانی اثر می گذارد.

مکمل کراتین اول بار در بازی های المپیک 1922 در بارسلونا مورد توجه عموم قرار گرفت. بعدها در همان سال، تایمز (روزنامه بریتانیایی)، مقاله ای را با موضوع مصرف مکمل کراتین توسط چند ورزشکار نوشت. این ورزشکاران شامل لینفورد کریستی، برنده دو 100 متر سرعت، و تعدادی از اعضای تیم قایقرانی انگلستان بودند.

تا 71 سال بعد که مکمل کراتین به طور تجاری در دسترس قرار گرفت. در سال 1993، EAS (علوم تجربی و کاربردی) محصولی را به نام فسفاژن (Phosphagen) عرضه کرد. در سال 2004، کراتین اتیل استر (Creatine Ethyl Ester) بازار را از آن خود کرد.

نمونه های مختلف مکمل کراتین

مکمل کراتین معمولا در اشکال زیر به فروش می رسند:

• پودر کراتین. پودر کراتین محبوب ترین و رایج ترین شکل از مکمل های کراتین است. پودر کراتین به تنهایی ، یا با پودرهای طعم دهنده ترکیبی نوشیدنی فروخته می شوند.

• کپسول کراتین. کپسول های کراتین یا قرص کراتین طی چند سال گذشته محبوبیت به دست آوره اند. قرص کراتین یا به طور 100 ٪ خالص یا مخلوط با مکمل های دیگر از جمله ویتامین ها، مواد معدنی، اسیدهای آمینه، و غیره به فروش می رسند.

• مایع کراتین. کراتین مایع در بسته بندی و به شکل آسان تر برای مصرف به بازار عرضه می شود. با وجود این، کراتین مایع مکمل بسیار محبوبی نیست.

• کراتین ترکیبی. ترکیب کراتین شامل اشکال مختلف از کراتین، اغلب به همراه مکمل های دیگر همچون کربوهیدرات های ساده، ویتامین ها و مواد معدنی و عصاره های گیاهی ، به منظور افزایش قدرت،  هضم و نیز افزایش عملکرد ورزشی در ورزشکاران می باشد.

مزایای استفاده از مکمل های کراتین

پیش از این نگاهی به مزایای آنابولیک و سلامتی کراتین داشتیم. در اینجا نگاهی دقیقتر به مزایای اولیه مکمل های کراتین خواهیم داشت.

• انرژی مضاعف. مکمل کراتین باعث افزایش انرژی شده و به شما این امکان را برای تمرین و یا رقابت سخت تر، طولانی تر زمانی که شما نیاز به یک انفجار بزرگ از انرژی دارید، می دهد. هنگامی که به انرژی سریع نیاز دارید، بدن متکی به یک ترکیب به نام ATP (آدنوزین تری فسفات) می شود. ذخیره ATP به سرعت فرسوده می شود و معمولا پس از 10 - 15 ثانیه تمام می شود. کراتین به بازگرداندن ذخیره ATP کمک می کند و شما را دوباره آماده به کار سخت می نماید.

• سنتز پروتئین. یک مطالعه اخیر نشان داده است که مصرف مکمل کراتین منجر به تحریک سنتز پروتئین های خاص عضلانی می شود.

• حجم عضله. مکمل کراتین عضلات را حجیم می کند و به نوبه خود موجب تقویت سلول های عضلانی می شود. با حجم بیشتر عضلات، شما عموماً قوی تر هستید و حجم بیشتری از عضله بدون چربی دارید.

• اسید لاکتیک. کراتین به عنوان دافع اسید لاکتیک می باشد و خستگی عضلانی را به تأخیر می اندازد و به شما این امکان را می دهد که سخت تر در زمین بازی فعالیت داشته باشید.

چه کسی از مکمل کراتین استفاده می کند؟

اگر چه مکمل کراتین در بین ورزشکاران استقامتی و بدنسازان محبوب ترین است، اما برای هر کسی که فعالیت بدنی دارد، مفید فایده است. کراتین افزایش استقامت، قدرت و حجم عضلانی را به همراه دارد. کراتین هنگامی که به یک حرکت سریع نیاز دارید به شما این امکان را می دهد که انفجار انرژی در اواخر بازی و یا فشار برای رکورد شخصی داشته باشید.

کراتین نیز دارای خواص درمانی متعدد است. سلول های عضلانی را تقویت می کند، مبارزه با بیماری را کمک می کند، عملکرد مغز را بهبود می بخشد و بسیاری دیگر. کراتین نیز مکملی برای گیاه خواران که کراتین مورد نیاز را از منابع گوشت نمی گیرند، می باشد.

ورزشکاران پرورش اندام. بدنسازها از کراتین برای افزایش حجم عضلانی بدون چربی و برای تولید انرژی اضافی و استقامت استفاده می کنند.

پاورلیفترها. پاورلیفترها از کراتین برای کمک به تحمل تمرینات شدید و برای قدرتی که آن فراهم می کند استفاده می کنند.

ورزشکاران استقامتی. دوندگان ، دوچرخه سواران و سایر ورزشکاران استقامتی از کراتین برای تقویت دوره های تمرینی خود و هنگامی که احتیاج به حرکت انفجاری دارند، استفاده می کنند.

ورزشی های تیمی. ورزشکاران در ورزشهای تیمی برای قدرت بیشتر و برای تولید انرژی در هنگام بازی، از کراتین استفاده می کنند.

تغییر شکل بدن. کراتین فقط برای ورزشکاران سخت کوش نیست. مکملی عمده و مورد استفاده برای بسیاری از افراد که در حال به دست آوردن شکل دوباره بدن هستند، می باشد. کراتین کمک می کند تا آنها قوی تر شده و بهتر عمل کنند. همچنین، حجم عضلانی افزوده شده از طریق کراتین اجازه می دهد تا آنها به میزان بیشتری چربی بسوزانند.

گیاهخواران. مکمل کراتین برای سلامتی گیاهخواران خوب است. همانطور که بررسی شد، کمبود کراتین می تواند به مشکلات سلامتی متعددی منجر شود.



ارسال شده در : یک شنبه 20 بهمن 1393 ا 21:59
نویسنده :علی آرمین

اشتراک خبری فدراسیون کشتی با پیامک

سیستم اشتراک خبری فدراسیون کشتی، به منظور اطلاع رسانی و ارسال آخرین مطالب و سهولت دسترسی مخاطبان سراسر کشور به جدیدترین اخبار ورزش ملي كشور راه اندازي شد.

مشترکین خطوط همراه اول مي توانند با ارسال 56 به شماره 6080 از آخرین اخبار مهم مربوط به ورزش ملي كشور در کوتاهترین زمان ممکن اطلاع پیدا كنند.

همچنين مشترکین می توانند با ارسال عبارت 56 off به شماره 6080 ، این سرویس را در همراه اول لغو نمایند.

لازم به ذکر است هزینه اشتراک روزانه این اخبار به ازای هر خبر 50 تومان می باشد.


ارسال شده در : یک شنبه 20 بهمن 1393 ا 21:53
نویسنده :علی آرمین
کشتی گیران کردستانی در سه رده سنی نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان در بزرگترین ماراتن کشتی جهان در تهران 6 مدال رنگارنگ را کسب کردند.
درخشش کشتی گیران کردستانی در بزرگترین رویداد جهان در تهران

به گزارش پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان ،  بزرگترین مسابقات کشتی دنیا (رقابت های عمومی) گرامیداشت دهه مبارک فجر در سه رده ی سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و در دو رشته آزاد و فرنگی برگزار شد.

 

بر اساس این گزارش ، کشتی گیران شرکت کننده طی روزهای 16 و 17 بهمن ماه بر روی 15 تشک  در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران به رقابت پرداختند.
 
تیم کشتی استان کردستان با 76 ورزشکار در اوزان مختلف و 13 سرپرست و مربی در این رقابت ها شرکت کرد و موفق به کسب یک مدال طلا ، 3 نقره و 2 برنز شدند.
 
در پایان این رقابت ها ادریس ابراهیمی کشتی گبر عنوان دار و صاحب نام کردستانی توانست با اقتدار تک مدال طلای وزن 85 کیلوگرم تیم کردستان را به خود اختصاص داد.
 
در رشته کشتی فرنگی رده سنی جوانان آرمین میرزائی در وزن 55 کیلوگرم و میلاد سلیمی وند در وزن 96 کیلوگرم به مدال نقره دست یافتند و فرشید عثمانی در رشته کشته آزاد در وزن 63 کیلو گرم نیز مدال نقره رده سنی جوانان را از آن خود کرد.
 
در بخش کشتی آزاد شاهین حاجی میرزائی در جایگاه سوم وزن 96 کیلوگرم قرار گرفت و مدال برنز را بر گردن آویخت و وحید حاجیان در وزن 63 کیلوگرم نبز مدال برنز رده سنی نوجوانان را کسب کرد.
 
در رده جوانان سامان ولی پور و عرفان حسن نژاد در اوزان 60 و 120 کیلوگرم رشته فرنگی و پویا خز پوش در وزن 120 کیلوگرم کشتی آزاد در جایگاه پنجم این رقابت ها ایستادند.
 
گفتنی است مسابقات با شرکت 2800 کشتی گیر از استان های سراسر کشور برگزار شد و این رقابت ها یکی از رویدادهای مهم در جهان به شمار می رود که برای اولین بار در ایران برگزار گردید.


ارسال شده در : شنبه 18 بهمن 1393 ا 15:44
نویسنده :علی آرمین

اين رقابت ها قرار است طي روزهاي 16 و 17 بهمن ماه در سالن 12 هزار نفري تهران برگزار شود

فدراسيون كشتي امروز از جايگزين شدن تهران به جاي همدان به عنوان ميزبان رقابت هاي عمومي كشتي فرنگي و آزاد در هر سه رده سني شد.

به گزارش سايت اخبار كشتي ايران www.iwn.ir اين رقابت ها برای نخستين بار با شركت نزدیک به 3 هزار کشتی گیر بر روی 15 تشک، در سه رده ی سنی و دو رشته آزاد و فرنگی برگزار خواهد شد.

پیش از این همدان به عنوان میزبان این رقابت ها معرفی شده بود که به دلیل شرایط ویژه ای که برای اسکان کشتی گیران در خوابگاه های مدنظر به وجود آمد، تهران میزبان این رقابت ها شد.

با وجود اين فدراسیون کشتی با انتشار اطلاعيه ايي از تلاش و حمایت تمامی مسئولان ارشد استانی و مسئولان ورزش و هیأت کشتی استان همدان براي برگزاری این رقابت ها تشکر كرد. 



ارسال شده در : شنبه 18 بهمن 1393 ا 15:44
نویسنده :علی آرمین

اين رقابت ها طي روزهاي 23 و 24 برگزار مي شود

فدراسيون كشتي اسامی فرنگی كاران منتخب را براي شركت در رقابت هاي جام بين المللي تختي كه قرار است طي روزهاي 23 و 24 بهمن ماه در شهري كه هنوز مشخص نشده است برگزار شود، اعلام كرد.

به گزارش سايت اخبار كشتي ايران www.iwn.ir اسامي اعلام شده شامل نفرات اول تا سوم مشترک مسابقات قهرمانی کشور فرنگی بزرگسالان، کشتی گیران اعزامی به رقابت های جهانی جوانان در سال 2014 و نفراتی که توسط شورای فنی انتخاب شده اند، برای حضور در این رقابت ها به شرح زیر است:
59 کیلوگرم: محمد فقیری (تهران) محمد نوربخش (تهران) امید قهرمانی (خراسان رضوی) حمید زارع (فارس)
66کیلوگرم: محمدعلی گرائی (فارس) وحید میرفتح الهی (تهران) مجید یعقوبی (خراسان رضوی) احسان فراهانی (تهران)
71کیلوگرم: برومند اصلان (لرستان) عباس محب تاش (هرمزگان) پژمان پشتام (تهران) عظیم گرمسیری (خوزستان)
75کیلوگرم: وحید بابایی جعفری (تهران) محمد کریمی (البرز) فواد کریمی (کردستان) سعید غلامی (تهران)
80کیلوگرم: علی زینتی رفاه (قم) مسعود مرادی (خوزستان) یوسف اخباری (تهران) مسیح اسلامی (مازندران)
85کیلوگرم: سامان عزیزی (کردستان) میلاد خسروی (تهران) ابوالفضل فلاح دوست (تهران)
98کیلوگرم: سید مصطفی صالحی زاده (خوزستان) صمد کاظمی (لرستان) مهدی کشاورز (فارس) مجید علیاری (تهران)
130کیلوگرم: عباس نوری (قم) پوریا میرمعصوم زاده (تهران) آرمان نظری (لرستان)
نفرات منتخب شورای فنی: هادی علیزاده (قم) مجتبی کریم فر (خوزستان) پیام بویری (خوزستان) بشیر باباجان زاده (مازندران)

کشتی گیران اعزامی به رقابت های جهانی جوانان: رضا خدری (تهران) بهروز ملکی (خوزستان) علی ارسلان (مازندران) رامین طاهری (خوزستان) علی شریفی (خوزستان) محمد ابراهیمی (کردستان) بابک رزم پوش (مازندران)
سرمربی: احمد پازاج
مربیان منتخب سرمربی با استناد به بند 1 بخش و نظام نامه فنی کشتی کشور انتخاب مربیان تیم ملی: ناصر نوربخش، مجید جهاندیده، بهروز جمشیدی، مهدی شربیانی، حمید باوفا
مربیان منتخب استان ها: تهران 2 مربی – خوزستان 2 مربی – استان های لرستان، قم، فارس، کردستان، خراسان رضوی و هرمزگان هر کدام یک مربی معرفی نمایند.
سرپرست: حسن رنگرز



ارسال شده در : شنبه 18 بهمن 1393 ا 15:43
نویسنده :علی آرمین

مشاركت 3141 نفر كشتي گير،‌مربي ، داور ، سرپرست و دست اندركار در رقابت ها

ثبت مسابقات در کتاب گینس

بزرگترين مسابقات تبليغاتي كشتي جهان از صبح امروز با شركت3141  نفر در 3 رده سني نوجوانان ،‌جوانان و بزرگسالان در 2 رشته آزاد و فرنگي به طور همزمان روي 15 تشك، در ورزشگاه 12 هزار نفري آزادي تهران آغاز و فردا شب به پايان خواهد رسيد.

به گزارش سايت اخبار كشتي ايران www.iwn.ir و به نقل از سايت فدراسیون کشتی، اين رقابت ها با عنوان گرامیداشت دهه مبارک فجر برگزار مي شود.

این مسابقات که برای نخستين بار به ابتکار فدراسیون کشتی ایران و برای حفظ کشتی در المپیک برگزار می شود در کتاب رکوردهای جهان گینس نیز ثبت خواهد شد.

لازم به يادآوري است كه خانم یاکسی رودیکا ماریا عضو هيات رييسه، کمیته پزشکی و دوپینگ اتحادیه جهانی کشتی از کشور ترکیه به عنوان ناظر برای تأیید این مسابقات در سالن این رقابت ها حضور دارد.



ارسال شده در : شنبه 18 بهمن 1393 ا 15:42
نویسنده :علی آرمین

با این رقابت ها، ایران برای حقظ کشتی در جهان جور تمام کشورهای عضو اتحادیه جهانی کشتی را کشید

اتحادیه جهانی کشتی باید هزینه برگزاری این رقابت ها را پرداخت کند

ضعف نماینده اتحادیه جهانی کشتی در انعکاس خبر برگزاری این رقابت ها به سایت اختصاصی اتحادیه 

بزرگترین، پرتعدادترین و منحصر به فردترین مسابقات کشتی جهان که به طور همزمان در سه رده سنی و در هر 2 رشته آزاد و فرنگی از صبح پنج شنبه بر روی 15 تشک در سالن 12 هزار نفری ورزشگاه آزادی تهران آغاز شده نزدیکی های بامداد شنبه به پایان رسید و نفرات برتر مشخص شدند.

به گزارش سایت اخبار کشتی ایران www.iwn.ir در این رقابت ها که بیش از 3 هزار کشتی گیر ، مربی ، داور ، سرپرست و دست اندرکار شرکت داشتند، رکوردی برجای گذاشته شد که می تواند به عنوان یک برگ موفقیت تبلغاتی برای ایران و همچنین اتحادیه جهانی کشتی در راستای حفظ این ورزش در بازی های آلمپیک محسوب شود.

در واقع باید گفت فدراسیون کشتی ایران با برگزاری این رقابت ها و تقبل هزینه سنگین آن و به کارگیری نیروی انسانی پرتعداد، جور بالای 170 کشور عضو اتحادیه جهانی کشتی را کشید و به اعتقاد ما ننادلالوویچ که از همه توان و نفوذ خود در عالم تجارت و دیپلماسی ورزشی استفاده می کند تا به مسوولان کمیته بین المللی المپیک نشان دهد که کشتی از قالب قدیمی و سنتی خود خارج شده و در حال گشترش است، باید تمام هزینه های برگزاری این مسابقات را به ایران پرداخت کند.

با وجو این جالب است که تا زمان انتشار این خبر یعنی نزدیک ظهر شنبه یک خط هم خبر برگزاری مسابقات اوپن ایران که قرار است به خاطر گستردگی در کتاب گینس هم ثبت شود، در سایت اتحادیه جهانی کشتی منعکس نشده بود، این درحالی است که خانم رودیکا ماریا عضو هیات رییسه اتحادیه جهانی کشتی از ترکیه ناظر این مسابقات بود و باید که حداقل وی زمینه این اقدام مهم را فراهم می کرد.

نصافا فدراسیون کشتی که در طول یکی دو ماه گذشته سخت درگیر برگزاری این مسابقات بود که می توان به جرات گفت نخستین تجریه دراین سطح در جهان به شمار می رود، تمام توان و نیروهای متخصص خود را به کار گرفت و با تقبل هزینه ایی سنگین جور کشورهای عضو اتحادیه جهانی کشتی از جمله کشورهای صاحب کشتی را کشتید حال باید دید با چه عکس العملی از سوی ننادلالوویچ رییس اتحادیه جهانی و سایر کشورهای صاحب کشتی جهان مواجه خواهد شد.

ایکاش درطول هفته گذشته متعاقب پوشش خبری گسترده این مسابقات در سایت فدراسیون کشتی و رسانه های داخلی، مسوولان سایت اختصاصی اتحادیه جهانی کشتی هم به شیوه ایی منطقی در جریان رقابت ها و اخبار مربوط به آن قرار می گرفتند تا اخبار بزرگترین مسابقات تبلغاتی کشتی جهان جایش در سایت اتحادیه خالی نباشد.

نفرات برتر کشتی آزاد بزرگسالان : شرکت کننده 336 نفر از 30 استان به شرح زیر است


وزن 57 کیلوگرم:

1. نادر حاج آقانیا از مازندران، 2. مهران رضازاده از مازندران، 3. محسن ملکی از تهران، 3. علی حاج آقانیا از مازندران

وزن 61 کیلوگرم: 

1. حسن مرادقلی از تهران، 2. مهران نصیری از مازندران، 3. عباس دباغی از مازندران، 3. فراد عموزاده خلیلی از مازندران 

وزن 65 کیلوگرم: 

1. میثم حیدری از زنجان ، 2. مجید ساده از خراسان رضوی3. میلاد طهماسبی از گلستان ، 3. غلامرضا عبداله پور از مازندران

وزن 70 کیلوگرم

1. مهدی تقوی از مازندران ، 2. مرتضی گودرزی از مازندران ، 3. حمید الهیان از خراسان شمالی 3. سبحان محمدزاده از مازندران

وزن 74 کیلوگرم:

1. علی قاسمی از تهران ، 2. حسین الیاسی از مازندران ، 3. جعفر قاسمی از مازندران ، 3. کیانوش نادری از مازندران

وزن 86 کیلوگرم:

1. جلال زمان از مازندران2. وحید شاهمحمدی از همدان ،3. رضا بیات از تهران  3. سیاوش پازوکی از مازندران

وزن 97 کیلوگرم:

1. جمال میرزایی از همدان ، 2. عباس طحان از مازندران  ، 3. الیاس بختیاری از البرز ، 3. مهران میرزایی از مرکزی 

وزن 125 کیلوگرم:

1. سیدرضا موسوی از مازندران، 2. شهاب قوره جیلی از تهران ، 3. احمد رسولی از گلستان ، 3. امیرحسین کیانیان از تهران

همچنین در رشته فرنگی و در رده سنی بزرگسالان که با شرکت 329 کشتی گیر از 30 استان و در قالب 31 تیم و با انجام 353 کشتی در سالن 12 هزار نفری برگزار شد، نتایج زیر به دست آمد. 

وزن 59 کیلوگرم: 

1. محسن حاجی پور از مازندران

2. عبدالحمید پاپی از خوزستان

3. حمید خاصی از البرز

3. باقر توکلیان از فارس

وزن 66 کیلوگرم:

1. امین سوری از خوزستان

2. سامان عبدولی از خوزستان 

3. امین برزگز از فارس

3. ابوذر نورزاده از البرز 

وزن 71 کیلوگرم:

1. مهدی زیدوند از خوزستان

2. افشین اسلامی از مازندران

3. جعفر توسلی از فارس 

3. فرشاد بلفکه از لرستان 

وزن 75 کیلوگرم:

1. فرشاد رستمی کیا از خوزستان

2. سجاد فرج پور از مازندران

3. رسول گرمسیری از خوزستان

4. داود رستمی از تهران

وزن 80 کیلوگرم: 

1. یوسف قادریان از البرز

2. مهدی محمدی از البرز

3. هوشنگ جلیلی از اصفهان

3. مهرداد بهرامی از تهران

وزن 85 کیلوگرم:

1. ادریس ابراهیمی از کردستان

2. میلاد مسعودی از مازندران

3. وحید بیدار از اردبیل

3. یداله عرب جعفری از اصفهان 

وزن 98 کیلوگرم:

1. داود گیل نیرنگ از مازندران

2. مهدی زودآشنا از لرستان

3. مهدی عسگری از خوزستان

3. علی علیاری از تهران

وزن 130 کیلوگرم:

1. مسعود نعمت چکانی از خوزستان

2. محمدرضا اکبری از مازندران

3. سعید زرینی از تهران

3. حمید احمدی از تهران 

همچنین در رشته آزاد و در رده سنی جوانان که با شرکت 364 کشتی گیر از 29 استان و در قالب 30 تیم و با انجام 420 کشتی برگزار شد، نتایج زیر به دست آمد. 

وزن 50 کیلوگرم:

1. رحمان رحیم پور از فارس 

2. فرهاد مهرعلی تبار از مازندران

3. مجتبی نوروزصحرائی از تهران

3. سعید اشجعی از تهران

وزن 55 کیلوگرم:

1. خیراله قهرمانی از کرمانشاه 

2. کیوان رستم آبادی از کرمانشاه

3. قاسم حیدری از مازندران

3. وحید کارکن از اردبیل

وزن 60 کیلوگرم:

1. پیمان بیایانی از تهران

2. محمد جعفری از تهران

3. شهاب خلخالی از مازندران

3. فرهاد نوری از تهران

وزن 66 کیلوگرم:

1. سمیر یاوری از تهران

2. رسول خجسته از مازندران

3. عرفان حسن پور از مازندران 

3. مجتبی عبدلی از همدان

وزن 74 کیلوگرم:

1. کامران قاسمپور از مازندران

2. سامان شجاعی از مازندران

3. احمد بذری از مازندران

3. محمدرضا آرش از لرستان

وزن 84 کیلوگرم:

1. اسماعیل محمودی از خراسان رضوی

2. پژمان فضل اله تبار از مازندران

3. علی موجرلو از مازندران

3. آرش نیرآبادی از گلستان

وزن 96 کیلوگرم:

1. هومن قنبری از مازندران

2. معین محمودی از مازندران

3. علی اصغراکبری از مازندران

3. شاهین حاجی میرزایی از کردستان

وزن 120 کیلوگرم:

1. مهرشاد محمدی از مازندران 

2. امیررضا امیری از لرستان

3. امیر تقی لو از تهران

3. محمد مرادی از کرمانشاه

همچنین در رشته فرنگی و در رده سنی جوانان نیز با انجام 353 کشتی، نتایج زیر به دست آمد.

وزن 50 کیلوگرم:

1. مسعود آدینه وند از لرستان 

2. خلیل بهرامیان از تهران

3. مهران حسینی از همدان

3. سلمان سرلک از اصفهان

وزن 55 کیلوگرم:

1. حامد تاب از خوزستان

2. آرمین میرزائی از کردستان

3. سعید رحیمی از فارس

3. میثم دلخانی از فارس

وزن 60 کیلوگرم:

1. مهدی مرادحاصلی از قم

2. کیانوش غضنفریان از مازندران

3. مهدی نوروزی از کهکیلویه و بویراحمد

3. مسعود افتخاری مقدم از خراسان رضوی

وزن 66 کیلوگرم:

1. بهنام افشار نیک از تهران

2. حسین اسدی از خوزستان

3. مهران داداشی از گیلان

3. علی اکبر محمدی از خراسان شمالی

وزن 74 کیلوگرم:

1. بهروز هدایت از کرمانشاه

2. مهدی محمدزاده از مازندران

3. سهیل رئیسی از البرز

3. نیما اسماعیلی از تهران

وزن 84 کیلوگرم:

1. علی هاشمی از لرستان 

2. عرفان نعمتی راد از تهران

3. آرمان جوادی از ایلام

3. میلاد قنواتی نسب از فارس 

وزن 96 کیلوگرم:

1. علی اکبر حیدری از قم

2. میلاد سلیمی وند از کردستان

3. علی خلیل زاده از مازندران

3. سهیل کهن سال از خوزستان 

وزن 120 کیلوگرم:

1. محمدحسین رحیم زاده از تهران

2. امیرحسین حاجی پور از مازندران

3. سجاد جلیلیان از کرمانشاه

همچنین در رشته آزاد و در رده سنی نوجوانان که با شرکت 369 کشتی گیر از 31 استان و در قالب 31 تیم و با انجام 430 کشتی برگزار شد، نتایج زیر به دست آمد. 

وزن 42 کیلوگرم:

1. مهدی عشقی از مازندران

2. امیرمحمد یزدانی از مازندران

3. یوسف سلیمانی از خراسان رضوی

3. اشکان همتی از تهران

وزن 46 کیلوگرم: 

1. امیر پرسه از مازندران

2. احمد شعبانی از لرستان

3. محمدرضا پورحسنی نژاد از تهران

3. علیرضا کشاورز از فارس

وزن 50 کیلوگرم:

1. امیرحسین گرامی از مازندران

2. علیرضا یزدانی از مازندران

3. رضا علیجان زاده از مازندران

3. سجاد ترغو از خراسان رضوی

وزن 54 کیلوگرم:

1. امید منصوری از تهران

2. پوریا ترابی از تهران

3. سیدمهدی کریمی از مازندران

3. محمد طالبی از تهران

وزن 58 کیلوگرم:

1. حیدر قربانی از تهران

2. عارف کاظمی از گیلان

3. امیرحسین کاوسی از مازندران

3. علیرضا قاسمی از تهران

وزن 63 کیلوگرم:

1. احمد مهدی زاده از مازندران

2. وحید حاجیان از کردستان

3. فرشید عثمانی از کردستان

3. حسن شاکری از مازندران 

وزن 69 کیلوگرم:

1. الیاس طریق از گیلان

2. سیدسجاد سیدی از بوشهر

3. زمان تقی زاده از گیلان 

3. مهیار فیض الهی از البرز

وزن 76 کیلوگرم:

1. محمدحسین کرمی از کرمانشاه 

2. علی اکبری از مازندران

3. امیرحسین شیور از مازندران

3. علی فخاری از مازندران

وزن 85 کیلوگرم:

1. میثم عبدی از تهران

2. سیدمیثم طباطبائی از تهران

3. رضا ارجی از خراسان رضوی

3. ابوالفضل هاشمی از مازندران

وزن 100 کیلوگرم:

1. مرتضی فتاح زاده از تهران

2. امیرحسین فرساد از گیلان

3. سینا شاکری از مازندران

3. مهدی هاشمی از مازندران

همچنین در رشته فرنگی و در رده سنی نوجوانان که با شرکت 361 کشتی گیر از 29 استان و در قالب 29 تیم و با انجام 380 کشتی برگزار شد، نتایج زیر به دست آمد: 

وزن 42 کیلوگرم:

1. مهدی قربانی از قم 

2. محمد حسینوند از خوزستان

3. امید علیائی از اردبیل

3. وحید هیکی از خوزستان

وزن 46 کیلوگرم:

1. میثم رضائی نژاد از لرستان

2. فرزاد غیبی از خوزستان

3. اصغر حسینوند از خوزستان

3. رضا مایلی از تهران

وزن 50 کیلوگرم:

1. حجت اله اسمعیلی از فارس

2. حامد رضائی از خوزستان 

3. مهرداد دیناروند از خوزستان

3. حسین جاویدی از فارس

وزن 54 کیلوگرم:

1. حسین مباشر امینی از گیلان

2. محمد ثابت قدم از خراسان رضوی 

3. رضا جمالی منش از خوزستان 

3. علی شاه قله از قم

وزن 58 کیلو گرم:

1. امین کاویانی نژاد از خوزستان

2. عباس مقدسی از خراسان رضوی

3. امیرحسین کرولی از همدان 

3. شهریار عزیزی از لرستان 

وزن 63 کیلوگرم:

1. محمد رستمی از فارس

2. مهران سعادتی فر از خوزستان

3. ولی اله غلامی از مازندران

3. مجتبی روحی از مازندران

وزن 69 کیلوگرم:

1. عزیزاله علیزاده از مازندران

2. آرمان پاپی از خوزستان

3. ابوذر رئیسی از خوزستان

3. هادی ساروی از مازندران

وزن 76 کیلوگرم:

1. حسین فروزنده از اردبیل

2. سینا جلیلی از آذربایجان شرقی

3. حمیدرضا بادکان از تهران

3. محمدرضا قنبرزاده از مازندران

وزن 85 کیلوگرم

1. حسین مهدی نژاد از مازندران

2. احمدرضا رازانی از لرستان

3. سیدمحمدحسین طالبیان از تهران 

3. محمدعلی مناعی از تهران

وزن 100 کیلوگرم:

1. علی قاسمی از مازندران

2. سیدسجاد موسوی از خراسان رضوی

3. نویداله قلی نوه سی از آذربایجان شرقی

3. عرفان خدایاری از تهران



ارسال شده در : دو شنبه 14 بهمن 1393 ا 23:52
نویسنده :علی آرمین

این کلینیک از ساعت 9:30 تا 12 در سالن شهدای هفتم تیر برگزار خواهد شد

کمیته داوران استان تهران به منظور به روز کردن داوران بین المللی و ممتاز ملی این استان، روز پنج شنبه هفته جاری در سالن شهدای هفتم تیر تهران یک کلینیک بازاموزی مقررات برگزار می کند.

این کلینیک توجیهی به صورت بصری (نمایش فیلم) با آنالیز فنون همراه خواهد بود.

لازم به یادآوری است  که تمامی داوران برای ایجاد بانک اطلاعاتی کمیته داوران می بایست اصل دفترچه داوری، یک قطعه عکس 4*3 پشت نویسی شده ،کپی آخرین مدرک تحصیلی و شماره کارت عابر بانک خود را به همراه داشته باشند.



گفته می شود، دیر اقدام کردن برای اخذ ویزا، علت اصلی بوده است

نخستین جلسه این کمیسیون قرار بود طی روزهای 24 و 25 دی ماه جاری با حضور نناد لالاوویچ برگزار شود

پیش از این 2 نیز مدرس ایرانی به خاطر بی توجهی و کج سلیقگی مسوولان فدراسیون کشتی از شرکت در کلینیک بازآموزی مدرسان اتحادیه جهانی کشتی باز ماندند

حمید سوریان دارنده 6 مدال طلای جهان و یک طلای المپیک که در کنگره اخیر اتحادیه جهانی کشتی که در خلال رقابت های جهانی 2014 در تاشکند ازبکستان به عنوان یکی از اعضای کمیسیون قهرمانان اتحادیه انتخاب شد، به خاطر دیر اقدام کردن فدراسیون کشتی برای اخذ ویزا از شرکت در نخستین جلسه رسمی این کمیسیون در لوزان سوییس باز ماند.

به گزارش سایت اخبار کشتی ایران www.iwn.ir این جلسه قرار است طی روزهای 24 و 25 دی ماه جاری با حضور نناد لاوویچ رییس اتحادیه جهانی کشتی و سایر اعضای کمیسیون برگزار شود.

براساس سرفصل های اعلام شده قرار است مسائل متعددی از جمله فراهم کردن امکانات رفاهی درخلال رقابت های مهم بین المللی ، قاره ای ، جهانی و المپیک برای کشتی گیران ، مربیان و داوران، ترانسپورت در خلال رقابت ها، تدارک سالن های مناسب برای گرم کردن قهرمانان در کنار سالن اصلی مسابقات، برنامه ریزی برای جذب قهرمانان طراز اول جهان برای فعالیت در مدیریت کلان کشتی در جهان، ترغیب قهرمانان با هدف مشارکت در تلاش جهانی برای جذاب تر شدن کشتی، شرکت قهرمانان در افزایش تبلیغات برای گسترش کشتی در سراسر جهان ، پیشنهادات ارایه شده در خصوص مقررات و قوانین حاکم بر مسابقات مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

گویا حمید سوریان هم پینشهاداتی را آماده کرده بود که در این کمیسیون به کمیسیون و لالوویچ ارایه دهد و در ضمن قرار نیز بود وی به عنوان یکی از اعضای این کمیسیون در جلسه مشترک با نمایندگان کمیته بین المللی المپیک در خصوص نقش قهرمانان در گسترش ورزش در جهان نیز شرکت کند.

از قرار معلوم دیر اقدام کردن برای اخذ ویزا علت اصلی بازماندن حمید سوریان از حضور در نخستین جلسه کمیسیون قهرمانان اتحادیه جهانی کشتی بوده است، چراکه نامه دعوتی از سوی رییس کمیسیون به موقع و در زمان مناسب به فدراسیون کشتی ارسال و تمامی اقدامات لازم نیز برای دریافت ویزا، رزرو هتل ، ترانسپورت از فرودگاه به محل اقامت از قبل صورت گرفته بود.

البته براساس مصوبه اتحادیه جهانی کشتی هزینه بلیت رفت و برگشت به اضافه هزینه هتل که روزانه بالغ بر 150 یورو است، به عهده فدراسیون کشتی ایران بود.

به هر صورت یکبار دیگر ایرانی ها شرکت در یکی از نشست های مهم اتحادیه جهانی کشتی را از دست دادند و هیچ دلیلی هم برای توجیه عدم اعزام حداقل حمید سوریان به شرکت در این کمیسیون قابل قبول نمی باشد .

یادمان نرفته است که همین یکی دو ماه پیش نیز 2 مدرس ایرانی دعوت شده از سوی اتحادیه جهانی کشتی برای شرکت در کلینیک باز آموزی مدرسان اتحادیه در فرانسه به خاطر ایرادات نامربوط و ناآگاهانه تصمیم گیرندگان فدراسیون کشتی از حضور در این کلینیک بازماندند.

به نظر می رسد، گویا فقط باید نام اعضای تیم حاکم بر دایره مدیریتی فدراسیون کشتی در فهرست نفرات اعزامی به مراکز آموزشی یا تصمیم گیری اتحادیه جهانی کشتی باشد تا ویزاها به موقع صادر ، بلیت ها با زمان مناسب تهیه شوند و هیچ مشکلی هم برای اعزام به وجود نیاید.



ارسال شده در : دو شنبه 13 بهمن 1393 ا 23:48
نویسنده :علی آرمین
مسلم مرادی کشتی گیر نوجوان فرنگی کردستانی در رقابت های بین المللی کشتی جام یادگار امام (ره) صاحب مدال برنز شد.
کشتی گیر نوجوان فرنگی کردستانی مدال برنز را بر گردن آویخت

به گزارش پایگاه خبری اداره کل ورزش جوانان استان کردستان ،رقابت های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان جام یادگار امام (ره) روزهای 9 و 10 بهمن ماه در سالن شهید بهشتی شهر مشهد مقدس برگزار شد.

 

بر اساس این گزارش ، 14کشور بلغارستان، گرجستان، هند، قزاقستان، آذربایجان، بنگلادش، قرقیزستان، کره شمالی، ترکمنستان، اوکراین، روسیه، ارمنستان ، عراق و ایران به مدت دو روز به رقابت پرداختند.
 
در رشته کشتی فرنگی مسلم مرادی کشتی گیر نوجوان کردستانی موفق شد در وزن 76 کیلوگرم بعد از سید محمد چوبچیان و محمدرضا رضایی ورزشکارانی از کشورمان مدال برنز این دوره از رقابت ها را به خود اختصاص دهد.
 
در نتیجه تیمی رشته کشتی فرنگی ایران با 97 امتیاز قهرمان این رقابت ها شد و کشورهای گرجستان با 46 امتیاز و ارمنستان با 43 امتیاز به ترتیب سکوهای دوم و سوم را کسب کردند.
 
گفتنی است طبق اعلام فدراسیون کشتی رقابت های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان جام یادگار امام (ره) با توجه به حضور و تعداد تیم های شرکت کننده در بین 3 تورنمنت برتر دنیا قرار دارد.


ارسال شده در : چهار شنبه 19 بهمن 1393 ا 22:41
نویسنده :علی آرمین

اهمیت خواب در بالا رفتن عملکرد ورزشکاران حرفه ایی

زمانی که ما در خواب هستیم چه اتفاقاتی در بدن ما می افتد؟

مترجم و تدوین عزیزاله اطاعتی

لری کمپ، دارنده 3 مدال طلا و یک برنزکشتی آزاد جهان و 4 مدال جام های جهانی در دهه 1970 و 1980 میلادی از امریکا و یکی از محققان و کارشناسان علوم ورزشی کمیته ملی المپیک این کشور، اهمیت خواب برای ورزشکاران به ویژه اهالی کشتی این کشور را مورد توجه قرار داده است.

وی در حال حاضر یکی از اساتید ایجاد انگیزه ( motivation ) در کمیته ملی المپیک امریکاست که هنر اصلی وی نیز سخنرانی برای ورزشکاران حاضر در مرکز آماده سازی کمیته ملی امریکا در کلرادو اسپرینگیز  (Colorado Springs)است.

لری کمپ در مقاله ایی که مدتي پيش در سایت اختصاصی فدراسیون کشتی امریکا به چاپ رسیده، از اهمیت خواب کافی برای کشتی گیران و ورزشکاران به عنوان یک عامل مهم برای دستیابی به موفقیت ها سطح بالا نام برده است که شاید آگاهی از مفهوم کلی آن برای ورزشکاران به ویژه کشتی گیران جوان و حتی رده بالای ما، خالی از لطف نباشد.

برگردان مطلب نوشته شده به وسیله وي که به اجبار با کمی هم ویرایش همراه است برای استفاده علاقه مندان به شرح زیر است .

آیا شما به اندازه کافی می خوابید ؟

با یک برنامه پرترافیکی که ما در طول روز داریم و اکثر اوقات هم تا دیر وقت گرفتار انجام این برنامه ها هستیم، یک خواب کافی و عمیق می تواند کاملا خستگی روزانه ناشی از کارهای مختلف از جمله تمرینات آماده سازی و حتی شرکت در مسابقات را از تن به در کند.

خواب طولانی و عمیق چنان نقشی در بهبود شرایط کشتی گیران و قهرمانان بازی می کند که حتی می تواند، روند بازی را به نفع آنها تغییر دهد و به همین خاطر در اصطلاح از آن به عنوان تغییر دهند بازی نیزنام برده می شود.

لری کمپ می گوید: شواهد بسیاری در تاکید موضوع تاثیر خواب کافی بر روی عملکرد جسمانی و کیفیت فنی ورزشکاران وجود دارد که یکی از معروف ترین آنها مربوط به تحقیق خانم " ما چه ری " ( ا (Cheri Mah از محققان دانشگاه استنفورد در کالیفورنیا امریکاست.

در این تحقیق آمده است، از زمانی که ورزشکاران تحت نظر "ما چه ری" که در تحقیق مشارکت داشتند، ساعت خواب شبانه خود را تا 10 ساعت بالا برده اند، توانایی های جسمانی و عملکرد فنی آنها با پیشرفت قابل توجهی همراه بوده است .

در واقع این تحقیق ثابت کرده است که عملکرد ورزشکارانی که مدت ساعت خواب شبانه شان را به 10 ساعت می رسانند، توانایی خود را نیز به میزان قابل توجهی افزایش می دهند.

در مقابل طبیعی است که اختلال در ساعات خواب شبانه، تاثیر منفی و مخرب بر توانایی ها فیزیکی ورزشکاران را به همراه خواهد داشت .

چرا خواب کافی در برنامه های ورزشکاران مهم است؟ 

افزایش ساعت خواب شبانه و رساندن زمان آن به سطح کافی، باعث افزایش شاخص های تعیین کننده در پیروزی های ورزشی مانند تمرکز، استقامت، قدرت ، رشد عضلات و بازسازی توان می شود.

به راستی زمانی که ما درحال خواب هستیم چه اتفاقاتی در سیستم بدن ما می افتد؟

تنظیم ریتم یا همان ساعت بیولوژیکی بدن برای فعالیت منظم در طول 24 ساعت، یکی از مهمترین اتفاقی که براثر خواب کافی می افتد.

زمانی که ساعت داخلی بدن مرتب کار می کند، ورزشکار احساس آرامش کرده و نیازی به کوک کردن ساعت برای بیدار شدن در زمان مشخص نمی بیند.

ساعت بیولوژیکی یا همان ریتم بدن به خودی خود تنظیم می شود و همین امر نیز تا ورزشکار هر روز به موقع بیدار شده و آماده فعالیت های سخت جسمانی و آماده سازی بشود.

در این خصوص لری کمپ می گوید: خوابی که مورد نظر ماست، همان خواب عمیق است، خوابی که حداقل 6 ساعت بدون قطع شدن تداوم داشته باشد، این بدان معناست که ورزشکار نباید در این مدت به دفعات بیدار، از رختخواب خارج شده،  استحمام کند و دوباره به رختخواب بازگردد، این شرایط اگر 10 ساعت هم ادامه داشته باشد، بی تاثیر خواهد بود.

زمانی که خواب شبانه ورزشکار با بی نظمی همراه می شود و وی نمی تواند به مدت کافی و عمیق بخوابد، ریتم یا همان ساعت بیولوژیکی بدن او به هم خورده و باعث اختلال سوخت ساز می شود که حاصلی جز توقف رشد شاخص های تعیین کننده بدن را به دنبال نخواهد داشت .

کاهش توان جسمانی ، استرس بیشتر برای وزرشکار در آستانه حضور در رقابت ها مهم یک فاجعه است که اختلال در ساعت خواب شبانه یکی از عوامل مهم تاثیر گذار در این اتفاق نا خوشایند است .

در واقع زمانی که یک ورزشکار از داشتن خواب کافی و مناسب برخوردار نیست، در معرض خطر کاهش جدی توانایی ها و عملکرد کلی جسمانی قرار گرفته و تمرکزشبرهم می خورد که این یعنی بالا رفتن احتمال آسیب دیدگی .

10 ساعت خواب شبانه در چرخه مناسب، بدین معناست که بدن در شرایطی قرار بگیرد که بتواند هورمون های لازم برای رشد عضلات و استخوان ها را تولید و زمینه تقویت سیستم کلی بدن ورزشکار را فراهم کند.

در این میان ورزشکاران می توانند از فواید خواب، از طریق خواب های کوتاه مدت 15 الی 20 دقیقه ایی که در اصطلاح به قدرت چرت معروف است، هم بهره مند شوند.

گاهی اوقات در پایان یکی از همین چرت ها، چنان احساس سرحالی به ورزشکار دست می دهد که احساس می کند از لحاظ بدنی آماده شروع فعالیت های ورزشی یا تمرینات آماده سازی خود  است .

در واقع خواب به 2 طریق بلند مدت 10 ساعته شبانه و خواب های کوتاه (چرت) در ابعاد مختلف به بدن ورزشکاران کمک می کند، اول اینکه دامنه گسترش عملکرد بدن مانند ایجاد هماهنگی لازم بین دست ها و چشم را فراهم می کند و دوم هم به ریکاوری ( بازپروری ) ورزشکاران پس از فعالیت های شدید بدنی ازجمله مسابقات کمک می کند.

تمامی ورزشکاران می توانند از این 2 دستاورد مهم خواب در بالاتر بردن دامنه عملکردشان در رشته های خود بهره مند شوند.

اهمیت خواب در ورزش سال هاست که برای مربیان و ورزشکاران آشکار شده است و در همین راستا بسیاری از تیم های ورزشی حرفه ایی در بهبود کیفیت و عملکرد ورزشکاران خود از توصیه های محققان مربوط به خواب استفاده های زیادی برده اند.

دکتر "چارلزکیسلر" مدیر بخش خواب درمانی دانشکده پزشکی دانشگاه هاروارد امریکا از جمله افراد صاحب نامی است که توصیه ها و نظرات وی مورد توجه مربیان و ورزشکاران مطرح بسیاری قرار دارد.

کمیته ملی المپیک امریکا پس از اینکه نظرات اثبات شده مارک روزه کیند (Mark (Rose kind دانشمند سابق سازمان ناسا و متخصص خواب این سازمان را مورد مطالعه قرار داد، تصمیم گرفت از سال 2005 میلادی به طور جدی توصیه های وی در خصوص خواب را در اردوهای آماده سازی ورزشکاران المپیکی، پیاده کند.

در راستای پیاده شدن تئوری های مارک روزکیند، تخت ورزشکاران از 2 طبقه به یک طبقه تغییر کرد به این خاطر که جابه جا شدن ورزشکاران باعث بیداری یکدیگر نشود.

پرده ها تعویض و کلفت تر شدند تا از نفوذ نور به اتاق ها جلوگیری شود و تمامی ساعت های زنگ دار نیز از اطراف ورزشکاران دور شد تا آن ها بدون مزاحمت و سرو صدا بتوانند در محیطی ساکت و آرام خوابی عمیق را تجربه کنند.

به دنبال این اتفاق روزه کیند و همکارانش ساعت خواب حاضران در اردوهای آماده سازی بازی های المپیک امریکا را از 5 الی 7 ساعت به 9 و درنهایت 10 ساعت تغییر دادندکه اکنون به یک قانون تبدیل شده است.

از آن زمان به بعد تمامی ورزشکارانی که در اردوهای آماده سازی کلرادو اسپرینگز شرکت کرده اند این توصیه روزه کیند هم را به خاطر می سپارند که ورزشکاران باید به همان اندازه که به تغذیه و تمرینات سخت اهمیت می دهند باید به خواب کافی نیز توجه داشته باشند.



درباره وب

کارشناس تربیت بدنی ودکتری مدیریت ازدانشگاه تهران 1-مربی درجه 2ازجنوب غرب تهران ومربی کشتی تهران وکرج ونظرآباد 2-مربی درجه 2ژیمناستیک 3-داور فوتبال ,والیبال 4-مربی آمادگی جسمانی وشرکت درکنفرانس آسیایی تهران درمورد آمادگی تیم های ورزشی5-مدرس دانشگاه آزاداسلامی وعلمی کاربردی درشرق تهران toofanlight@yahoo.com
Power Ranking

Power Ranking

پاور رنکینگ به تاریخ 10 اکتبر:
1. Brock Lesnar
2. John Cena
3. Seth Rollins
4. Dean Ambrose
5. Dolph Ziggler
6. Randy Orton
7. The Usos
8. Sheamus
9. Aj Lee
10. Paige
امکانات وب
ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 40
بازدید دیروز : 72
بازدید هفته : 118
بازدید ماه : 112
بازدید کل : 14732
تعداد مطالب : 286
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

Alternative content