کشتی کامیاران
Hell In A Cell 2014
Night Of Champions 2014



( تاریخ برگزاری :26 اکتبر ( 5 آبان
: مسابقات ثبت شده
John Cena --- Dean Ambrose
Seth rollins --- Cena VS Ambrose Winner
: مسابقات احتمالی
Aj Lee --- Brie Bella
Rusev --- Shamus
Goldust & Stardust --- Usos
Hell In A Cell 2014 Timer :


John Cena --- Brock Lesnar
Seth Rolins --- Roman Reigns
Shamus --- Cesaro
Dust Brothers --- Usos
The Miz --- Dolph Zigler
Rusev --- Mark Henry
صفحه اصلی عناوین مطالب آر اس اس آرشیو تماس با ما پروفایل طراح قالب
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کشتی کامیاران و آدرس koshti.kamyaran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قهرمانان فعلی




World Heavyweight Champion
Brock Lesnar




Intercontinental Champion
Dolph Zigler





United States Champion
Shamus






Tag Team Champions
Dust Brothers





WWE Divas Champion
Aj LEE


تیم آذربایجان با شکست روسیه با حساب 4 بر 4، عنوان سوم را کسب کرد

تیم ملی کشتی آزاد ایران در فینال جام جهانی 2015 لس آنجلس با ارایه کشتی های بسیار دیدنی و جذاب 5 بر 3 مقابل امریکا میزبان این رقابت ها به پیروزی رسید تا برای چهارمین سال پی در پی به مقام قهرمانی دست یابد، آذربایجان هم با غلبه بر روسیه با حساب 4 بر 4 با امتیاز فنی ( 16 بر 15 ) روی سکوی سوم ایستاد.

به گزارش سایت اخبار کشتی ایران www.iwn.ir تیم ایران در حالی توانست امریکا را با تمام ستاره هایش شکست دهد که در یکی 2 کشتی داوری ها کاملا یک طرفه بود و در کل مسابقه هم در شرایط مساوی همواره نخستین اخطار به کشتی گیران فعال تر ایرانی داده می شد.

نتایج انفرادی این مسابقه به شرح زیر است :

  ۵۷ کیلوگرم: حسن رحیمی 5 (برنده) - تونی راموس 5

  رحیمی یک کشتی پر افت و خیز با کشتی گیر آماده آمریکایی داشت و هر دو کشتی گیر از هم امتیاز می گرفتند که رحیمی در نهایت به دلیل داشتن   امتیازات درشت تر برنده کشتی شد و یک برد حساس را نصیب ایران کرد.

  61 کیلوگرم: بهنام احسان پور 9 - کلمن اسکات 7

  در شروع کشتی احسان پور در سرپا رقیبش را به پل زد که حریفش هم رو کرد و احسان پور را به پل برد. داوران ابتدا رای 4- 4 را اعلام کردند که   با اعتراض امریکایی ها این رای به 5 بر صفر تغییر کرد که مشخص نشد حداقل آن یک نمره اضافی از کجا آمد، چون ایرانی ها که اعتراض نکرده   بودند جریمه شوند.

   رای درست اجرای فن اول در این کشتی 4 بر 2 به سود احسان پور بود که حریف را به پل زد و بعد خودش هم به پل رفت ، باید 4 امتیاز می   گرفت  و 2 امتیاز از دست می داد.

در دقیقه چهارم احسان پور از بالا حریفش را به پل زد، اما داوران به جای 4 امتیاز، دو امتیاز به او دادند.

با این وجود حملات منطقی احسان پور ادامه یافت تا اینکه دستش با حساب 9 بر 7 مقابل حریف عنوان دار خود بالا برود.

کیلو گرم: مسعود اسماعیل پور 1 - برنت متکالف 3

مسعود اسماعیل پور که برای نخستین بار در یک مسابقه رسمی در این وزن کشتی می گرفت بدون اینکه کشتی تهاجمی را به نمایش بگذارد 3 بر یک نتیجه را به حریف واگذار کرد.

۷۰کیلوگرم: حسن یزدانی 3 - نیکولاس مارابل 1

یزدانی یکی از بهترین کشتی های این مسابقه را گرفت و توانست با قدرت و بدون اشتباه با حساب 3 بر یک مارابل برنده جردن باروز را شکست دهد.

در این کشتی یزدانی هم مانند احسان پور اجازه نداد کشتی از دستش خارج شود و تغیین برنده به دست داوران بیافتد و آنقدر حمله کرد تا در نهایت برنده کشتی شد.

کیلو گرم: مرتضی رضایی قلعه 0 - جردن باروز 10

رضایی در کشتی با جردن باروز تحت تاثیر نام حریفش قرار گرفته بود در فاصله 4:30 ثانیه 10 امتیاز از دست داد و بازنده مسابقه شد، در این کشتی باروز کاملا به کشتی و رضایی مسلط بود و اجازه ندهد وی عرض اندام کند.

۸۶کیلوگرم: میثم مصطفی جوکار 12 - کلیتون فاستر 2

جوکار با وجود اینکه در همان ابتدای کشتی خاک شد و 2 امتیاز از دست داد با زیر گیری و اجرای 2 درختکن زیبا و ارایه یک کشتی کاملا تهاجمی فاستر امریکایی را با حساب 12 بر 2 شکست داد.

۹۷کیلو گرم: محمدحسین محمدیان 3 - جیک وارنر 3 ( برنده )

محمدیان در یک کشتی برابر و حتی برتر تا 3 ثانیه به پایان کشتی موفق شده بود وارنر را شکست دهد که در یک لحظه گرفتار حمله و بارانداز او شد و 2 امتیاز از دست داد تا کشتی را با حساب 3 بر 3 واگذار کند.

۱۲۵کیلوگرم: کمیل قاسمی 3 - زاک ری 1

در حالی که همه انتظار مبارزه کمیل قاسمی با دلاگنف را داشتند، مربیان آمریکا زاک ری جوان گمنام، اما بسیار پر زور خود را مقابل قاسمی قرار دادند ، قاسمی با وجود اینکه به خاطر دریافت اخطار کم کار تایم اول را یک بر صفر عقب افتاد، در تایم دوم 3 امتیاز کسب کرد تا در پایان با نتیجه 3 بر یک دستش در برابر زاک ری بالا برود و تیم ایران هم با این برد توانست با حساب 5 بر 3 تیم امریکا را شکست دهد.

کلید واژه : جام جهانی کشتی آزاد 2015 – لس آنجلس



ارسال شده در : جمعه 7 فروردين 1394 ا 15:57
نویسنده :علی آرمین

لالوویچ: اميدواريم كشتي با كمربند از سال 2018 به طور همزمان در كنار مسابقات جهاني برگزار شود

عیسی مومنی با رأی اعضای کنگره به عنوان رئیس جدید کشتی با کمربند آسیا انتخاب شد.

به نقل از سايت فدراسيون كشتي، نخستین کنگره کشتی با کمربند آسیا زیرنظر اتحادیه جهانی کشتی(uww) و. با حضور نناد لالوویچ رئیس فدراسيون جهانی کشتی  و نمایندگان 17 کشور همزمان با جام جهانی کشتی فرنگی، درسالن کنفرانس خانه کشتی تهران برگزار شد.

در اين كنگره  زنو زنوف نائب رييس بلغاري فدراسيون جهاني و ريئس شورای كشتي اروپا، روديكا ياکشي از تركيه مسول كميسيون پرورش و توسعه فدراسيون جهاني، گينتاس از ليتواني مسئول كشتي با كمربند جهان، رسول خادم رييس فدراسيون كشتي و عيسي مومني مسئول كشتي سنتي وساحلي كشورمان حضور داشتند. 

در ابتداي اين نشست لالوویچ از فدراسيون ايران به عنوان تاثيرگذارترين و منظم ترين عضو فدراسيون جهاني نام برد و از رسول خادم در حمايت از فدراسيون جهاني كشتي قدر داني کرده و افزود: توسعه گونه هاي مختلف كشتي بدون ياري ايران بسيار دشوار خواهد بود.

وی گفت: امیدوارم كشتي با كمربند را از سال ٢٠١٨ به طور همزمان در كنار مسابقات كشتي قهرماني جهان برگزار کنیم.

در ادامه این جلسه: با رأي گيري از اعضای شركت كننده در اين كنگره، عيسي مومني به مدت 4 سال به عنوان ريئس جديدكشتي با كمربند آسیا انتخاب شد، مومني پیش از این نیز به عضويت كميسيون كشتي ساحلي جهان درآمده بود.

در اين جلسه بگز از مغولستان به عنوان معاون پرورش و توسعه و ذكيروف از تاجيكستان مسول كميته داوران و عمر مختار أمبولي از هند به عنوان دبير كميسيون كشتي با كمربند اسيا انتخاب شدند.

همچنین  با توافق أعضا مقرر گرديد در خلال برگزاري كشتي قهرماني ٢٠١٥ جهان سه عضو ديگر به منتخبين كميسيون كشتي با كمربند اسيا اضافه شود. تنظيم پروتكل همكاري در جهت رشد و توسعه كشتي با كمربند در كنگره فوق نشان از تلاش فدراسيون جهاني به رشد همزمان گونه هاي مختلف كشتي در سراسر جهان دارد.



ارسال شده در : جمعه 7 فروردين 1394 ا 15:55
نویسنده :علی آرمین

در هيچ كشور صاحب كشتي در جهان به اندازه ايران، استعداد وجود ندارد

اما در هيچ كشوري هم به اندازه ايران استعداد به هرز نمي رود

استعدادها در كجا كشف مي شوند ؟  در خانه ؟

عزيز اله اطاعتي

در تاريخ 12 مهرماه 1389 مطلبي در خصوص بي توجهي به استعداديابي و كشتي پايه در همين سايت يعني اخبار كشتي ايرانwww.iwn.ir منتشر شده بود كه يكي دو روز پيش دنبال مطلبي مي گشتم به طور تصادفي به آن برخوردم، مرور كه كردم، ديدم پس از نزديك 5 سال با اينكه به قول معروف كار دست كاربلدها افتاده،‌ اما تغييري درصورت مساله ايجاد نشده است،‌ چراكه هنوز تشكيلات مشخصي براي كشف،‌ جذب،‌ پرورش وحفظ استعدادهاي بي شمار در رده پايه وجود ندارد.

با اينكه تقريبا همه امور فدراسيون كشتي از فيلتر فرايندهاي ابداعي رسول خادم كه خالي از ايراد هم نيست، مي گذرد،‌ استعداد يابي ،‌ آموزش ، برنامه ريزي در رده پايه هنوز بدون فرايند مانده اند.

در واقع نتايج جام جهاني كشتي فرنگي و دست خالي كادر فني تيم ملي بزرگسالان اهميت تلنگر سال 89 سايت اخبار كشتي را نشان داد و بار ديگر اين مهم را نيز گوشزد كرد كه اگر روند كنوني دوباره به همان منوال ادامه يابد، كار از اين هم بدتر خواهد شد.

با هم نگاهي به مطلب مورد نظر مي اندازيم :

سه مسابقه اخير كشتي فرنگي و آزاد نوجوانان و آزاد جوانان در سنندج و تهران بار ديگر اين واقعيت را نشان داد كه ما در كشتي پايه استعدادهاي خام فراواني داريم، مشكل اين است استعداد ياب نداريم تا آنها را كشف و جذب كند. 
اگر كمي دقيق تر روند حركت رو به جلو كشورهاي صاحب كشتي را مورد بررسي قرار دهيم، متوجه خواهيم شد كه در هيچ يك از اين كشورها حتي روسيه به عنوان سرآمد كشتي جهان، به اندازه ايران استعداد و سرمايه هاي اوليه وجود ندارد، اما متاسفانه اين واقعيت را نيز بايد بپذيريم كه در هيچ كدام از اين كشورها نيز به اندازه كشورما استعداد ها به علت نبودن استعدادياب هاي مجرب و علاقه مند به هرز نمي روند.

آمار و ارقام موجود چند سال اخير در ارتباط با كشتي نوجوانان و جوانان نشان مي دهند بسياري از استعدادها كه اگر در همان شكوفايي اوليه به وسيله مردان كارآمد گمارده شده از سوي فدراسيون كشتي شناسايي مي شدند، مي توانستند در صورت آموزش صحيح به پشتوانه هاي قابل بحث مبدل شوند، به علت بي توجهي و ديده نشدن حتي به رده جوانان هم نرسيدند و در كمترين زمان يا سر از رشته هاي ديگر درآورند و يا اينكه از خير ادامه حضور در كشتي منصرف گشتند، اين يعني همين وضعيت كنوني بدون پشتوانه بودن.

سووال اينجاست كه اعضاي كميته استعداد يابي فدراسيون كشتي كه ماهانه مبالغي را نيز به عنوان حقوق دريافت مي كنند، در زمان برگزاري رقابت ها از جمله قهرماني هاي كشور كه بهترين ميدان براي ديدن استعدادهاي جديد است كجا هستند؟

مگر كشتي ما در رده نوجوانان و جوانان در طول سال چند مسابقه دارد كه آقايان استعدادياب ها در همين مسابقات هم حضور ندارند تا حدقل با خبر شوند كه در طول يك سال گذشته توليدات كشتي پايه ما داراي چه كيفيت و كميتي بوده است؟ براستي آيا با درخانه نشستن و صرفا احكام عضويت در كميته استعداد يابي را به يدك كشيدن مي توان استعدادهاي جديد را كشف كرد؟

سخن به درازا نرود، فدراسيون كشتي بايد به اين واقعيت توجه داشته باشد كه حتما دارد، استعداد در كشورما بسيار است، اما استعداد ياب خير.

افراد علاقه مندي هم هستند كه صادقانه دوست دارند دراين بخش به كشتي كمك كنند، اما راهي براي ورود به دايره مديريتي ندارند كه اين نيز خود در كنار ناكارآمدي بخش استعداد يابي يك معضل بزرگ براي حداقل شناسايي شكوفه هاي جديد كشتي است.

به هر صورت كشتي ما در قاره كهن و جهان داراي اعتبار و جايگاه خاصي است كه اين روزها سخت از نداشتن پشتوانه و كشتي گيران قابل عرضه به ميادين جهاني و المپيك در مضيقه است و اگر تغييري در روند كنوني بي توجهي به كشتي پايه، آموزش، استعداديابي، كشف ، جذب ، پرورش و نگهداري استعدادها ادامه يابد، ديري نخواهد پاييد كه صداي زنگ خطر خوردن كفگير به ته ديگ گوش ها را كر خواهد كرد.

واقعيت ديگري هم هست كه كشورما در كشتي همه چيز دارد. استعداد، مربيان علاقه مند و سازنده حتي با دانش علمي محدود، امكانات ، سرمايه كه مي توان با قرار دادن تمامي آنها و بالاتر بردن ميزان مديريت استفاده از توانايي هاي فني و علمي موجود، نه تنها جايگاه كنوني در كشتي جهان را حفظ كرد، بلكه يك گام هم به جلوتر برداشت.

اما جان كلام اين است كه در حال حاضر استعداد هاي بي شمار كشتي ايران كه با كمترين هزينه و در واقع هزينه خانواده هاي علاقه مند خود به ميادين رقابت ها گام مي گذارند، به علت نبودن برنامه هاي پيشرفته و به روز كشف و جذب، همچنان در حال به هرز رفتن و نابودي هستند كه فدراسيون كشتي با كمي توجه مي تواند از اين روند جلوگيري كرده و با مديريت منطقي و آينده نگرانه رهبري نيروي عظيم در كشتي پايه را در مسير منطقي آن قرار دهد.

اميد است كه اين مهم در آينده نزديك اتفاق بيفتد.

البته لازم به يادآوري است كه همين يكي دو روز پيش بود كه رسول خادم رييس فدراسيون كشتي، مجيد تركان و عبدالكريم كاكاحاجي را به عنوان مسوولان فني رده پايه در كشتي آزاد و فرنگي منصوب كرد،‌ اما مشخص نكرد كه اين 2 اهل فن بايد چه كاري در رده پايه انجام دهند كه هم مفيد باشد و هم اختلالي در كار مديران تيم هاي ملي ايجاد نكنند.

دستور كار آن هم در رده پايه بسيار مهم است و مسوولان بايد بدانند از كجا و به چه شيوه ايي بايد شروع كنند و به كجا بروند، تجربه ثابت كرده است كه در اين بخش كار سليقه ايي كارايي تاثير گذاري نخواهد داشت.



ارسال شده در : چهار شنبه 1 فروردين 1394 ا 6:50
نویسنده :علی آرمین

بوایسار سایتیف زاده ۱۵ مارس ۱۹۷۵ در خاساویورت، داغستان کشتی‌گیر چچنی و از پرافتخارترین کشتی‌گیران تاریخ کشتی آزاد جهان است.

سایتیف ۳ بار قهرمان المپیک، ۶ بار قهرمان جهان و ۶ بار قهرمان اروپا شده است و پس از قهرمانی در المپیک ۲۰۰۸ پکن با بوسیدن پرچم روسیه و تشک کشتی از دنیای ورزش قهرمانی خداحافظی کرد.

او کسی است که کشتی را می فهمد و با استفاده از فن و نه قدرت و تمرکز بر نقاط ضعف با کار کردن بر دست ها بر آنها غلبه می کند .

برادر او آدام سایتیف نیز ۳ بار عنوان قهرمانی جهان را به دست آورده است، او و برادرش سبک ویژه‌ای را وارد کشتی دنیا کردند که با استفاده همزمان از پا و دست در هنگام رقابت مشخص می‌شد.

تصویری از  سایتیف

 

 

 



ارسال شده در : شنبه 8 فروردين 1394 ا 13:27
نویسنده :علی آرمین



درباره وب

کارشناس تربیت بدنی ودکتری مدیریت ازدانشگاه تهران 1-مربی درجه 2ازجنوب غرب تهران ومربی کشتی تهران وکرج ونظرآباد 2-مربی درجه 2ژیمناستیک 3-داور فوتبال ,والیبال 4-مربی آمادگی جسمانی وشرکت درکنفرانس آسیایی تهران درمورد آمادگی تیم های ورزشی5-مدرس دانشگاه آزاداسلامی وعلمی کاربردی درشرق تهران toofanlight@yahoo.com
Power Ranking

Power Ranking

پاور رنکینگ به تاریخ 10 اکتبر:
1. Brock Lesnar
2. John Cena
3. Seth Rollins
4. Dean Ambrose
5. Dolph Ziggler
6. Randy Orton
7. The Usos
8. Sheamus
9. Aj Lee
10. Paige
امکانات وب
ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 48
بازدید دیروز : 72
بازدید هفته : 126
بازدید ماه : 120
بازدید کل : 14740
تعداد مطالب : 286
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

Alternative content