جردن باروز: در سال 2015 قهرمانی جهان را از سارگوش روس پس خواهم گرفت
کشتی کامیاران
Hell In A Cell 2014
Night Of Champions 2014



( تاریخ برگزاری :26 اکتبر ( 5 آبان
: مسابقات ثبت شده
John Cena --- Dean Ambrose
Seth rollins --- Cena VS Ambrose Winner
: مسابقات احتمالی
Aj Lee --- Brie Bella
Rusev --- Shamus
Goldust & Stardust --- Usos
Hell In A Cell 2014 Timer :


John Cena --- Brock Lesnar
Seth Rolins --- Roman Reigns
Shamus --- Cesaro
Dust Brothers --- Usos
The Miz --- Dolph Zigler
Rusev --- Mark Henry
صفحه اصلی عناوین مطالب آر اس اس آرشیو تماس با ما پروفایل طراح قالب
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کشتی کامیاران و آدرس koshti.kamyaran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قهرمانان فعلی




World Heavyweight Champion
Brock Lesnar




Intercontinental Champion
Dolph Zigler





United States Champion
Shamus






Tag Team Champions
Dust Brothers





WWE Divas Champion
Aj LEE


ارسال شده در : پنج شنبه 30 آبان 1393 ا 21:52
نویسنده :علی آرمین

جردن باروز: در سال 2015 قهرمانی جهان را از سارگوش روس پس خواهم گرفت

سارگوش واقعا یک حریف سرسخت است

جردن باروز قهرمان وزن 74 کیلوگرم کشتی آزاد جهان و المپیک از آمریکا در سایت اختصاصی فدراسیون کشتی این کشور گفت: در مسابقات جهانی 2015 به بالاترین سطح خود می رسم و عنوان قهرمانی را از دنیس سارگوش روس پس خواهم گرفت.

به گزارش سایت اخبار کشتی ایران www.iwn.ir باروز که در جهانی 2014 کشتی را به سارگوش باخت و به مدال برنز قناعت کرد: افرود با وجود مصدومیتی که از ناحیه زانو دارم، اما قول می دهم در

سال 2015 از بهترین شرایط ممکن برخوردار باشم.

وی ادامه داد: متأسفانه در مسابقات جهانی ازبکستان در دیدار با کشتی گیر گینه بیسائو از ناحیه ی زانوی چپ دچار مصدومیت شدم و اصلا تصور نمی کردم این کشتی گیر بتواند در این سطح با من کشتی بگیرد و باید بگویم وی مرا شگفت زده کرد، او بسیار دفاعی بود و راه را برای من بسته بود.

باروز  در پاسخ به این سئوال که با وجود آسیب دیدگی چرا انصراف ندادی گفت: هرگز این کار را نمی کردم چون بسیاری از علاقمندان کشتی منتظر کشتی های من بودند و یکی از دلایلی که من به این افتخارات رسیده ام، همین استقامت و مبارزه با مشکلات است .
قهرمان المپیک 2012 لندن در مورد کشتی با دنیس سارگوش روس تصریح کرد: من و چارگوش در 5 سال گذشته همیشه قهرمان این وزن بوده ایم، وی رقیب بسیار سر سخت است.

سارگوش یک قهرمان واقعی است، من منتظر او در لاس وگاس هستم تا دوباره عنوان قهرمانی جهان را از آن خود کنم.

باروز خاطرنشان کرد: مصدومیتم در حال بهبودی است و منتظر رقابت های جهانی 2015 لاس و گاس و کشتی گیران سر تا سر جهان در آمریکا هستم. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وب

کارشناس تربیت بدنی ودکتری مدیریت ازدانشگاه تهران 1-مربی درجه 2ازجنوب غرب تهران ومربی کشتی تهران وکرج ونظرآباد 2-مربی درجه 2ژیمناستیک 3-داور فوتبال ,والیبال 4-مربی آمادگی جسمانی وشرکت درکنفرانس آسیایی تهران درمورد آمادگی تیم های ورزشی5-مدرس دانشگاه آزاداسلامی وعلمی کاربردی درشرق تهران toofanlight@yahoo.com
Power Ranking

Power Ranking

پاور رنکینگ به تاریخ 10 اکتبر:
1. Brock Lesnar
2. John Cena
3. Seth Rollins
4. Dean Ambrose
5. Dolph Ziggler
6. Randy Orton
7. The Usos
8. Sheamus
9. Aj Lee
10. Paige
امکانات وب
ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 286
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1