جاي مربيان استان هايي كه كشتي گيران دعوتي در اردوهاي مقطعي دارند كجاست؟
کشتی کامیاران
Hell In A Cell 2014
Night Of Champions 2014



( تاریخ برگزاری :26 اکتبر ( 5 آبان
: مسابقات ثبت شده
John Cena --- Dean Ambrose
Seth rollins --- Cena VS Ambrose Winner
: مسابقات احتمالی
Aj Lee --- Brie Bella
Rusev --- Shamus
Goldust & Stardust --- Usos
Hell In A Cell 2014 Timer :


John Cena --- Brock Lesnar
Seth Rolins --- Roman Reigns
Shamus --- Cesaro
Dust Brothers --- Usos
The Miz --- Dolph Zigler
Rusev --- Mark Henry
صفحه اصلی عناوین مطالب آر اس اس آرشیو تماس با ما پروفایل طراح قالب
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کشتی کامیاران و آدرس koshti.kamyaran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قهرمانان فعلی




World Heavyweight Champion
Brock Lesnar




Intercontinental Champion
Dolph Zigler





United States Champion
Shamus






Tag Team Champions
Dust Brothers





WWE Divas Champion
Aj LEE


ارسال شده در : جمعه 26 شهريور 1393 ا 9:54
نویسنده :علی آرمین

نام سازنده هاي البرزي و كهكيلويه و بويراحمدي در فهرست مربيان دعوتي به اردوهاي مقطعي كشتي فرنگي و آزاد خالي است

مديران تيم هاي ملي حداقل در اردوهاي مقطعي نبايد مربياني كه كشتي گير در اردو دارند را فراموش كنند

هيچ ايرادي ندارد، براي ايجاد هماهنگي مربيان سازنده استان هاي داراي كشتي گير به اردوهاي مقطعي دعوت شوند

بد نيست، مديران تيم هاي ملي در شيوه هاي سنتي دعوت مربيان به اردوهاي مقطعي تغيير ايجاد كنند

حداقل در اردوهاي مقطعي بايد كمي از فضاي مربيان انحصاري به سازنده هاي شهرستاني اختصاص يابد

در دوراني كه مقررات همواره در حال تغيير است، مربيان سازنده شهرستاني نياز دارند براي هماهنگ شدن در اردوهاي مقطعي حضور داشته باشند

اخيرا از سوي فدراسيون كشتي اسامي كشتي گيران و مربيان دعوتي به اردوهاي مقطعي آماده سازي كشتي آزاد و مشترك كشتي فرنگي اعلام شده است كه به نظر مي رسد جاي چند مربي سازنده و زحمت كش استان هاي ديگر كه اتفاقا دو سه كشتي گير هم در ميان كشتي گيران دعوتي دارند در فهرست اعلام شده، خالي است .

استان هايي كه تعداد قابل توجهي در بين دعوتي ها به اردو كشتي گير دارند، اما گويا مديران تيم هاي ملي توجهي به اهميت حضور مربيان آنها در اردوهاي پيش رو نداشته اند.

در شرايطي كه با توجه به تغييرات اساسي در مقررات و قوانين، هماهنگي مربيان به ويژه سازنده هاي شهرستان ها و استان هاي دور افتاده با شيوه هاي تازه تمرينات مورد نياز مقررات جديد، ضروري و تعيين كننده است، به نظر مي رسد، سرمربيان و بالاتر از آنها مديران تيم هاي ملي هنوز به اين باور نرسيده اند كه با دعوت از مربيان خارج از كادرهاي تيم هاي ملي زمينه به روزتر شدن آنها را در مدت كوتاه اردوهاي مقطعي فراهم كنند.

اگر همه چيز به طور منطقي پيش برود، با تغيير زمان مسابقات، نحوه امتياز دهي، قوانين حاكم بر داوري و مسائل حانبي ديگر، بايد تمرينات اردويي در چند مورد از جمله بدنسازي و تغذيه دچار تغيير و تحول اساسي شود كه حضور مربيان سازنده در اردو مي تواند آنها را در جريان تازه ترين شيوه هاي تمريني و آماده سازي حاكم بر اردوها قرار دهد كه در غير اين صورت عقب ماندگي آنها را در پي خواهد داشت .

به طور مثال در كشتي آزاد كه از روز 11 دي ماه در خانه كشتي مجموعه ورزشي آزادي تهران آغاز شده استان البرز 3 كشتي گير دعوتي به اردوي تيم ملي دارد، اما نام هبچ بك از مربيان آن در فهرست مربيان دعوتي نيست.

يا اينكه در كشتي فرنگي هم كه قرار است از 14 دي ماه اردوي مشترك جوانان و بزرگسالان شروع شود، استان محروم و دور افتاده كهكيلويه و بويراحمد كه كشتي گير وزن 75 كيلوگرم آن به تازه گي به مقام قهرماني كشور رسيده و 2 كشتي گير ديگر آن در تازه ترين فهرست دعوتي ها به اردو قرار دارد، كسي را در ميان فهرست مربيان معرفي شده در اردو ندارد. چرا؟

آيا به نطر مديران و قبل از آن كادرهاي فني تيم هاي ملي كشتي آزاد و فرنگي، استان هايي كه هر يك 3 كشتي گير دعوتي به اردوهاي مقطعي تيم هاي ملي دارند، حق اين را ندارند كه حداقل يك مربي در كنار تيم هميشگي و ثابت تيم هاي ملي داشته باشند تا حداقل بتوانند در جريان تازه ترين اتفاقات در سيستم تمرينات و برنامه ريزي ها در اردو ها از سوي كادرهاي فني قرار گرفته و آنها را به ساير مربيان استان هاي خود منتقل كنند؟

به نطر مي رسد، مديران تيم هاي ملي كشتي فرنگي و آزاد در دوراني كه به خاطر تغييرات مداوم قوانين و مقررات كه تاثير غيرقابل انكاري روي طراحي هاي تمرينات و برنامه هاي آماده سازي دارد، بايد شيوه سنتي دعوت يك عده مربيان تعيين شده به اردوهاي مقطعي را به فراموشي سپرده و پاي مربيان استان هاي داراي كشتي گيران دعوتي را به اردوها را باز كنند تا شايد از اين طريق فاصله مربيان محافظت شده در كادرهاي فني با مربيان سازنده شهرستاني و دور از مركز را كمتر كنند.

اميد است حداقل مديران تيم هاي ملي كشتي آزاد و فرنگي سري به فهرست مربيان دعوت به اردوهاي جديد تيم هاي ملي و كشتي گيران دعوت شده به اردو بزنند و در مورد مطالب عنوان شده در اين قضاوت كنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وب

کارشناس تربیت بدنی ودکتری مدیریت ازدانشگاه تهران 1-مربی درجه 2ازجنوب غرب تهران ومربی کشتی تهران وکرج ونظرآباد 2-مربی درجه 2ژیمناستیک 3-داور فوتبال ,والیبال 4-مربی آمادگی جسمانی وشرکت درکنفرانس آسیایی تهران درمورد آمادگی تیم های ورزشی5-مدرس دانشگاه آزاداسلامی وعلمی کاربردی درشرق تهران toofanlight@yahoo.com
Power Ranking

Power Ranking

پاور رنکینگ به تاریخ 10 اکتبر:
1. Brock Lesnar
2. John Cena
3. Seth Rollins
4. Dean Ambrose
5. Dolph Ziggler
6. Randy Orton
7. The Usos
8. Sheamus
9. Aj Lee
10. Paige
امکانات وب
ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 286
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1