کشتی کامیاران
Hell In A Cell 2014
Night Of Champions 2014



( تاریخ برگزاری :26 اکتبر ( 5 آبان
: مسابقات ثبت شده
John Cena --- Dean Ambrose
Seth rollins --- Cena VS Ambrose Winner
: مسابقات احتمالی
Aj Lee --- Brie Bella
Rusev --- Shamus
Goldust & Stardust --- Usos
Hell In A Cell 2014 Timer :


John Cena --- Brock Lesnar
Seth Rolins --- Roman Reigns
Shamus --- Cesaro
Dust Brothers --- Usos
The Miz --- Dolph Zigler
Rusev --- Mark Henry
صفحه اصلی عناوین مطالب آر اس اس آرشیو تماس با ما پروفایل طراح قالب
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کشتی کامیاران و آدرس koshti.kamyaran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قهرمانان فعلی




World Heavyweight Champion
Brock Lesnar




Intercontinental Champion
Dolph Zigler





United States Champion
Shamus






Tag Team Champions
Dust Brothers





WWE Divas Champion
Aj LEE


ارسال شده در : جمعه 13 تير 1394 ا 19:23
نویسنده :علی آرمین

 

تغذیه پس از ورزش, رژیم غذایی ورزشکاران,ورزش

 

 
بعد از ورزش چه مواد غذایی را باید بخورید و سراغ چه خوراکی هایی نروید. این موضوع بحث امروز ما است که سراغ چه نوع از ماده های غذایی می توانیم برویم و بخوریم. شما ممکن است برنامه ورزشی درستی را دنبال کنید اما برنامه غذایی غلطی داشته باشید. پس بهتر است بعد از ورزش به این مواد غذایی نزدیک نشوید.


هر چیزی که فورا بعد از ورزش مصرف می کنید، خیلی مهمتر از مواد غذایی است که بقیه روز می خورید. متخصصان می گویند، برای اینکه یک وعده غذایی کامل بعد از ورزش داشته باشید باید کربوهیدرات پیچیده، آب و کمی پروتئین را با هم ترکیب کنید. بدن شما تمایل دارد تا از گلوکز به عنوان سوخت تمرین استفاده کند، پس وقتی تمرینات شما تمام می شود باید مواد غذایی مصرف کنید که سطح قند خونتان را به تدریج بالا ببرد.

در ادامه به شما میگوئیم که بعد از تمرینات ورزشی چه چیزهایی نباید بخورید:

 

ورزش, تغذیه ورزشی, تغذیه پس از ورزش

 

پنیر
یکی از مواد غذایی که بعد از ورزش نباید بخورید پنیر است. چربی بالای پنیرهای فرآوری شده چیزی نیست که بعد از یک مایل دویدن بخورید. به این دلیل که پنیر مقدار زیادی چربی های اشباع شده و نمک دارد. اگر هوس یک میان وعده نمک دار کرده اید، کمی چیبس سویا که با پنیر طعم دار شده است بخورید.

 

-----------------------------------------------------

 

  مواد غذایی مضر پس از ورزش, مواد غذایی مفید پس از ورزش, تغذیه پس از ورزش

 

نان
نشاسته موجود در نان به سرعت به شکر تبدیل می شود، و بدن شما بعد از ورزش به این نیاز ندارد بلکه باید مواد مغذی دریافت کند. اگر میخواهید نان بخورید ، یک تکه کوچک نان گندم بخورید و نان سفید را از لیستتان حذف کنید.

-----------------------------------------------------

 

تغذیه پس از ورزش,ورزش, مواد غذایی مفید پس از ورزش

 

میلک شیک
از نوشیدنی هایی که پس از ورزش از خوردن آن باید امتناع کنید میلک شیر است.

اسموتی ها نوشیدنی های خوبی هستند، به جز اینکه باید مطمئن شوید که چه چیزی داخل مخلوط کن میریزید. اگر میلک شیک با میوه درست شود، شکر بالایی خواهد داشت، به جای میوه ، از بادام، شیر معمولی و یا حتی چای سبز استفاده کنید.

 -----------------------------------------------------

 

ورزش, مواد غذایی مفید پس از ورزش, تغذیه پس از ورزش

 

 

گوشت فرآوری شده
بعد از تمرینات ورزشی ایروبیک خوردن یک ساندویچ کالباس خیلی خوب به نظر میرسد، اما گوشت های فرآوری شده چربی و نمک زیادی داشته و هضم را کند می کنند. بیکن، کالباس و سوسیس رگه های چربی دارند، پس به جای آن یک ساندویچ مرغ پخته بخورید.

 -----------------------------------------------------

  مواد غذایی مضر پس از ورزش, مواد غذایی مفید پس از ورزش, تغذیه پس از ورزش

 

غلات
غلات یکی دیگر از مواد غذایی است که بعد از ورزش نباید مصرف کنید.

غلات خیلی وسوسه برانگیز هستند. اگرچه سالم به نظر میرسند اما برخی از انواع غلات شکر زیادی دارند بخصوص اگر تصفیه شده باشند. چیزی که شما نیاز دارید این است که نصف فنجان گرانولای کم شکر را با میوه و آجیل (بدون اضافه کردن شکر) مخلوط کرده و میل کنید. می توانید مقدار خیلی کمی هم سرشیر به آن اضافه کنید.

-----------------------------------------------------

 

تغذیه پس از ورزش,مواد غذایی مضر پس از ورزش, مواد غذایی مفید پس از ورزش

 

 

نوشیدنی های میوه ای
یکی دیگر از مواد غذایی که پس از ورزش از آن منع می شوید نوشیدنی های میوه ای هستند. نوشیدنی های میوه ای شکر خیلی زیادی داشته و سطح قند خون را بالا می برند. اگر هوس همچین چیزی کرده اید، بعد از ورزش آب یا یک لیوان چای گیاهی سرد بنوشید. یا یک لیوان آب نارگیل که طبیعی و سالم است را امتحان کنید.

 -----------------------------------------------------

 

تغذیه پس از ورزش,ورزش, مواد غذایی مفید پس از ورزش

 

 

تخم مرغ
تخم مرغ به دلیل اینکه حاوی پروتئین و کولین (مفید برای قلب) است یک میان وعده عالی بعد از تمرینات ورزشی به نظر می رسد، اما بهتر است از خوردن تخم مرغ سرخ شده مثل نیمرو و املت پرهیز کنید، چون وقتی تخم مرغ در روغن سرخ می شود ،پس تخم مرغ پخته بخورید.

-----------------------------------------------------

 

تغذیه پس از ورزش, رژیم غذایی ورزشکاران,ورزش

 

سبزیجات نپخته
سبزیجات خام پر از مواد مغذی هستند اما فاقد این توانایی هستند که شما را بعد از ورزش با انرژی نگه دارند. اگر ماهیچه های شما دچار ساییدگی یا پارگی شده اند، به خوراکی قابل توجهی نیاز دارید که آنها را ترمیم کرده و سوخت و سازتان را به کار بیاندازد. متخصصان تغذیه توصیه می کنند که به سبزیجات پروتئین اضافه کنید.

گردآورنده :فردین احمدی

 



سفر تیم کشتی فرنگی ایران به دلیل صادر نشدن روادید به جام کوربی امریکا لغو شد

با لغو سفر تیم ایران، ابن جام هم برگزار نمی شود

فدراسیون کشتی از اعزام نشدن تیم منتخب کشتی فرنگی ایران به جام کوربی آمریکا، به دلیل صادر نشدن روادید خبر داد.

به گزارش سایت اخبار کشتی ایران www.iwn.ir براین اساس، گفته می شود، مسئولان فدراسیون کشتی آمریکا اعلام کرده اند که سفارت این کشور در دوبی به دلیل اختلال در سیستم‌شان نمی‌تواند تا یک هفته‌ آینده برای هیچ فردی ویزا صادر کند، بنا‌بر‌این سفر تیم منتخب کشتی فرنگی به آمریکا برای شرکت در جام دیوید کوربی لغو می شود.

تیم کشتی ایران برای حضور در مسابقاتی با نام جام جاکوب کوربی کشتی‌گیر فقید آمریکایی، قرار بود 27 ژوئن امسال (6 تیر) با دعوت فدراسیون کشتی آمریکا و مسئولان برگزاری این جام در شهر ایلینوی آمریکا شرکت کند و بنا بود تمام هرینه‌های این سفر به غیر از هزینه رفت و آمد بر عهده میزبان باشد، که بنا به اعلام مسئولان برگزاری این مسابقات با توجه به لغو سفر تیم ایران، این تورنمنت نیز برگزار نخواهد شد.

این مسابقات قرار بود به خاطر بزرگداشت جاکوب کوربی پسر دیوید کوربی رییس کمیسیون پزشکی فدراسیون جهانی کشتی برگزار شود که مشکلات صدور ویزا از سوی سفارت امریکا در دوبی مانع اعزام تیم ایران به این کشور و شرکت در تورنمنت مذکور شد.

جاکوب کوربی یکی از اعضای تیم ملی کشتی فرنگی امریکا بود که در سال 2010 به طور غیر منتظره و در سن 25 سالگی درگذشت و از آن سال همه ساله مسابقاتی هر چند تیم به تیم با تیم های خارجی برای بزرگداشت وی برگزار می شود.

جام کوربی امریکا- کشتی فرنگی



ارسال شده در : سه شنبه 10 تير 1394 ا 23:28
نویسنده :علی آرمین

كتاب متدولوژي تمرينات كشتي تاليف ناصر نوربخش يكي از مربيان نام آشناي كشتي فرنگي كه سابقه سرمربي گري تيم هاي ملي نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان ايران را نيز در كارنامه خود دارد منتشر شد.

به گزارش سايت اخبار كشتي ايران www.iwn.ir نوربخش در اين كتاب به بررسی مبانی روش شناسی طراحی تمرینات کشتی كه اين روزها به يكي از موضوعات مهم مجامع علمي كشتي مبدل شده ، پرداخته است .

نوربخش پيش از اين كتاب اموزش كشتي فرنگي را كه در آن به شيوه هاي نوين اموزش پرداخته شده ، منتشر كرده است .

نوربخش كه داراي مدرك كارشناسي ارشد است، در حال حاضر به عنوان مربي تيم ملي كشتي فرنگي بزرگسالان فعالي مي كند.

كشتي فرنگي – ناصر نوربخش- ‌متدولوژي



ارسال شده در : سه شنبه 10 تير 1394 ا 22:54
نویسنده :علی آرمین

فرناز پناهی زاده نخستین زن ایرانی است که به یکی از کمیسیون های فدراسیون جهانی می پیوندد

فرناز پناهی زاده مسوول روابط بین الملل فدراسیون کشتی ایران به عضویت کمیسیون زنان و ورزش فدراسیون جهانی کشتی پذیرفته شد.

به گزارش سایت اخبار کشتی ایران www.iwn.ir این امر به دنبال فعال شدن ایران در کشتی با کمربند مردان و زنان ( آلیش ) اتفاق افتاده که اخیرا تحت پوشش فدراسیون جهانی کشتی قرار گرفته و ریاست تشکیلات آسیایی آن نیز به عیسی مومنی از ایران واگذار شده است.

خبر پذیرش فرناز پناهی زاده به عضویت کمیسیون ورزش بانوان فدراسیون جهانی در سایت اختصاصی این فدراسیون منتشر شده که نظر مساعد و حمایت های نناد لالوویچ رییس فدراسیون جهانی را نیز به همراه داشته است.  

پناهی‌زاده در این خصوص گفته است که کشتی ورزش ملی ایران است و در طول تاریخ مردان و زنان ایرانی همیشه کشتی را دوست داشته اند و این رشته در اعماق وجود اسطوره‌های کشتی بوده است.

وی افزود: مطمئنم همکارهای همه اعضای کمیسیون می‌تواند شرایطی را به وجود بیاورد که باعث پیشرفت کشتی در جهان شود.

کمیسیون زنان و ورزش 13 عضو دارد که ریاست آن به عهده رودیکا ماریا یاکسی از ترکیه است و مسوولیت این کمیسیون بررسی و تحلیل پیشرفت کشتی بانوان در سراسر جهان است.

سایت اخبار کشتی ایران ضمن تبریک به خانم فرناز پناهی زاده امیدوار است پیوستن وی به کمیسیون ورزش و زنان فدراسیون جهانی کشتی مقدمه ایی برای حضور زنان توانمند ایران در بحش های مهم تصمیم گیری این فدراسیون باشد.

کشتی بانوان – فدراسیون جهانی کشتی



ارسال شده در : جمعه 6 تير 1394 ا 17:32
نویسنده :علی آرمین

توصیه هایی در مورد شکستن گوش کشتی گیران 

گوش کشتی گیران معروف است به بدشکلی گوش بیرونی معمولا" ناشی از ضربه گوش  گفته می شود ولی از علل دیگر آن التهاب و عفونت گوش نیز می باشد.

وقتی گوش بدلیل ضربه یا التهاب آسیب می بیند عروق آن ناحیه از گوش خونریزی کرده  و باعث جدا شدن پوست از غضروف گوش می گردد و ایجاد حفره ای برای تجمع خون ( هماتوم) می شود. اگر تجمع خون و التهاب یا عفونت غضروف در مدت زمان مقتضی تشخیص داده نشود و لخته خون تخلیه نگردد ، با فشاری که لخته حجیم خون روی غضروف گوش می آورد باعث مرگ قسمتی از غضروف می گردد و لخته خون نیز به مرور زمان تغییر ماهیت داده و به اصطلاح ارگانیزه شده تبدیل به بافت اسکار می شود که پوست و غضروف را  ضمن پر کردن گودی لاله گوش باعث جمع شدگی بافت در آن ناحیه می گردد بطوریکه ظاهری شبیه به " گل کلم " ایجاد میکند که تغییر شکلی دائمی می باشد.

بدنبال حلقه انداختن به لاله گوش نیز ممکن است در اثر ایجاد التهاب "گوش شکسته " ایجاد شود.

در صورت ضربه به لاله گوش و تغییر رنگ و تورم نرم که نشانه تجمع خون زیر پوست آن ناحیه می باشد اولین اقدام قرار دادن گاز یا پارچه ای تمیز روی گوش مجروح و فشردن مستقیم می باشد و باید سریعا" به پزشک مراجعه شود. پزشک تحت شرایط استریل با ایجاد برش کوچکی لخته خون را تخلیه و زخم را شستشو می دهد  و در صورت صلاحدید لوله باریکی جهت تخلیه خون باقیمانده زیر پوست گوش در محل تجمع لخته خون قرار میدهد سپس برای اطمینان خاطر از حذف فضای ایجاد شده  که لخته خون در آنجا جمع شده بود با بخیه ای پوست را به غضروف می چسباند و سپس   به اصطلاح  به صورت " ساندویچی " پانسمان میکند یعنی یک گاز پشت گوش و گاز دیگری جلوی گوش قرار میدهد و برای بیمار آنتی بیوتیک  تجویز می کند. بخیه معمولا" بعد از یک هفته کشیده می شود.

استفاده از ضربه گیر گوش و کلاه ایمنی در هنگام فعالیتهای ورزشی از بروز این نقیصه کمک بسزایی می نماید.

گردآورنده : فردین احمدی



ارسال شده در : دو شنبه 15 تير 1394 ا 23:28
نویسنده :علی آرمین



ارسال شده در : دو شنبه 15 تير 1394 ا 23:4
نویسنده :علی آرمین



ارسال شده در : دو شنبه 15 تير 1394 ا 21:57
نویسنده :علی آرمین



ارسال شده در : دو شنبه 15 تير 1394 ا 21:50
نویسنده :علی آرمین

 



ارسال شده در : دو شنبه 15 تير 1394 ا 21:34
نویسنده :علی آرمین

 

 



درباره وب

کارشناس تربیت بدنی ودکتری مدیریت ازدانشگاه تهران 1-مربی درجه 2ازجنوب غرب تهران ومربی کشتی تهران وکرج ونظرآباد 2-مربی درجه 2ژیمناستیک 3-داور فوتبال ,والیبال 4-مربی آمادگی جسمانی وشرکت درکنفرانس آسیایی تهران درمورد آمادگی تیم های ورزشی5-مدرس دانشگاه آزاداسلامی وعلمی کاربردی درشرق تهران toofanlight@yahoo.com
Power Ranking

Power Ranking

پاور رنکینگ به تاریخ 10 اکتبر:
1. Brock Lesnar
2. John Cena
3. Seth Rollins
4. Dean Ambrose
5. Dolph Ziggler
6. Randy Orton
7. The Usos
8. Sheamus
9. Aj Lee
10. Paige
امکانات وب
ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 72
بازدید دیروز : 72
بازدید هفته : 150
بازدید ماه : 144
بازدید کل : 14764
تعداد مطالب : 286
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

Alternative content