محمدحسین محمدیان جوان با کسب برنز جهان در مسیر موفقیت های پدر قهرمانش قرار گرفت
کشتی کامیاران
Hell In A Cell 2014
Night Of Champions 2014



( تاریخ برگزاری :26 اکتبر ( 5 آبان
: مسابقات ثبت شده
John Cena --- Dean Ambrose
Seth rollins --- Cena VS Ambrose Winner
: مسابقات احتمالی
Aj Lee --- Brie Bella
Rusev --- Shamus
Goldust & Stardust --- Usos
Hell In A Cell 2014 Timer :


John Cena --- Brock Lesnar
Seth Rolins --- Roman Reigns
Shamus --- Cesaro
Dust Brothers --- Usos
The Miz --- Dolph Zigler
Rusev --- Mark Henry
صفحه اصلی عناوین مطالب آر اس اس آرشیو تماس با ما پروفایل طراح قالب
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کشتی کامیاران و آدرس koshti.kamyaran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قهرمانان فعلی




World Heavyweight Champion
Brock Lesnar




Intercontinental Champion
Dolph Zigler





United States Champion
Shamus






Tag Team Champions
Dust Brothers





WWE Divas Champion
Aj LEE


محمدحسین محمدیان جوان با کسب برنز جهان در مسیر موفقیت های پدر قهرمانش قرار گرفت

 

 

 

به گزارش سایت www.soori.ir

 

در وزن 86 کیلوگرم فرازو و نشیب های محمدحسین محمدیان کشتی گیر جوان ساروی در مسابقات مختلف باعث شده بود تا اعضای کادرفنی با دقت بیشتری در انتخاب وی بعنوان ملی پوش عملکردش را زیر ذره بین قرار بدهند و در نهایت با شکست احسان لشگری مدعی درجه یک این وزن در مسابقات انتخابی تیم ملی و کسب عنوان نخست توسط محمدیان این اعتماد را به مربیان داد تا نماینده مازندرانی اولین حضور خود را در میدان جهانی امتحان کند.

 

محمدیان که انگیزه زیادی دارد تا در مسیر موفقیت های پدرش عسگری محمدیان دارنده 3 مدال نقره جهان و المپیک قرار بگیرد نمیخواست در تاشکند ناکام میدان مبارزه باشد و بر این اساس با انگیزه کار خود را دنبال کرد که در نهایت با تنها شکستی که برابر سالاس کوبایی داشت با کسب مدال برنز بر روی سکوی سوم ایستاد تا استارتی برای موفقیت آتی باشد.

 

محمدیان در دور اول با نتیجه 10 – صفر آردین آبو از برزیل را شکست داد. وی در دور دوم با نتیجه 7 بر 4 از سد ادوارد روت از آمریکا گذشت. محمديان در دور سوم مقال پدرو سبالوس از ونزوئلا  با نتیجه 8 بر 6 مغلوب کرد. وی در مرحله یک چهارم نهایی مقابل سالاس پرز از کوبا نايب قهرمان جهان با نتیجه 4- 2 مغلوب شد و  با توجه به حضور سالاس در ديدار فينال محمديان به گروه شانس مجدد راه يافت. وي در اين مرحله مقابل ماتسوموتو  از ‍ژاپن با نتيجه 10 بر صفر به برتري دست يافت و به دیدار رده بندی رفت. محمدیان در این دیدار با نتیجه 11 بر 2 از سد عظمت عثمان اف از آذربايجان گذشت و صاحب مدال برنز شد.

 

رده بندی انفرادی:

 

1- عبدالرشید سعداله یف (روسیه) 2- سالاس پرز (کوبا) 3- سلیم یاشار (ترکیه) و محمدحسین محمدیان (ایران)

 

سعد اله یف در دیدار فینال با نتیجه 10 بر صفر از سد پرز گذشت.

 

دارنده مدال برنز مسابقات جهانی 2014 اربکستان پس از قرار گرفتن روی سکوی سوم گفت: دوست دارم این مدال را به خانواده ام تقدیم کنم.

 

محمدحسین محمدیان با بیان این مطلب افزود: برای آنکه من به این جایگاه برسم و درواقع در کشتی رشد کنم تا در نهایت نیز صاحب مدال برنز جهان شوم خانوداه ام سختی های زیادی را متحمل شدند به همین منظور دوست دارم این مدال هر چند بی ارزش را با همه وجود به آنها تقدیم کنم.

 

وی درباره کشتی هایش در مسابقات جهانی گفت:به نظر مربیان  تیم ملی کشتی های قابل قبولی در این دوره از مسابقات جهانی گرفتم اما در مسابقه مقابل سالاس پرز کوبایی خیلی بچه گانه و روی کم تجربگی مغلوب شدم ،باور کنید اگر بار دیگر با او کشتی بگیرم حتما شکستش می دهم در هر صورت وی زرنگی کرد و پیروز میدان شد.

 

محمدیان در ادامه با بیان این که اگر پدرم در سالن بود دستش را می بوسیدم عنوان کرد: پدر من عنوان دار جهان و المپیک است و خیلی دوست دارم جا پای او بگذارم، من در کشتی خیلی به او مدیدون هستم هر چند که مربی خودم و رسول خادم نیز زحمات بسیاری برای من کشیدند.

 

وی درباره این که چشم اندازش در کشتی کجا است گفت: من تازه 22 سال سن دارم از همان زمانی که در رده سنی بزرگسالان کشتی گرفتم برای بازی های آسیایی 2016 برنامه ریزی کردم و با همه توان تلاش می کنم تا ضمن رسیدن به دوبنده تیم ملی در این مسابقات یک مدال خوشرنگ نیز به دست آورم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وب

کارشناس تربیت بدنی ودکتری مدیریت ازدانشگاه تهران 1-مربی درجه 2ازجنوب غرب تهران ومربی کشتی تهران وکرج ونظرآباد 2-مربی درجه 2ژیمناستیک 3-داور فوتبال ,والیبال 4-مربی آمادگی جسمانی وشرکت درکنفرانس آسیایی تهران درمورد آمادگی تیم های ورزشی5-مدرس دانشگاه آزاداسلامی وعلمی کاربردی درشرق تهران toofanlight@yahoo.com
Power Ranking

Power Ranking

پاور رنکینگ به تاریخ 10 اکتبر:
1. Brock Lesnar
2. John Cena
3. Seth Rollins
4. Dean Ambrose
5. Dolph Ziggler
6. Randy Orton
7. The Usos
8. Sheamus
9. Aj Lee
10. Paige
امکانات وب
ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 286
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1