حمید سوریان از شرکت در کمیسیون قهرمانان اتحادیه جهانی کشتی در لوزان سوییس باز ماند
کشتی کامیاران
Hell In A Cell 2014
Night Of Champions 2014



( تاریخ برگزاری :26 اکتبر ( 5 آبان
: مسابقات ثبت شده
John Cena --- Dean Ambrose
Seth rollins --- Cena VS Ambrose Winner
: مسابقات احتمالی
Aj Lee --- Brie Bella
Rusev --- Shamus
Goldust & Stardust --- Usos
Hell In A Cell 2014 Timer :


John Cena --- Brock Lesnar
Seth Rolins --- Roman Reigns
Shamus --- Cesaro
Dust Brothers --- Usos
The Miz --- Dolph Zigler
Rusev --- Mark Henry
صفحه اصلی عناوین مطالب آر اس اس آرشیو تماس با ما پروفایل طراح قالب
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کشتی کامیاران و آدرس koshti.kamyaran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قهرمانان فعلی




World Heavyweight Champion
Brock Lesnar




Intercontinental Champion
Dolph Zigler





United States Champion
Shamus






Tag Team Champions
Dust Brothers





WWE Divas Champion
Aj LEE


گفته می شود، دیر اقدام کردن برای اخذ ویزا، علت اصلی بوده است

نخستین جلسه این کمیسیون قرار بود طی روزهای 24 و 25 دی ماه جاری با حضور نناد لالاوویچ برگزار شود

پیش از این 2 نیز مدرس ایرانی به خاطر بی توجهی و کج سلیقگی مسوولان فدراسیون کشتی از شرکت در کلینیک بازآموزی مدرسان اتحادیه جهانی کشتی باز ماندند

حمید سوریان دارنده 6 مدال طلای جهان و یک طلای المپیک که در کنگره اخیر اتحادیه جهانی کشتی که در خلال رقابت های جهانی 2014 در تاشکند ازبکستان به عنوان یکی از اعضای کمیسیون قهرمانان اتحادیه انتخاب شد، به خاطر دیر اقدام کردن فدراسیون کشتی برای اخذ ویزا از شرکت در نخستین جلسه رسمی این کمیسیون در لوزان سوییس باز ماند.

به گزارش سایت اخبار کشتی ایران www.iwn.ir این جلسه قرار است طی روزهای 24 و 25 دی ماه جاری با حضور نناد لاوویچ رییس اتحادیه جهانی کشتی و سایر اعضای کمیسیون برگزار شود.

براساس سرفصل های اعلام شده قرار است مسائل متعددی از جمله فراهم کردن امکانات رفاهی درخلال رقابت های مهم بین المللی ، قاره ای ، جهانی و المپیک برای کشتی گیران ، مربیان و داوران، ترانسپورت در خلال رقابت ها، تدارک سالن های مناسب برای گرم کردن قهرمانان در کنار سالن اصلی مسابقات، برنامه ریزی برای جذب قهرمانان طراز اول جهان برای فعالیت در مدیریت کلان کشتی در جهان، ترغیب قهرمانان با هدف مشارکت در تلاش جهانی برای جذاب تر شدن کشتی، شرکت قهرمانان در افزایش تبلیغات برای گسترش کشتی در سراسر جهان ، پیشنهادات ارایه شده در خصوص مقررات و قوانین حاکم بر مسابقات مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

گویا حمید سوریان هم پینشهاداتی را آماده کرده بود که در این کمیسیون به کمیسیون و لالوویچ ارایه دهد و در ضمن قرار نیز بود وی به عنوان یکی از اعضای این کمیسیون در جلسه مشترک با نمایندگان کمیته بین المللی المپیک در خصوص نقش قهرمانان در گسترش ورزش در جهان نیز شرکت کند.

از قرار معلوم دیر اقدام کردن برای اخذ ویزا علت اصلی بازماندن حمید سوریان از حضور در نخستین جلسه کمیسیون قهرمانان اتحادیه جهانی کشتی بوده است، چراکه نامه دعوتی از سوی رییس کمیسیون به موقع و در زمان مناسب به فدراسیون کشتی ارسال و تمامی اقدامات لازم نیز برای دریافت ویزا، رزرو هتل ، ترانسپورت از فرودگاه به محل اقامت از قبل صورت گرفته بود.

البته براساس مصوبه اتحادیه جهانی کشتی هزینه بلیت رفت و برگشت به اضافه هزینه هتل که روزانه بالغ بر 150 یورو است، به عهده فدراسیون کشتی ایران بود.

به هر صورت یکبار دیگر ایرانی ها شرکت در یکی از نشست های مهم اتحادیه جهانی کشتی را از دست دادند و هیچ دلیلی هم برای توجیه عدم اعزام حداقل حمید سوریان به شرکت در این کمیسیون قابل قبول نمی باشد .

یادمان نرفته است که همین یکی دو ماه پیش نیز 2 مدرس ایرانی دعوت شده از سوی اتحادیه جهانی کشتی برای شرکت در کلینیک باز آموزی مدرسان اتحادیه در فرانسه به خاطر ایرادات نامربوط و ناآگاهانه تصمیم گیرندگان فدراسیون کشتی از حضور در این کلینیک بازماندند.

به نظر می رسد، گویا فقط باید نام اعضای تیم حاکم بر دایره مدیریتی فدراسیون کشتی در فهرست نفرات اعزامی به مراکز آموزشی یا تصمیم گیری اتحادیه جهانی کشتی باشد تا ویزاها به موقع صادر ، بلیت ها با زمان مناسب تهیه شوند و هیچ مشکلی هم برای اعزام به وجود نیاید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وب

کارشناس تربیت بدنی ودکتری مدیریت ازدانشگاه تهران 1-مربی درجه 2ازجنوب غرب تهران ومربی کشتی تهران وکرج ونظرآباد 2-مربی درجه 2ژیمناستیک 3-داور فوتبال ,والیبال 4-مربی آمادگی جسمانی وشرکت درکنفرانس آسیایی تهران درمورد آمادگی تیم های ورزشی5-مدرس دانشگاه آزاداسلامی وعلمی کاربردی درشرق تهران toofanlight@yahoo.com
Power Ranking

Power Ranking

پاور رنکینگ به تاریخ 10 اکتبر:
1. Brock Lesnar
2. John Cena
3. Seth Rollins
4. Dean Ambrose
5. Dolph Ziggler
6. Randy Orton
7. The Usos
8. Sheamus
9. Aj Lee
10. Paige
امکانات وب
ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 286
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1